ID: 86939
Domica Amsterdam zoekt een vestigingsmanager (m/v)
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Domica Amsterdam zoekt een commerciele en assertieve vestigingsmanager. Ben jij onze nieuwe collega? Wat verwacht Domica Amsterdam van een vestigingsmanager
In deze coördinerende en leidinggevende functie ben je verantwoordelijk voor alle commerciële- en operationele activiteiten op het verhuurmakelaarskantoor aan de Singel in Amsterdam. Samen met het management stel je maandelijkse doelstellingen vast die moeten worden behaald.
Je stuurt de medewerkers aan van de verhuurafdeling, je onderhoudt bestaande contacten en boort nieuwe markten en klantrelaties aan door middel van het plegen van acquisitie, je adviseert bestaande klanten over hun (verhuur)mogelijkheden en zorgt voor een optimale klanttevredenheid. Je bent continu op de hoogte van wat er op de landelijke en Amsterdamse onroerend goed markt en speelt hier slim op in door gebruik te maken van de mogelijkheden die er binnen het bedrijf zijn. Je ziet er op toe dat de administratieve routing volgens plan verloopt en stuurt indien nodig bij.
De visie van Domica Amsterdam is om de dienstverlening verder uit te breiden, de merknaam Domica te versterken / verankeren en inspelen op de toenemende vraag naar huurwoningen in de regio. Wij zijn een jong en enthousiast bedrijf met veel ambitie! De verhuurmakelaars- en medewerkers van Domica Amsterdam hebben als dagelijks doel om de kandidaat-huurders een mooie portefeuille te tonen en snel en professioneel aan hun nieuwe thuis te helpen en verhuurders aan een betrouwbare huurder.
Je werkzaamheden bestaan uit;
Het voeren van intake gesprekken met woningzoekenden en het doornemen van het actuele woningaanbod zowel persoonlijk als telefonisch.
Het aansturen en controleren van de medewerkers van het kantoor
Acquisitie ten behoeve van het uitbreiden van de beheerportefeuille, het bestand van huurders, huiseigenaren en woningen. Netwerken en koud acquireren en maakt hier een onderdeel van uit
(inspringen bij) het uitvoeren van advertentie- en marketingactiviteiten (bv. Versturen van mailings en nieuwsbrieven, bijhouden social media)
Het selecteren van huurwoningen alsmede het (in)plannen van nieuwe woningopnames en bezichtigingen van het actuele woningaanbod.
Contractuele- administratieve en financiële afwikkeling van dossiers.
Beantwoorden van persoonlijke- en algemene correspondentie.
(Inspringen bij) het uitvoeren van bezichtigingen, inspecties en opnames.
Bijhouden kantoorvoorraad en (toezien op) het schoonhouden van het kantoor, wagenpark (scooters en auto) en overige bedrijfseigendommen
Het verkopen van beheer t.b.v. het uitbreiden van de beheerportefuille die is ondergebracht bij Vivenda-Vastgoedmanagement en het samen met de medewerkers van Vivenda, bewaken van de kwaliteit
Wekelijkse en maandelijkse rapportage aan het management
Kortom; als coördinerend talent heb je het reilen en zeilen op kantoor helemaal onder controle, zodat iedereen wet wat er van hem/haar verwacht wordt. Door middel van je commerciële vaardigheden vind het een uitdaging om een wat moeilijker lopende transactie naar tevredenheid van je opdrachtgever en klant af te ronden. Aftersales is je op het lijf geschreven en het werken met een commerciële target is je niet vreemd.
Competenties:
Helikopterview duizendpoot commercieel - stress bestendig - werkt netjes, snel, secuur en punctueel - zelfstandig professioneel kansen pakker representatief teamplayer- sociaal en vriendelijk.
Werktijden:
Het kantoor is op werkdagen geopend van 9.00-18.00 uur. Van een vestigingsmanager wordt echter een flexibele werkinstelling verwacht, overwerk kan in bepaalde gevallen van je verwacht worden.
Wat biedt Domica Amsterdam jou?
Een afwisselende baan in de dynamische vastgoemarkt van Amsterdam met veel ruimte voor eigen initiatief, creativiteit en zelfstandigheid. Beloning is afhankelijk van leeftijd en ervaring.
