ID: 73778
Klantenservice medewerker Koffie in Maastricht
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Wat mag jij verwachten als medewerker klantenservice?
Functieomschrijving
Lijkt het je wat om: - Veel klantcontact te hebben: een diversiteit van mensen te spreken, helpen en adviseren? - Je communicatieve vaardigheden in te zetten én te verbeteren? - Je verkoop vaardigheden in te zetten én te verbeteren? - Dit alles bij een ambitieus bedrijf, binnen een hecht team Lees dan verder! Voor een bekend koffiemerk zijn wij op zoek naar een enthousiaste medewerker klantenservice. In deze functie ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten van het bedrijf.Het bedrijf produceert zowel de koffiemachines als de koffie zelf en alle vragen van klanten hieromtrent kunnen aan jou worden gesteld! Je kunt hierbij denken aan vragen over bestellingen van koffie, koffieapparaten en/of accessoires. Ook bij mogelijke defecten van het koffieapparaat pak jij het probleem aan en zorgt ervoor dat de klant weer een kopje kwaliteitskoffie kan zetten. Hiernaast neem jij contact op met klanten die al een tijd geen bestelling hebben geplaatst - je inventariseert de behoefte van de klant en geeft een advies op maat. Je bent ook een aanspreekpunt voor nieuwe klanten en geeft hen alle informatie die ze nodig hebben om dat lekkere kopje koffie te kunnen zetten! Het bedrijf heeft de ambitie om bestaande klanten tevreden te houden en nieuwe klanten aan te trekken. In deze ambitie is voor jou als medewerker klantenservice een belangrijke rol weggelegd. In deze functie ben jij het aanspreekpunt en de vraagbaak voor klanten. Je kunt goed luisteren en de juiste vragen stellen zodat je een beeld hebt wie de klant is en wat deze klant nodig heeft. Samen met de kennis die jij hebt over de diensten en producten van dit bedrijf heb je genoeg informatie om een advies op maat te geven richting de klant. Door jouw inzet is de klant tevreden en heb je daarmee het bedrijf een goede dienst bewezen op naar de volgende! Om succesvol te zijn in dit werk ben jij: - Empathisch: je luistert goed, begrijpt de klant en verdient het vertrouwen van de klant; - Overtuigend: Je stelt de klant gerust en neemt de leiding in het gesprek; - Scherp: je dringt snel door tot de kern van zaken; - Oplossingsgericht: je stelt de juiste vragen en werkt doelgericht naar een oplossing toe; - Communicatief vaardig: Je bent zowel sterk op taalvaardigheid als typevaardigheid. Training 19 septemberJe krijgt een (betaalde) training van 2 weken om de nodige kennis op te doen. Deze kennis gecombineerd met jouw talent om problemen op te lossen, te denken in mogelijkheden en een verkoop te realiseren wanneer daar de kans voor is - maakt dat jouw klanten steeds weer tevreden worden, zijn en blijven!
Functie-eisen
Wat wordt er van je verwacht als medewerker klantenservice?
Beschikbaarheid
Arbeidsvoorwaarden
Werken voor dit bedrijf betekent werken in een leuk team met een informele sfeer. Je komt terecht in een internationale omgeving, er werken mensen met 31(!) verschillende nationaliteiten! Naast hard werken is er ruimte voor ontspanning en gezelligheid. Zo zijn er twee grote kantines waar zowel gezond als ongezond voedsel te verkrijgen is. Je kunt je collegas uitdagen voor een potje tafelvoetbal of met de voetjes omhoog in een van de gezellige loungeruimtes. Met feestdagen wordt rondgegaan met wat lekkers. Het bedrijf organiseert regelmatig leuke uitjes voor werknemers. De werkplekken zijn ruim en ergonomisch verantwoord. De vestiging is goed bereikbaar vanaf station Maastricht Randwyck. Heb je een vraag over de vacature? Stuur dan even een WhatsApp berichtje naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Contactgegevens vestiging Eindhoven: Breitnerstraat 12 5611 TV Eindhoven T: 088-998 88 88 (lokaal tarief) E: info@cirrus.nl
Wat mag jij verwachten als medewerker klantenservice?
- Salaris €9,11 bruto per uur
- 8% vakantiegeld en 22 vakantiedagen met de mogelijkheid om 4 extra vakantiedagen te verdienen;
- Meedoen aan acties en in aanmerking komen voor aanbiedingen van het bedrijf;
- Deelnamen aan de collectieve zorgverzekering;
- Je krijgt reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis. Reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed;
- Je treedt direct in dienst bij de opdrachtgever.
