ID: 121045
Callcenter medewerker Outbound
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is met 25 jaar expertise een partner die handelt naar de beleving van het project en sluit aan bij de doelstelling die hierbij hoort. Onze opdrachtgever levert maatwerk op het gebied van Tele-sales, Marketing en Customer Service. Per project wordt er geluisterd naar de wensen van de klant en op basis van de behoefte wordt de juiste persoon ingezet. Onze opdrachtgever is vooral een sterke speler in het uitvoeren van:- Leden-, collectanten en fondsenwerving- Werving van (wijk-)coördinatoren- Retentie van opzeggers- B2B-donateurs en -partners vinden- Service calls bij collectes richting collectanten en coördinatoren- After event calls: nabellen van acties- Onderzoek naar de klanttevredenheid en loyaliteit van uw organisatie
Functieomschrijving
Voor één van onze opdrachtgevers in Amersfoort zijn we op zoek naar échte telefoontoppers. Als Callcenter Agent is geen dag hetzelfde; de telefoongesprekken die je voert zijn tenslotte elke keer anders. De insteek van elk gesprek is helder; je weet de consument enthousiast te maken voor het project waar je voor belt. Op dit moment zijn we op zoek naar Callcenter agents die zich graag willen inzetten voor goede doelen óf Callcenter agents die willen meedraaien in een pilot van een Telecom aanbieder. In beide projecten is het doel altijd om commercieel resultaat te boeken. Jij bent in je rol als Callcenter Agent het visitekaartje voor het project waar je voor belt.
Functie-eisen
- Je bent minimaal 2 dagen per week beschikbaar- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden- Je beheerst de Nederlandse taal vloeiend- Je hebt een prettige telefoonstem- Met een gezonde dosis lef ga je het gesprek aan- Je bent commercieel ingesteld en vind het niet erg om met targets te werken
Arbeidsvoorwaarden
- Flexibele werktijden op ma - vrij (09.00 13.00, 13.00 17.00, 17.00 21.00)- Zowel parttime als fulltime mogelijkheden- Uurtarief boven de CAO
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 1050003806
Onze opdrachtgever is met 25 jaar expertise een partner die handelt naar de beleving van het project en sluit aan bij de doelstelling die hierbij hoort. Onze opdrachtgever levert maatwerk op het gebied van Tele-sales, Marketing en Customer Service. Per project wordt er geluisterd naar de wensen van de klant en op basis van de behoefte wordt de juiste persoon ingezet. Onze opdrachtgever is vooral een sterke speler in het uitvoeren van:- Leden-, collectanten en fondsenwerving- Werving van (wijk-)coördinatoren- Retentie van opzeggers- B2B-donateurs en -partners vinden- Service calls bij collectes richting collectanten en coördinatoren- After event calls: nabellen van acties- Onderzoek naar de klanttevredenheid en loyaliteit van uw organisatie
Functieomschrijving
Voor één van onze opdrachtgevers in Amersfoort zijn we op zoek naar échte telefoontoppers. Als Callcenter Agent is geen dag hetzelfde; de telefoongesprekken die je voert zijn tenslotte elke keer anders. De insteek van elk gesprek is helder; je weet de consument enthousiast te maken voor het project waar je voor belt. Op dit moment zijn we op zoek naar Callcenter agents die zich graag willen inzetten voor goede doelen óf Callcenter agents die willen meedraaien in een pilot van een Telecom aanbieder. In beide projecten is het doel altijd om commercieel resultaat te boeken. Jij bent in je rol als Callcenter Agent het visitekaartje voor het project waar je voor belt.
Functie-eisen
- Je bent minimaal 2 dagen per week beschikbaar- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden- Je beheerst de Nederlandse taal vloeiend- Je hebt een prettige telefoonstem- Met een gezonde dosis lef ga je het gesprek aan- Je bent commercieel ingesteld en vind het niet erg om met targets te werken
Arbeidsvoorwaarden
- Flexibele werktijden op ma - vrij (09.00 13.00, 13.00 17.00, 17.00 21.00)- Zowel parttime als fulltime mogelijkheden- Uurtarief boven de CAO
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 1050003806