Ben jij de nieuwe vestigingsmanager van Domica Amsterdam, stuur je CV en motivatie naar Valérie Bakker v.bakker@domica.nl
In deze coördinerende en leidinggevende functie ben je verantwoordelijk voor alle commerciële- en operationele activiteiten op het verhuurmakelaarskantoor aan de Singel in Amsterdam. Samen met het management stel je maandelijkse doelstellingen vast die moeten worden behaald.
Je stuurt de medewerkers aan van de verhuurafdeling, je onderhoudt bestaande contacten en boort nieuwe markten en klantrelaties aan door middel van het plegen van acquisitie, je adviseert bestaande klanten over hun (verhuur)mogelijkheden en zorgt voor een optimale klanttevredenheid. Je bent continu op de hoogte van wat er op de landelijke en Amsterdamse onroerend goed markt en speelt hier slim op in door gebruik te maken van de mogelijkheden die er binnen het bedrijf zijn. Je ziet er op toe dat de administratieve routing volgens plan verloopt en stuurt indien nodig bij.
De visie van Domica Amsterdam is om de dienstverlening verder uit te breiden, de merknaam Domica te versterken / verankeren en inspelen op de toenemende vraag naar huurwoningen in de regio. Wij zijn een jong en enthousiast bedrijf met veel ambitie! De verhuurmakelaars- en medewerkers van Domica Amsterdam hebben als dagelijks doel om de kandidaat-huurders een mooie portefeuille te tonen en snel en professioneel aan hun nieuwe thuis te helpen en verhuurders aan een betrouwbare huurder.
Je werkzaamheden bestaan uit;
Het voeren van intake gesprekken met woningzoekenden en het doornemen van het actuele woningaanbod zowel persoonlijk als telefonisch.
Het aansturen en controleren van de medewerkers van het kantoor
Acquisitie ten behoeve van het uitbreiden van de beheerportefeuille, het bestand van huurders, huiseigenaren en woningen. Netwerken en koud acquireren en maakt hier een onderdeel van uit
(inspringen bij) het uitvoeren van advertentie- en marketingactiviteiten (bv. Versturen van mailings en nieuwsbrieven, bijhouden social media)
Het selecteren van huurwoningen alsmede het (in)plannen van nieuwe woningopnames en bezichtigingen van het actuele woningaanbod.
Contractuele- administratieve en financiële afwikkeling van dossiers.
Beantwoorden van persoonlijke- en algemene correspondentie.
(Inspringen bij) het uitvoeren van bezichtigingen, inspecties en opnames.
Bijhouden kantoorvoorraad en (toezien op) het schoonhouden van het kantoor, wagenpark (scooters en auto) en overige bedrijfseigendommen
Het verkopen van beheer t.b.v. het uitbreiden van de beheerportefuille die is ondergebracht bij Vivenda-Vastgoedmanagement en het samen met de medewerkers van Vivenda, bewaken van de kwaliteit
Wekelijkse en maandelijkse rapportage aan het management
Kortom; als coördinerend talent heb je het reilen en zeilen op kantoor helemaal onder controle, zodat iedereen wet wat er van hem/haar verwacht wordt. Door middel van je commerciële vaardigheden vind het een uitdaging om een wat moeilijker lopende transactie naar tevredenheid van je opdrachtgever en klant af te ronden. Aftersales is je op het lijf geschreven en het werken met een commerciële target is je niet vreemd.
Competenties:
Helikopterview duizendpoot commercieel - stress bestendig - werkt netjes, snel, secuur en punctueel - zelfstandig professioneel kansen pakker representatief teamplayer- sociaal en vriendelijk.
Werktijden:
Het kantoor is op werkdagen geopend van 9.00-18.00 uur. Van een vestigingsmanager wordt echter een flexibele werkinstelling verwacht, overwerk kan in bepaalde gevallen van je verwacht worden.
Wat biedt Domica Amsterdam jou?
Een afwisselende baan in de dynamische vastgoemarkt van Amsterdam met veel ruimte voor eigen initiatief, creativiteit en zelfstandigheid. Beloning is afhankelijk van leeftijd en ervaring.
Ben jij de nieuwe vestigingsmanager van Domica Amsterdam, stuur je CV en motivatie naar Valérie Bakker v.bakker@domica.nl