Functieomschrijving
Lijkt het je wat om: - Veel klantcontact te hebben: een diversiteit van mensen te spreken, helpen en adviseren? - Je communicatieve vaardigheden in te zetten én te verbeteren? - Je verkoop vaardigheden in te zetten én te verbeteren? - Dit alles bij een ambitieus bedrijf, binnen een hecht team Lees dan verder! Voor een bekend koffiemerk zijn wij op zoek naar een enthousiaste medewerker klantenservice. In deze functie ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten van het bedrijf.Het bedrijf produceert zowel de koffiemachines als de koffie zelf en alle vragen van klanten hieromtrent kunnen aan jou worden gesteld! Je kunt hierbij denken aan vragen over bestellingen van koffie, koffieapparaten en/of accessoires. Ook bij mogelijke defecten van het koffieapparaat pak jij het probleem aan en zorgt ervoor dat de klant weer een kopje kwaliteitskoffie kan zetten. Hiernaast neem jij contact op met klanten die al een tijd geen bestelling hebben geplaatst - je inventariseert de behoefte van de klant en geeft een advies op maat. Je bent ook een aanspreekpunt voor nieuwe klanten en geeft hen alle informatie die ze nodig hebben om dat lekkere kopje koffie te kunnen zetten! Het bedrijf heeft de ambitie om bestaande klanten tevreden te houden en nieuwe klanten aan te trekken. In deze ambitie is voor jou als medewerker klantenservice een belangrijke rol weggelegd. In deze functie ben jij het aanspreekpunt en de vraagbaak voor klanten. Je kunt goed luisteren en de juiste vragen stellen zodat je een beeld hebt wie de klant is en wat deze klant nodig heeft. Samen met de kennis die jij hebt over de diensten en producten van dit bedrijf heb je genoeg informatie om een advies op maat te geven richting de klant. Door jouw inzet is de klant tevreden en heb je daarmee het bedrijf een goede dienst bewezen op naar de volgende! Om succesvol te zijn in dit werk ben jij: - Empathisch: je luistert goed, begrijpt de klant en verdient het vertrouwen van de klant; - Overtuigend: Je stelt de klant gerust en neemt de leiding in het gesprek; - Scherp: je dringt snel door tot de kern van zaken; - Oplossingsgericht: je stelt de juiste vragen en werkt doelgericht naar een oplossing toe; - Communicatief vaardig: Je bent zowel sterk op taalvaardigheid als typevaardigheid. Training 19 septemberJe krijgt een (betaalde) training van 2 weken om de nodige kennis op te doen. Deze kennis gecombineerd met jouw talent om problemen op te lossen, te denken in mogelijkheden en een verkoop te realiseren wanneer daar de kans voor is - maakt dat jouw klanten steeds weer tevreden worden, zijn en blijven!
Functie-eisen
Wat wordt er van je verwacht als medewerker klantenservice?
- MBO + werk en denkniveau
- Ervaring op het gebied van klantcontact
- Sterke communicatieve vaardigheden
- Je Nederlands is uitstekend in woord en geschrift
- Liefhebber van koffie!
Beschikbaarheid
- Beschikbaar voor 2 weken fulltime training (ma t/m vr van 09u - 17u) per 19 september
- 24-40 uur per week flexibel inzetbaar (20-24u of 24-32u of 32-40u)
- Flexibel inzetbaar; werktijden zijn van maandag t/m zondag (incl. feestdagen) van 08.00 tot 22.00 uur
Arbeidsvoorwaarden
Werken voor dit bedrijf betekent werken in een leuk team met een informele sfeer. Je komt terecht in een internationale omgeving, er werken mensen met 31(!) verschillende nationaliteiten! Naast hard werken is er ruimte voor ontspanning en gezelligheid. Zo zijn er twee grote kantines waar zowel gezond als ongezond voedsel te verkrijgen is. Je kunt je collegas uitdagen voor een potje tafelvoetbal of met de voetjes omhoog in een van de gezellige loungeruimtes. Met feestdagen wordt rondgegaan met wat lekkers. Het bedrijf organiseert regelmatig leuke uitjes voor werknemers. De werkplekken zijn ruim en ergonomisch verantwoord. De vestiging is goed bereikbaar vanaf station Maastricht Randwyck. Heb je een vraag over de vacature? Stuur dan even een WhatsApp berichtje naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Contactgegevens vestiging Eindhoven: Breitnerstraat 12 5611 TV Eindhoven T: 088-998 88 88 (lokaal tarief) E: info@cirrus.nl