ID: 135169
Commercieel Medewerker Klantbehoud Ziggo in Rotterdam
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Ziggo wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebied van informatie, communicatie en entertainment in een continu veranderende wereld. Ziggo is een organisatie die staat voor kwaliteit, gemak, oprechtheid en uitstekende service. Vanuit deze speerpunten heeft Ziggo zijn organisatie zo ingericht dat medewerkers op de afdeling Klantbehoud écht het gesprek aan kunnen gaan met de klant. Hierin wordt je uiteraard ondersteund door jouw teamleider. Na een uitgebreide, deels on-the-job, training zal jouw teamleider klaar staan wanneer je hem of haar nodig hebt. Ziggo verwacht van zijn medewerkers een pro-actieve houding in de functie die zij uitoefenen. Wanneer je behoefte hebt aan extra coaching of begeleiding is hier alle ruimte voor. Daarnaast is er vooral veel ruimte voor jouw eigen inbreng. Ziggo werkt niet met zogenoemde callscripts, juist omdat iedere klant weer anders is en dus een eigen manier van benaderen behoeft.
De sfeer op de afdeling Klantbehoud is uiterst positief. De huidige groep medewerkers is zeer te spreken over de professionaliteit van de afdeling en de ondersteuning en coaching die de medewerkers krijgen. Daarnaast biedt de afdeling Klantbehoud alle ruimte om jezelf als medewerker te ontplooien en je verder te ontwikkelen. Het kantoor in Rotterdam is goed bereikbaar en professioneel en modern ingericht. De werktijden zijn flexibel (vanaf 24 tot 40 uur per week). De afdeling Klantbehoud is uitermate geschikt voor zowel studenten die een uitdagende bijbaan zoeken, als voor medewerkers die zich voor een langere termijn willen binden aan een bedrijf. Kortom; wil jij werken bij een interessant bedrijf waar veel ruimte is voor eigen initiatief en beschik jij over een groot verantwoordelijkheidsgevoel? Dan hebben wij de juiste plek voor jou!
Functieomschrijving
Voor het Klant Contact Center van Ziggo in Rotterdam zijn wij op zoek naar fulltime en parttime Commercieel Klantbehoud Medewerkers.
Als Commercieel Klantbehoud Medewerker benader je telefonisch klanten die een opzegintentie hebben. In dit telefoongesprek probeer je te achterhalen wat de reden van opzegging is, daarnaast bekijk je samen met de klant in hoeverre hun wensen nog aansluiten op het huidige abonnement. Waar nodig geef je extra uitleg over de producten en diensten en over de mogelijkheden die Ziggo te bieden heeft. Doormiddel van het gesprek kom je er achter op welke manier jij hen kunt behouden als klant. Daarnaast bel je ook bestaande klanten of zij tevreden zij over hun diensten en of zij problemen hebben. Zo ja, ga je direct op zoek naar een oplossing. Als Commercieel Klantbehoud Medewerker zorg je voor een optimale klanttevredenheid, zodat klanten zo lang mogelijk en naar volle tevredenheid klant blijven. Je vindt het belangrijk om kwalitatief hoogwaardige service te verlenen en streeft naar maximale klanttevredenheid.
Functie-eisen
Lijkt het jou leuk om onderdeel te worden met dit team van Commercieel Klantbehoud Medewerkers op de Klantenservice van Ziggo en kun jij je vinden in onderstaand profiel?
Beschikbaarheid:
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 21.00 uur. Zaterdag van 09.00 uur tot 18.00 uur. Binnen deze openingstijden dien je minimaal 3 avonden per week tot 21.00 uur beschikbaar te zijn en 1 x per 2 weken op zaterdag beschikbaar te zijn.
Arbeidsvoorwaarden
Trefwoorden: callcenter, contactcenter, contact center, klantenservice, callagent, telemarketeer, telemarketing, customer service, klantenservice, klanten service, inbound, klantbehoud, retentie en retentiedesk. Geïnteresseerd? Reageer dan direct via onze website www.cirrus.nl of stuur jouw CV naar info@cirrus.nl. Voor vragen kun je natuurlijk altijd contact opnemen met één van onze recruiters op telefoonnummer 088 99 888 88 (lokaal tarief) of stuur een WhatsApp bericht naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur.
