ID: 135168
Inbound Klantbehoud Medewerker op Klantenservice van Zig...
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Ziggo wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebied van informatie, communicatie en entertainment in een continu veranderende wereld. Ziggo is een organisatie die staat voor kwaliteit, gemak, oprechtheid en uitstekende service. Vanuit deze speerpunten heeft Ziggo zijn organisatie zo ingericht dat medewerkers op de afdeling Klantbehoud écht het gesprek aan kunnen gaan met de klant. Hierin wordt je uiteraard ondersteund door jouw teamleider. Na een uitgebreide, deels, training zal jouw teamleider klaar staan wanneer je hem of haar nodig hebt. Ziggo verwacht van zijn medewerkers een pro-actieve houding in de functie die zij uitoefenen. Wanneer je behoefte hebt aan extra coaching of begeleiding is hier alle ruimte voor. Daarnaast is er vooral veel ruimte voor jouw eigen inbreng. Ziggo werkt niet met zogenoemde callscripts, juist omdat iedere klant weer anders is en dus een eigen manier van benaderen behoeft. Ziggo is gevestigd in het centrum van Rotterdam en uitstekend bereikbaar met het Openbaar Vervoer. Ziggo biedt mogelijkheden voor zowel parttime als fulltime functies. Uitstekend geschikt voor zowel studenten die een uitdagende bijbaan zoeken, als medewerkers die voor een langere termijn zich willen verbinden aan een bedrijf. Kortom; wil jij werken bij een interessant bedrijf waar veel ruimte is voor eigen initiatief en beschik jij over een groot verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is Ziggo de juiste plek voor jou!
Functieomschrijving
Voor de Retentiedesk afdeling van Ziggo zijn wij opzoek naar parttime en fulltime Inbound Klantbehoud Medewerkers. Als Inbound Klantbehoud Medewerker Ziggo ben je het eerste aanspreekpunt voor bestaande klanten. De klanten bellen jou met de intentie om hun abonnement op te zeggen.
Met de klanten die hun abonnement willen opzeggen ga je in gesprek om te achterhalen waarom ze willen opzeggen, daarnaast bekijk je samen met de klant in hoeverre hun wensen nog aansluiten op het huidige aanbod van Ziggo. Doormiddel van het gesprek kom je erachter op welke manier jij hen kunt behouden als klant. Als Klantbehoud Medewerker zorg je voor een optimale klanttevredenheid, zodat klanten zo lang mogelijk en naar volle tevredenheid klant blijven. Ziggo heeft als doelstelling de beste van Nederland te worden op het gebied van klanttevredenheid. Je vindt het belangrijk om kwalitatief hoogwaardige service te verlenen en streeft naar maximale klanttevredenheid. Je hebt een ruime verantwoordelijkheid bij het zoeken van een juiste oplossing voor de klant en bent daarnaast in staat om ook de producten van Ziggo te verkopen.
Functie-eisen
Het is belangrijk dat je in staat bent om verkoopsignalen te herkennen en hier op kunt inspelen. Dit doe je door actief te luisteren naar de klant en de juiste gesprekstechnieken toe te passen. Verder beschik je over;
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 21.00 uur Zaterdag van 09.00 uur tot 18.00 uur
Binnen deze openingstijden dien je minimaal 24 tot maximaal 40 uur beschikbaar te zijn.
Fulltimers dienen 3 avonden per week tot 21.00 uur beschikbaar te zijn en 1 x per 2 weken op zaterdag beschikbaar te zijn.
Arbeidsvoorwaarden
Trefwoorden: callcenter, contactcenter, contact center, klantenservice, callagent, telemarketeer, telemarketing, customer service, klantenservice, klanten service, inbound, klantbehoud, retentie en retentiedesk. Geïnteresseerd? Reageer dan direct via onze website www.cirrus.nl of stuur jouw CV naar info@cirrus.nl. Voor vragen kun je natuurlijk altijd contact opnemen met één van onze recruiters op telefoonnummer 088 99 888 88 (lokaal tarief) of stuur een WhatsApp bericht naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur.
