ID: 121345
Grondsteward(ess)
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Adecco Group Nederland zet haar expertise in voor passende verbintenissen tussen mensen en bedrijven. Wij zijn op zoek naar Grondsteward(essen) voor KLM Passage.
Functieomschrijving
Het begeleiden van passagiers bij de Self Service apparaten, fungeren als aanspreekpunt, controleren van reisdocumenten, bagage labelen en overbagage. De functie is voor gemiddeld 3-20 uur in de week, u werkt op basis van een 0-uren contract. U voert de werkzaamheden grotendeels staand uit. Voor deze functie is vereist dat u IEDERE week 4 hele dagen beschikbaar bent tussen 4.30-23.00 uur. U wordt ingepland op een 3-, 4- 5- of 6- urige dienst. De cursus start eind november. U dient hiervoor fulltime beschikbaar te zijn. Het belangrijk dat u de vakantieperiodes en feestdagen geheel beschikbaar bent om te werken.
Bent u geïnteresseerd in deze vacature? Stuur uw CV en motivatie naar recruitmentcenter@adecco.nl!
Functie-eisen
Minimaal 8 maanden werkervaring in klantcontact is vereist. Tevens is het belangrijk dat u goed met computers kunt werken en daar ook recente ervaring mee heeft. U dient op maximaal 45 minuten reizen van Schiphol woonachtig te zijn. U heeft de afgelopen 8 jaar in Nederland ingeschreven gestaan.
U beschikt minimaal over een afgeronde HAVO of MBO niveau 4 opleiding. Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Minimale beschikbaarheid van 4 hele dagen, tussen 04.30-23.00 uur, is vereist!
Gevraagd opleidingsniveau: minimaal MBO.
Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.
Meer informatie is te verkrijgen bij Adecco Schiphol KLM, telefoonnummer (020) 654 47 66. Referentienummer van deze vacature: 281201626001.
Adecco Group Nederland zet haar expertise in voor passende verbintenissen tussen mensen en bedrijven. Wij zijn op zoek naar Grondsteward(essen) voor KLM Passage.
Functieomschrijving
Het begeleiden van passagiers bij de Self Service apparaten, fungeren als aanspreekpunt, controleren van reisdocumenten, bagage labelen en overbagage. De functie is voor gemiddeld 3-20 uur in de week, u werkt op basis van een 0-uren contract. U voert de werkzaamheden grotendeels staand uit. Voor deze functie is vereist dat u IEDERE week 4 hele dagen beschikbaar bent tussen 4.30-23.00 uur. U wordt ingepland op een 3-, 4- 5- of 6- urige dienst. De cursus start eind november. U dient hiervoor fulltime beschikbaar te zijn. Het belangrijk dat u de vakantieperiodes en feestdagen geheel beschikbaar bent om te werken.
Bent u geïnteresseerd in deze vacature? Stuur uw CV en motivatie naar recruitmentcenter@adecco.nl!
Functie-eisen
Minimaal 8 maanden werkervaring in klantcontact is vereist. Tevens is het belangrijk dat u goed met computers kunt werken en daar ook recente ervaring mee heeft. U dient op maximaal 45 minuten reizen van Schiphol woonachtig te zijn. U heeft de afgelopen 8 jaar in Nederland ingeschreven gestaan.
U beschikt minimaal over een afgeronde HAVO of MBO niveau 4 opleiding. Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Minimale beschikbaarheid van 4 hele dagen, tussen 04.30-23.00 uur, is vereist!
Gevraagd opleidingsniveau: minimaal MBO.
Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.
Meer informatie is te verkrijgen bij Adecco Schiphol KLM, telefoonnummer (020) 654 47 66. Referentienummer van deze vacature: 281201626001.