ID: 76428
Account Support
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Als Account Support bij Lesscher IT verleen je telefonisch en online ondersteuning aan onze klanten. Dat zijn meer dan 300 organisaties, in totaal goed voor 7000+ werkplekken. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten die gebruik maken van onze online Windows werkplek omgeving die direct toegang biedt tot email, agenda, documenten en applicaties. Deze is overal en altijd via internet beschikbaar is. Mochten er storingen of issues zijn, dan zorg je ervoor dat je deze registreert en klanten ondersteunt bij het oplossen ervan. Ook zet je meldingen door naar je collega's van Service & Support die 2e en 3e lijns werk verrichten je volg je calls op.
Je maakt deel uit van een gedreven team; een mix van ervaren IT specialisten en consultants. Iedereen doet het maximale om met een oplossing te komen voor de klant. Snel en adequaat. Bij Lesscher IT krijg je te maken met complex werk en geen dag is hetzelfde; je komt steeds met nieuwe onderwerpen in aanraking.
Functie-eisen
Uitstekende vaardigheid om klant- en servicegericht te communiceren; je komt heel prettig over aan de telefoon, weet een goede uitvraag te doen en klanten adequaat op de hoogte te houden van de voortgang bij het verhelpen van storingen / issues.
Handigheid in het accuraat verwerken van gesprekken en acties in het IT Service Management systeem.
Werkervaring op een servicedesk bij een bedrijf dat IT / technisch gerelateerde diensten biedt is een sterke pre.
Ambitie om klanten maximaal te ondersteunen en de bereidheid om jezelf continu te ontwikkelen.
Afgeronde opleiding MBO4 / HBO.
Flexibiliteit om in tijdsvak tussen 7.30-18.00h te werken en bij voorkeur 40 uur per week.
Arbeidsvoorwaarden
We bieden je een hecht team met servicegerichte support specialisten, IT specialisten, consultants, projectleiders en commerciële adviseurs.
Klanten van Lesscher IT zijn heel verschillend; van overheid tot transport, van 1e lijns zorg tot productiebedrijven. Dat biedt afwisseling en uitdaging. We bieden je opleidingen aan waardoor jij jezelf kunt ontwikkelen, bijvoorbeeld richting beheer of commercie, zowel vakinhoudelijk als in vaardigheden.
Lesscher IT heeft in de loop der jaren nauwe banden opgebouwd met de grote IT-spelers in de markt en maakt gebruik van de oplossingen van toonaangevende merken uit de hele wereld. Binnen de Odin Groep, waar Lesscher IT deel van uit maakt, heerst een ondernemende cultuur waarin met visie en lef geïnvesteerd wordt in cloud- en datacenterdiensten
Je maakt deel uit van een gedreven team; een mix van ervaren IT specialisten en consultants. Iedereen doet het maximale om met een oplossing te komen voor de klant. Snel en adequaat. Bij Lesscher IT krijg je te maken met complex werk en geen dag is hetzelfde; je komt steeds met nieuwe onderwerpen in aanraking.
Functie-eisen
Uitstekende vaardigheid om klant- en servicegericht te communiceren; je komt heel prettig over aan de telefoon, weet een goede uitvraag te doen en klanten adequaat op de hoogte te houden van de voortgang bij het verhelpen van storingen / issues.
Handigheid in het accuraat verwerken van gesprekken en acties in het IT Service Management systeem.
Werkervaring op een servicedesk bij een bedrijf dat IT / technisch gerelateerde diensten biedt is een sterke pre.
Ambitie om klanten maximaal te ondersteunen en de bereidheid om jezelf continu te ontwikkelen.
Afgeronde opleiding MBO4 / HBO.
Flexibiliteit om in tijdsvak tussen 7.30-18.00h te werken en bij voorkeur 40 uur per week.
Arbeidsvoorwaarden
We bieden je een hecht team met servicegerichte support specialisten, IT specialisten, consultants, projectleiders en commerciële adviseurs.
Klanten van Lesscher IT zijn heel verschillend; van overheid tot transport, van 1e lijns zorg tot productiebedrijven. Dat biedt afwisseling en uitdaging. We bieden je opleidingen aan waardoor jij jezelf kunt ontwikkelen, bijvoorbeeld richting beheer of commercie, zowel vakinhoudelijk als in vaardigheden.
Lesscher IT heeft in de loop der jaren nauwe banden opgebouwd met de grote IT-spelers in de markt en maakt gebruik van de oplossingen van toonaangevende merken uit de hele wereld. Binnen de Odin Groep, waar Lesscher IT deel van uit maakt, heerst een ondernemende cultuur waarin met visie en lef geïnvesteerd wordt in cloud- en datacenterdiensten