Ziggo wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebied van informatie, communicatie en entertainment in een continu veranderende wereld. Ziggo is een organisatie die staat voor kwaliteit, gemak, oprechtheid en uitstekende service. Vanuit deze speerpunten heeft Ziggo zijn organisatie zo ingericht dat medewerkers op de afdeling Klantbehoud écht het gesprek aan kunnen gaan met de klant. Hierin wordt je uiteraard ondersteund door jouw teamleider. Na een uitgebreide, deels, training zal jouw teamleider klaar staan wanneer je hem of haar nodig hebt. Ziggo verwacht van zijn medewerkers een pro-actieve houding in de functie die zij uitoefenen. Wanneer je behoefte hebt aan extra coaching of begeleiding is hier alle ruimte voor. Daarnaast is er vooral veel ruimte voor jouw eigen inbreng. Ziggo werkt niet met zogenoemde callscripts, juist omdat iedere klant weer anders is en dus een eigen manier van benaderen behoeft. Ziggo is gevestigd in het centrum van Rotterdam en uitstekend bereikbaar met het Openbaar Vervoer. Ziggo biedt mogelijkheden voor zowel parttime als fulltime functies. Uitstekend geschikt voor zowel studenten die een uitdagende bijbaan zoeken, als medewerkers die voor een langere termijn zich willen verbinden aan een bedrijf. Kortom; wil jij werken bij een interessant bedrijf waar veel ruimte is voor eigen initiatief en beschik jij over een groot verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is Ziggo de juiste plek voor jou!
Functieomschrijving
Voor de Retentiedesk afdeling van Ziggo zijn wij opzoek naar parttime en fulltime Inbound Klantbehoud Medewerkers. Als Inbound Klantbehoud Medewerker Ziggo ben je het eerste aanspreekpunt voor bestaande klanten. De klanten bellen jou met de intentie om hun abonnement op te zeggen.
Met de klanten die hun abonnement willen opzeggen ga je in gesprek om te achterhalen waarom ze willen opzeggen, daarnaast bekijk je samen met de klant in hoeverre hun wensen nog aansluiten op het huidige aanbod van Ziggo. Doormiddel van het gesprek kom je erachter op welke manier jij hen kunt behouden als klant. Als Klantbehoud Medewerker zorg je voor een optimale klanttevredenheid, zodat klanten zo lang mogelijk en naar volle tevredenheid klant blijven. Ziggo heeft als doelstelling de beste van Nederland te worden op het gebied van klanttevredenheid. Je vindt het belangrijk om kwalitatief hoogwaardige service te verlenen en streeft naar maximale klanttevredenheid. Je hebt een ruime verantwoordelijkheid bij het zoeken van een juiste oplossing voor de klant en bent daarnaast in staat om ook de producten van Ziggo te verkopen.
Functie-eisen
Het is belangrijk dat je in staat bent om verkoopsignalen te herkennen en hier op kunt inspelen. Dit doe je door actief te luisteren naar de klant en de juiste gesprekstechnieken toe te passen. Verder beschik je over;
- Minimaal MBO+ werk- en denkniveau
- Minimaal 1 tot 3 jaar Commerciële Telefonische Klantcontact ervaring
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Bezit goede communicatieve vaardigheden, luisterend oor en vermogen om goed te kunnen doorvragen
- Een service- en verkoopgerichte instelling
- Minimaal 24 uur per week tot maximaal 40 uur per week flexibel inzetbaar
- Affiniteit met dienstverlening Ziggo (televisie, internet en telefonie)
- De drive om samen met jouw collegas de doelstellingen van Ziggo te behalen.
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 21.00 uur Zaterdag van 09.00 uur tot 18.00 uur
Binnen deze openingstijden dien je minimaal 24 tot maximaal 40 uur beschikbaar te zijn.
Fulltimers dienen 3 avonden per week tot 21.00 uur beschikbaar te zijn en 1 x per 2 weken op zaterdag beschikbaar te zijn.
Arbeidsvoorwaarden
- Een bruto uurloon van €11,05
- Mogelijkheid om je zelf verder te ontwikkelen en ruimte om te groeien
- Werken bij de beste internetprovider van Nederland.
Trefwoorden: callcenter, contactcenter, contact center, klantenservice, callagent, telemarketeer, telemarketing, customer service, klantenservice, klanten service, inbound, klantbehoud, retentie en retentiedesk. Geïnteresseerd? Reageer dan direct via onze website www.cirrus.nl of stuur jouw CV naar info@cirrus.nl. Voor vragen kun je natuurlijk altijd contact opnemen met één van onze recruiters op telefoonnummer 088 99 888 88 (lokaal tarief) of stuur een WhatsApp bericht naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur.