ID: 76479
1e Lijns Servicedesk Engineer Den Haag Microsoft NO-NONS...
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Dit doe je
Voor de vacature als 1e Lijns Servicedesk Engineer Den Haag Microsoft ga je het volgende doen:
Je bent het aanspreekpunt voor klanten die op korte termijn hulp nodig hebben; Ondersteunen van eindgebruikers bij opstartproblemen, netwerkproblemen, inlogproblemen en hard- en softwarestoringen; Uitvoeren van regulier remote of onsite beheer bij klanten; Uitvoeren van wijziging verzoeken en regulier onderhoud; Maken van images; Beheren van gebruikersaccounts; Opvolgen van alerts uit de monitoring.
Reageer direct op deze advertentie en wij kunnen direct kijken of we een kennismakingsgesprek kunnen regelen. Wij hebben WR ingeschakeld voor de advertentie en de afhandeling.
Wij werken voor grote klanten. We doen omvangrijke projecten die we bij ons op kantoor realiseren (geen detachering). Wij werken met state-of-the-art technologie en lopen daarin voorop. Wil jij de diepte in en veel leren, dan is deze baan geknipt voor jou.
ICT zit in ons DNA. Wij zijn dé ICT dienstverlener van de Randstad, vereenvoudigt uw ICT op alle vlakken. En dat al sinds 2003.
Ter versterking van ons team zijn we op zoek naar een gemotiveerde 1e Lijns Servicedesk Engineer, die past in deze rol.
Dit heb je
Minimaal 3 jaar werkervaring op een IT servicedesk; Je hebt kennis van ITIL; Tenminste afgeronde MBO-ICT 4 of Netwerkbeheerder (Niveau 4); Kennis van en ervaring met Microsoft serverbeheer en virtualisatie; Kennis van Citrix, HyperV / VMware is een pré.
Het is van belang dat je goed Nederlands spreekt.
Je woont in de omgeving van Den Haag, Leiden, Zoetermeer, Delft en Rotterdam.
Dit ben je
Je bent servicegericht, proactief, zelfstandig en accuraat ingesteld; Je hebt de vaardigheid om telefonisch en online helder met klanten te communiceren; Goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk; Bereidheid om regulier mee te draaien in de non-stop stand-by regeling voor onze klanten; Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit.
Dit wil je
We zoeken iemand voor de lange termijn. We hebben een goede sfeer op kantoor. Wij investeren in onze medewerkers. Je wordt bij ons goed ingewerkt en wij bieden uitgebreide studiemogelijkheden.
Er is een goede pensioenregeling. De salarismogelijkheden zijn gunstig en hangen af van jouw niveau. Zowel jouw mogelijkheden, ervaring en opleiding spelen een rol.
De salarisrange voor de functie is globaal Euro 2.500 tot Euro 3.500 per maand, o.b.v. een 40-urige werkweek. Daarnaast zijn er goede secundaire regelingen.
WR streeft naar een goede match, waarbij je, als het even kan, ook een stap voorwaarts kunt maken in je salaris.
Betreft vaste baan / WR doet Werving en Selectie / GEEN detachering
Solliciteer nu
Solliciteer nu direct bij ons via de Solliciteren button.
Stuur je CV, bij voorkeur in Word-format. Met het CV kunnen wij verder. Je hoort snel meer van ons!Solliciteer nu direct bij ons via de Solliciteren button.
Stuur je CV, bij voorkeur in Word-format. Met het CV kunnen wij verder. Je hoort snel meer van ons!
Voor de vacature als 1e Lijns Servicedesk Engineer Den Haag Microsoft ga je het volgende doen:
Je bent het aanspreekpunt voor klanten die op korte termijn hulp nodig hebben; Ondersteunen van eindgebruikers bij opstartproblemen, netwerkproblemen, inlogproblemen en hard- en softwarestoringen; Uitvoeren van regulier remote of onsite beheer bij klanten; Uitvoeren van wijziging verzoeken en regulier onderhoud; Maken van images; Beheren van gebruikersaccounts; Opvolgen van alerts uit de monitoring.
Reageer direct op deze advertentie en wij kunnen direct kijken of we een kennismakingsgesprek kunnen regelen. Wij hebben WR ingeschakeld voor de advertentie en de afhandeling.
Wij werken voor grote klanten. We doen omvangrijke projecten die we bij ons op kantoor realiseren (geen detachering). Wij werken met state-of-the-art technologie en lopen daarin voorop. Wil jij de diepte in en veel leren, dan is deze baan geknipt voor jou.
ICT zit in ons DNA. Wij zijn dé ICT dienstverlener van de Randstad, vereenvoudigt uw ICT op alle vlakken. En dat al sinds 2003.
Ter versterking van ons team zijn we op zoek naar een gemotiveerde 1e Lijns Servicedesk Engineer, die past in deze rol.
Dit heb je
Minimaal 3 jaar werkervaring op een IT servicedesk; Je hebt kennis van ITIL; Tenminste afgeronde MBO-ICT 4 of Netwerkbeheerder (Niveau 4); Kennis van en ervaring met Microsoft serverbeheer en virtualisatie; Kennis van Citrix, HyperV / VMware is een pré.
Het is van belang dat je goed Nederlands spreekt.
Je woont in de omgeving van Den Haag, Leiden, Zoetermeer, Delft en Rotterdam.
Dit ben je
Je bent servicegericht, proactief, zelfstandig en accuraat ingesteld; Je hebt de vaardigheid om telefonisch en online helder met klanten te communiceren; Goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk; Bereidheid om regulier mee te draaien in de non-stop stand-by regeling voor onze klanten; Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit.
Dit wil je
We zoeken iemand voor de lange termijn. We hebben een goede sfeer op kantoor. Wij investeren in onze medewerkers. Je wordt bij ons goed ingewerkt en wij bieden uitgebreide studiemogelijkheden.
Er is een goede pensioenregeling. De salarismogelijkheden zijn gunstig en hangen af van jouw niveau. Zowel jouw mogelijkheden, ervaring en opleiding spelen een rol.
De salarisrange voor de functie is globaal Euro 2.500 tot Euro 3.500 per maand, o.b.v. een 40-urige werkweek. Daarnaast zijn er goede secundaire regelingen.
WR streeft naar een goede match, waarbij je, als het even kan, ook een stap voorwaarts kunt maken in je salaris.
Betreft vaste baan / WR doet Werving en Selectie / GEEN detachering
Solliciteer nu
Solliciteer nu direct bij ons via de Solliciteren button.
Stuur je CV, bij voorkeur in Word-format. Met het CV kunnen wij verder. Je hoort snel meer van ons!Solliciteer nu direct bij ons via de Solliciteren button.
Stuur je CV, bij voorkeur in Word-format. Met het CV kunnen wij verder. Je hoort snel meer van ons!