ID: 73753
Klantenservice/klantendienst Medewerkers Vlaamstalig in ...
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Wat mag jij verwachten?
Functieomschrijving
Lijkt het je wat om: - In een internationale omgeving te werken? - Je communicatie skills in te zetten én te verbeteren? - Een diversiteit van mensen te woord te staan en te adviseren? Lees dan verder!Wij zijn voor een opdrachtgever in Maastricht op zoek naar parttime/fulltime Vlaamstalige Klantendienstmedewerkers. Op dit moment zijn wij voor onze opdrachtgever op zoek naar de kandidaten die graag willen werken op het project van een grote Belgische gsm-operator.Als Klantendienstmedewerker ben jij het visitekaartje van onze opdrachtgever! Je voert (inbound) telefoongesprekken met de klant waarbij jij het probleem van de klant gaat oplossen en service levert met een glimlach. Veel voorkomende vragen op de technische helpdesk zijn: - Wat is het meest voordelige tariefplan voor mijn verbruik? - Ik vertrek op vakantie, hoe kan ik in het buitenland gebruik maken van mobiel internet? - Ik heb een nieuwe simkaart nodig, wat moet ik doen? - Hoe stel ik mijn nieuwe mobiele telefoon in? - Ik heb een vraag over mijn laatste factuur... Elk gesprek is anders. Je kunt hetzelfde probleem twee keer voorgeschoteld krijgen maar waar de ene klant aan één woord genoeg heeft, zal de andere klant behoefte hebben aan een stap-voor-stap uitleg. Jouw doel is telkens hetzelfde: het probleem oplossen en de klant tevreden krijgen.Om succesvol te zijn in dit werk ben jij: Empathisch: Je luistert goed, begrijpt de klant en verdient het vertrouwen van de klant; Overtuigend: Je stelt de klant gerust en neemt de leiding in het gesprek; Scherp: Je dringt snel door tot de kern van het probleem; Oplossingsgericht: Je stelt de juiste vragen en werkt doelgericht naar een oplossing toe. Startdatum onbekend Met jouw kwaliteiten en 2 weken fulltime training ontwikkel jij je verder, zodat je de klanten naar volle tevredenheid kunt helpen. Daarnaast adviseer je de klant over de producten/diensten van de betreffende gsm- operator.
Functie-eisen
Wat wordt er van je verwacht?
Beschikbaarheid
De openingstijden van het callcenter zijn maandag t.m. vrijdag van 08.00 tot 22.00 uur. Indien het nodig is ben je bereid, in samenspraak, om op zaterdag en zondag te werken.
Arbeidsvoorwaarden
In het bedrijf heerst een familiare sfeer. Alles draait om communicatie. Wanneer jij jezelf inzet en serieus bezig bent met je werk, is er veel mogelijk. Er is een gezamenlijke lunchruimte met o.a. een koelkast, diepvries, magnetron, tostimachine et cetera. Tevens een gezellige lounge ruimte, met o.a. een Xbox, ter ontspanning. Teamspirit is heel belangrijk binnen dit bedrijf. Er worden borrels, bak-weken en bedrijfsfeesten georganiseerd. Uiteraard wordt je tijdens feestdagen voorzien van wat lekkers! Ook gebruik maken van de benefits website is een voordeel van werken bij dit bedrijf. Een website gevuld met kortingsmogelijkheden bij veel grote bedrijven uit de omgeving. Heb je een vraag over de vacature?Stuur dan even een WhatsApp berichtje naar +31(0)6 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Contactgegevens vestiging Eindhoven: Breitnerstraat 12 5611 TV Eindhoven T: +31(0)88-998 88 88 (lokaal tarief) E: info@cirrus.nl Trefwoorden: callcenter, contactcenter, klantenservice,klantendienst medewerker callagent, Vlaams, telemarketeer, telemarketing, B2B, sales, helpdesk, klanten service, contact center, customer service, inbound, outbound.
Wat mag jij verwachten?
