ID: 73701
Customer Service Specialist (ter werving)
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Een groothandel in sanitair, elektra en verwarming in Alkmaar met een internationale marktpositie.
Functieomschrijving
Als Customer Service Specialist beantwoordt je vragen en klachten over leveringen. Zijn de geleverde artikelen beschadigd, heeft de klant de levering te laat of niet ontvangen, zijn de verkeerde artikelen geleverd of zijn de artikelen op het verkeerde adres afgeleverd? Jij maakt met de klant duidelijke afspraken, met als doel de klacht naar volle tevredenheid van de klant op te lossen en af te handelen. Het bedrijf is een technische groothandel en levert aan andere bedrijven. Je hebt dus voornamelijk contact met leveranciers en afnemers. Je behandelt de retour gekomen goederen en je houdt je bezig met onjuist gefactureerde prijzen. Ook help je E-business klanten, zoals toegang tot de webshop of het aanvragen van een webaccount.
Functie-eisen
- Afgeronde opleiding op MBO of MBO+ niveau- Relevante en aantoonbare ervaring in soortgelijke functie- Kennis van logistieke- en verkoopprocessen
Arbeidsvoorwaarden
- Fulltime administratieve functie- Je werkt binnen een technische groothandel in een informele sfeer- Marktconform salaris - Goede arbeidsvoorwaarden
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 1030003073
Een groothandel in sanitair, elektra en verwarming in Alkmaar met een internationale marktpositie.
Functieomschrijving
Als Customer Service Specialist beantwoordt je vragen en klachten over leveringen. Zijn de geleverde artikelen beschadigd, heeft de klant de levering te laat of niet ontvangen, zijn de verkeerde artikelen geleverd of zijn de artikelen op het verkeerde adres afgeleverd? Jij maakt met de klant duidelijke afspraken, met als doel de klacht naar volle tevredenheid van de klant op te lossen en af te handelen. Het bedrijf is een technische groothandel en levert aan andere bedrijven. Je hebt dus voornamelijk contact met leveranciers en afnemers. Je behandelt de retour gekomen goederen en je houdt je bezig met onjuist gefactureerde prijzen. Ook help je E-business klanten, zoals toegang tot de webshop of het aanvragen van een webaccount.
Functie-eisen
- Afgeronde opleiding op MBO of MBO+ niveau- Relevante en aantoonbare ervaring in soortgelijke functie- Kennis van logistieke- en verkoopprocessen
Arbeidsvoorwaarden
- Fulltime administratieve functie- Je werkt binnen een technische groothandel in een informele sfeer- Marktconform salaris - Goede arbeidsvoorwaarden
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 1030003073