ID: 95181
Frontoffice medewerker 32 uur per week
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Hotel Asterisk 3* zoekt receptionisten voor 3 tot 4 dagen per week. Na een inwerkperiode zul je zelfstandig werken en verantwoordelijk zijn voor alle voorkomende werkzaamheden in de receptie, zoals
- Het in- en uitchecken van onze hotelgasten
- Het verstrekken van informatie aan onze gasten
- Het afhandelen van administratieve werkzaamheden
- Het verrichten van actieve verkoop aan de balie
- Het beantwoorden en doorverbinden van de telefoon
Daarnaast heb je een aantal taken en verantwoordelijkheden in de algemene dienst, zoals onder andere ondersteunende werkzaamheden bij het ontbijt.
Welke kennis, vaardigheden, heb je nodig om deze functie te kunnen vervullen?
- Dienstverlenend en gastgerichte instelling
- Gastvrije en enthousiaste uitstraling en instelling
- Flexibel in werktijden en taken
- Collegiaal persoon met verantwoordelijkheidsgevoel
- Beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal in woord en geschrift
- Meerdere talen gewenst
- Representatief voorkomen
- Goed om kunnen gaan met drukte
- Bij voorkeur woonachtig in Amsterdam
Wat hebben wij te bieden?
- Beloning volgens Horeca CAO
- Een prettige werksfeer in een jong team
- Een interne opleiding/inwerkperiode tot receptionist
- Een baan met voldoende afwisseling en uitdaging
- Werktijden: 06:45 14:45 en 15:00 22:00 uur, ook weekenddiensten!
Heb je interesse en wil je solliciteren? Graag je motivatiebrief en CV sturen naar mw. H.S. Bucker, admin@asteriskhotel.nl
- Het in- en uitchecken van onze hotelgasten
- Het verstrekken van informatie aan onze gasten
- Het afhandelen van administratieve werkzaamheden
- Het verrichten van actieve verkoop aan de balie
- Het beantwoorden en doorverbinden van de telefoon
Daarnaast heb je een aantal taken en verantwoordelijkheden in de algemene dienst, zoals onder andere ondersteunende werkzaamheden bij het ontbijt.
Welke kennis, vaardigheden, heb je nodig om deze functie te kunnen vervullen?
- Dienstverlenend en gastgerichte instelling
- Gastvrije en enthousiaste uitstraling en instelling
- Flexibel in werktijden en taken
- Collegiaal persoon met verantwoordelijkheidsgevoel
- Beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal in woord en geschrift
- Meerdere talen gewenst
- Representatief voorkomen
- Goed om kunnen gaan met drukte
- Bij voorkeur woonachtig in Amsterdam
Wat hebben wij te bieden?
- Beloning volgens Horeca CAO
- Een prettige werksfeer in een jong team
- Een interne opleiding/inwerkperiode tot receptionist
- Een baan met voldoende afwisseling en uitdaging
- Werktijden: 06:45 14:45 en 15:00 22:00 uur, ook weekenddiensten!
Heb je interesse en wil je solliciteren? Graag je motivatiebrief en CV sturen naar mw. H.S. Bucker, admin@asteriskhotel.nl