- Een leuke job bij een informele, snel groeiende organisatie
- Een marktconform salaris € 10,50 bruto per uur
- Reiskostenvergoeding van maximaal € 7,38 netto per gewerkte dag
- Eerste 4 maanden 100% vergoeding van je ziektekosten verzekering, na deze 4 maanden wordt je ziektekostenverzekering volledig vergoed
Functieomschrijving
Lijkt het je wat om: - In een internationale omgeving te werken? - Je communicatie skills in te zetten én te verbeteren? - Een diversiteit van mensen te woord te staan en te adviseren? Lees dan verder!Wij zijn voor een opdrachtgever in Maastricht op zoek naar parttime/fulltime Vlaamstalige Klantendienstmedewerkers. Op dit moment zijn wij voor onze opdrachtgever op zoek naar de kandidaten die graag willen werken op het project van een grote Belgische gsm-operator.Als Klantendienstmedewerker ben jij het visitekaartje van onze opdrachtgever! Je voert (inbound) telefoongesprekken met de klant waarbij jij het probleem van de klant gaat oplossen en service levert met een glimlach. Veel voorkomende vragen op de technische helpdesk zijn: - Wat is het meest voordelige tariefplan voor mijn verbruik? - Ik vertrek op vakantie, hoe kan ik in het buitenland gebruik maken van mobiel internet? - Ik heb een nieuwe simkaart nodig, wat moet ik doen? - Hoe stel ik mijn nieuwe mobiele telefoon in? - Ik heb een vraag over mijn laatste factuur... Elk gesprek is anders. Je kunt hetzelfde probleem twee keer voorgeschoteld krijgen maar waar de ene klant aan één woord genoeg heeft, zal de andere klant behoefte hebben aan een stap-voor-stap uitleg. Jouw doel is telkens hetzelfde: het probleem oplossen en de klant tevreden krijgen.Om succesvol te zijn in dit werk ben jij: Empathisch: Je luistert goed, begrijpt de klant en verdient het vertrouwen van de klant; Overtuigend: Je stelt de klant gerust en neemt de leiding in het gesprek; Scherp: Je dringt snel door tot de kern van het probleem; Oplossingsgericht: Je stelt de juiste vragen en werkt doelgericht naar een oplossing toe. Startdatum onbekend Met jouw kwaliteiten en 2 weken fulltime training ontwikkel jij je verder, zodat je de klanten naar volle tevredenheid kunt helpen. Daarnaast adviseer je de klant over de producten/diensten van de betreffende gsm- operator.
Functie-eisen
Wat wordt er van je verwacht?
- Je hebt een Vlaamse tongval
- Affiniteit met Telefonie
- Ervaring op het gebied van telefonisch klantcontact is een pre
- Sterke communicatieve vaardigheden
Beschikbaarheid
- Beschikbaar voor 2 weken fulltime training
- Je bent bij voorkeur 36-40 p/w beschikbaar, maar parttime is ook mogelijk bijvoorbeeld (20-26u of 24-30u of 30-36u)
- Vooral in de avonden en weekenddagen flexibel inzetbaar
De openingstijden van het callcenter zijn maandag t.m. vrijdag van 08.00 tot 22.00 uur. Indien het nodig is ben je bereid, in samenspraak, om op zaterdag en zondag te werken.
Arbeidsvoorwaarden
In het bedrijf heerst een familiare sfeer. Alles draait om communicatie. Wanneer jij jezelf inzet en serieus bezig bent met je werk, is er veel mogelijk. Er is een gezamenlijke lunchruimte met o.a. een koelkast, diepvries, magnetron, tostimachine et cetera. Tevens een gezellige lounge ruimte, met o.a. een Xbox, ter ontspanning. Teamspirit is heel belangrijk binnen dit bedrijf. Er worden borrels, bak-weken en bedrijfsfeesten georganiseerd. Uiteraard wordt je tijdens feestdagen voorzien van wat lekkers! Ook gebruik maken van de benefits website is een voordeel van werken bij dit bedrijf. Een website gevuld met kortingsmogelijkheden bij veel grote bedrijven uit de omgeving. Heb je een vraag over de vacature?Stuur dan even een WhatsApp berichtje naar +31(0)6 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Contactgegevens vestiging Eindhoven: Breitnerstraat 12 5611 TV Eindhoven T: +31(0)88-998 88 88 (lokaal tarief) E: info@cirrus.nl Trefwoorden: callcenter, contactcenter, klantenservice,klantendienst medewerker callagent, Vlaams, telemarketeer, telemarketing, B2B, sales, helpdesk, klanten service, contact center, customer service, inbound, outbound.