ID: 139395
De inzet van touchpoints 9789492272041
€14,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
ISBN: 9789492272041
Let op! Dit is een ebook in het ePub3-formaat met extra opmaak, interactiviteit en een vaste lay-out. Een epub3 bestand wordt niet door alle readers ondersteund. Dit geldt wel voor het ebook in epub2-formaat. Het ISBN daarvan is 978-94-92272-00-3.
Touchpoints zijn de raakvlakken waar een adverteerder en zijn doelgroep elkaar tegenkomen. Het zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk \'aanraakt\'. Een touchpoint kan de drager van de boodschap zijn, maar ook het transportkanaal. Touchpoints kunnen specifieker zijn dan kanalen. In het kanaal \'winkel\' kan een klant meerdere touchpoints tegenkomen, zoals een display met een aanbieding, een onderhandelingsgesprek met een verkoper over de prijs en een bezoekje aan de servicebalie. Een volledig en actueel overzicht van touchpoints is daarom niet te geven. De lijst is lang en continu aan verandering onderhevig. Alle momenten van de dag worden klanten, werknemers en andere stakeholders omringd door touchpoints
Dit artikel bestel je voordelig 2e hands op studystore.nlIn goede staat, snel in huis én gratis thuisbezorgd. Toelichting:De prijs in deze advertentie is gebaseerd op onze laagste 2e hands prijs (OP=OP).Zodra een 2e hands boek op is, kan het voorkomen dat je op Studystore het boek alleen nog nieuw kunt bestellen.
Let op! Dit is een ebook in het ePub3-formaat met extra opmaak, interactiviteit en een vaste lay-out. Een epub3 bestand wordt niet door alle readers ondersteund. Dit geldt wel voor het ebook in epub2-formaat. Het ISBN daarvan is 978-94-92272-00-3.
Touchpoints zijn de raakvlakken waar een adverteerder en zijn doelgroep elkaar tegenkomen. Het zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk \'aanraakt\'. Een touchpoint kan de drager van de boodschap zijn, maar ook het transportkanaal. Touchpoints kunnen specifieker zijn dan kanalen. In het kanaal \'winkel\' kan een klant meerdere touchpoints tegenkomen, zoals een display met een aanbieding, een onderhandelingsgesprek met een verkoper over de prijs en een bezoekje aan de servicebalie. Een volledig en actueel overzicht van touchpoints is daarom niet te geven. De lijst is lang en continu aan verandering onderhevig. Alle momenten van de dag worden klanten, werknemers en andere stakeholders omringd door touchpoints
Dit artikel bestel je voordelig 2e hands op studystore.nlIn goede staat, snel in huis én gratis thuisbezorgd. Toelichting:De prijs in deze advertentie is gebaseerd op onze laagste 2e hands prijs (OP=OP).Zodra een 2e hands boek op is, kan het voorkomen dat je op Studystore het boek alleen nog nieuw kunt bestellen.