Ziggo wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebied van informatie, communicatie en entertainment in een continu veranderende wereld. Ziggo is een organisatie die staat voor kwaliteit, gemak, oprechtheid en uitstekende service. Vanuit deze speerpunten heeft Ziggo zijn organisatie zo ingericht dat medewerkers op de afdeling Klantbehoud écht het gesprek aan kunnen gaan met de klant. Hierin wordt je uiteraard ondersteund door jouw teamleider. Na een uitgebreide, deels on-the-job, training zal jouw teamleider klaar staan wanneer je hem of haar nodig hebt. Ziggo verwacht van zijn medewerkers een pro-actieve houding in de functie die zij uitoefenen. Wanneer je behoefte hebt aan extra coaching of begeleiding is hier alle ruimte voor. Daarnaast is er vooral veel ruimte voor jouw eigen inbreng. Ziggo werkt niet met zogenoemde callscripts, juist omdat iedere klant weer anders is en dus een eigen manier van benaderen behoeft.
De sfeer op de afdeling Klantbehoud is uiterst positief. De huidige groep medewerkers is zeer te spreken over de professionaliteit van de afdeling en de ondersteuning en coaching die de medewerkers krijgen. Daarnaast biedt de afdeling Klantbehoud alle ruimte om jezelf als medewerker te ontplooien en je verder te ontwikkelen. Het kantoor in Rotterdam is goed bereikbaar en professioneel en modern ingericht. De werktijden zijn flexibel (vanaf 24 tot 40 uur per week). De afdeling Klantbehoud is uitermate geschikt voor zowel studenten die een uitdagende bijbaan zoeken, als voor medewerkers die zich voor een langere termijn willen binden aan een bedrijf. Kortom; wil jij werken bij een interessant bedrijf waar veel ruimte is voor eigen initiatief en beschik jij over een groot verantwoordelijkheidsgevoel? Dan hebben wij de juiste plek voor jou!
Functieomschrijving
Voor het Klant Contact Center van Ziggo in Rotterdam zijn wij op zoek naar fulltime en parttime Commercieel Klantbehoud Medewerkers.
Als Commercieel Klantbehoud Medewerker benader je telefonisch klanten die een opzegintentie hebben. In dit telefoongesprek probeer je te achterhalen wat de reden van opzegging is, daarnaast bekijk je samen met de klant in hoeverre hun wensen nog aansluiten op het huidige abonnement. Waar nodig geef je extra uitleg over de producten en diensten en over de mogelijkheden die Ziggo te bieden heeft. Doormiddel van het gesprek kom je er achter op welke manier jij hen kunt behouden als klant. Daarnaast bel je ook bestaande klanten of zij tevreden zij over hun diensten en of zij problemen hebben. Zo ja, ga je direct op zoek naar een oplossing. Als Commercieel Klantbehoud Medewerker zorg je voor een optimale klanttevredenheid, zodat klanten zo lang mogelijk en naar volle tevredenheid klant blijven. Je vindt het belangrijk om kwalitatief hoogwaardige service te verlenen en streeft naar maximale klanttevredenheid.
Functie-eisen
Lijkt het jou leuk om onderdeel te worden met dit team van Commercieel Klantbehoud Medewerkers op de Klantenservice van Ziggo en kun jij je vinden in onderstaand profiel?
- Minimaal MBO+ werk-/ denkniveau
- Minimaal 1 tot 3 jaar Commerciële Telefonsiche Klantcontact ervaring
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Bezit goede communicatieve vaardigheden, luisterend oor en vermogen om goed te kunnen doorvragen
- Een flinke hoeveelheid empathisch vermogen
- Oprechte interesse in mensen en hun drijfveren
- Een natuurlijke drive om ontevreden klanten weer tevreden te maken
- Een service- en verkoopgerichte instelling
- Affiniteit met dienstverlening van Ziggo (televisie, internet en (mobiele) telefonie).
Beschikbaarheid:
- Je bent minimaal 24 tot maximaal 40 uur per week flexibel beschikbaar
- Je bent beschikbaar voor een training van 4 weken. Gedurende de hele training zijn de trainingstijden van 9.00 uur tot 17.00 uur.
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 21.00 uur. Zaterdag van 09.00 uur tot 18.00 uur. Binnen deze openingstijden dien je minimaal 3 avonden per week tot 21.00 uur beschikbaar te zijn en 1 x per 2 weken op zaterdag beschikbaar te zijn.
Arbeidsvoorwaarden
- Een bruto uurloon van €11,05
- Mogelijkheid om je zelf verder te ontwikkelen en ruimte om te groeien
- Werken bij de beste internetprovider van Nederland.
Trefwoorden: callcenter, contactcenter, contact center, klantenservice, callagent, telemarketeer, telemarketing, customer service, klantenservice, klanten service, inbound, klantbehoud, retentie en retentiedesk. Geïnteresseerd? Reageer dan direct via onze website www.cirrus.nl of stuur jouw CV naar info@cirrus.nl. Voor vragen kun je natuurlijk altijd contact opnemen met één van onze recruiters op telefoonnummer 088 99 888 88 (lokaal tarief) of stuur een WhatsApp bericht naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur.