ID: 73685
Klantenservice medewerker Overheidsinstelling
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever in de regio van Zoetermeer wordt gezien als het leukste callcenter in de stad, mede door zijn goede bereikbaarheid en gezellig team. Het is een professioneel en goed georganiseerd bedrijf met een informele werksfeer, aandacht voor het personeel en ruimte voor zelfstandigheid en eigen verantwoordelijkheid.
Functieomschrijving
Klantgerichtheid? Service verlenen? Bellen? Mailen? Herken jij jezelf in deze woorden..dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor een contactcenter in Zoetermeer zijn wij op zoek naar klantenservice medewerkers. Aan de hand van een Q&A en een script ga jij op professionele wijze vragen beantwoorden van burgers. Als Klantenservice medewerker werk je met enthousiasme aan het beantwoorden van de vragen, wat leidt tot een hoge klanttevredenheid. Dit doe je met de grootste zorgvuldigheid en met begrip voor de klant. Het doel is om de elektronische dienstverlening van de overheid aan burgers en bedrijven te verbeteren. Het is hierbij belangrijk te weten dat je als medewerker omgaat met vertrouwelijke gegevens.
Functie-eisen
Ben jij wie wij zoeken?
Je beschikt minimaal over een MBO niveau 4 diploma, dit is een harde eis!
Je ben minimaal 3 avonden per week beschikbaar tot 22:00 uur.
Je bent 2 ochtenden beschikbaar vanaf 08:00.
Je bent een keer per vier weken op vrijdag tussen 13.30 - 22.00 uur beschikbaar.
Je bent woonachtig in een straal van +/- 30 km vanaf Zoetermeer
Je spreekt en schrijft uitstekend Algemeen Beschaafd Nederlands, dit wordt getest door middel van een grammaticatest
Je spreekt goed Engels.
Je kan een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) aanvragen.
Het project is geopend van 08:00 tot 22:00 uur op maandag t/m vrijdag. Je bepaalt zelf hoeveel uur per week je werkt, met een minimum van 24 uur per week en een maximum van 40 uur per week. Je kan kiezen tussen de volgende uren: 24-32, 28-36 en 32-40.
Voordat je als Klantenservice Medewerker aan het werk gaat volg je een training van maximaal 4 dagen fulltime! Deze training krijg je uitbetaald en aanwezigheid is verplicht!
De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 11 en 12 januari en de (betaalde) training start op 18-01-2016!
Ben jij de klantgerichte medewerker die wij zoeken? Reageer dan direct op onze vacature!
Arbeidsvoorwaarden
Om dit werk goed uit te kunnen voeren krijg jij een uitgebreide product training tijdens werktijd, werken aan je ontwikkeling terwijl je geld verdient! Je kan zelf je werktijden indelen en bepalen hoeveel uur per week je werkt, waardoor je je werk goed kan combineren met je privé leven. We bieden voldoende doorgroeimogelijkheden, bijvoorbeeld door het inwerken van nieuwe collegas. Bij goed functioneren ben jij langere tijd verzekerd van werk en kan je doorstromen naar zwaardere projecten!
Het salaris ligt voor deze functie vast op €9.00 bruto per uur.
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 1980002741
Onze opdrachtgever in de regio van Zoetermeer wordt gezien als het leukste callcenter in de stad, mede door zijn goede bereikbaarheid en gezellig team. Het is een professioneel en goed georganiseerd bedrijf met een informele werksfeer, aandacht voor het personeel en ruimte voor zelfstandigheid en eigen verantwoordelijkheid.
Functieomschrijving
Klantgerichtheid? Service verlenen? Bellen? Mailen? Herken jij jezelf in deze woorden..dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor een contactcenter in Zoetermeer zijn wij op zoek naar klantenservice medewerkers. Aan de hand van een Q&A en een script ga jij op professionele wijze vragen beantwoorden van burgers. Als Klantenservice medewerker werk je met enthousiasme aan het beantwoorden van de vragen, wat leidt tot een hoge klanttevredenheid. Dit doe je met de grootste zorgvuldigheid en met begrip voor de klant. Het doel is om de elektronische dienstverlening van de overheid aan burgers en bedrijven te verbeteren. Het is hierbij belangrijk te weten dat je als medewerker omgaat met vertrouwelijke gegevens.
Functie-eisen
Ben jij wie wij zoeken?
Je beschikt minimaal over een MBO niveau 4 diploma, dit is een harde eis!
Je ben minimaal 3 avonden per week beschikbaar tot 22:00 uur.
Je bent 2 ochtenden beschikbaar vanaf 08:00.
Je bent een keer per vier weken op vrijdag tussen 13.30 - 22.00 uur beschikbaar.
Je bent woonachtig in een straal van +/- 30 km vanaf Zoetermeer
Je spreekt en schrijft uitstekend Algemeen Beschaafd Nederlands, dit wordt getest door middel van een grammaticatest
Je spreekt goed Engels.
Je kan een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) aanvragen.
Het project is geopend van 08:00 tot 22:00 uur op maandag t/m vrijdag. Je bepaalt zelf hoeveel uur per week je werkt, met een minimum van 24 uur per week en een maximum van 40 uur per week. Je kan kiezen tussen de volgende uren: 24-32, 28-36 en 32-40.
Voordat je als Klantenservice Medewerker aan het werk gaat volg je een training van maximaal 4 dagen fulltime! Deze training krijg je uitbetaald en aanwezigheid is verplicht!
De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 11 en 12 januari en de (betaalde) training start op 18-01-2016!
Ben jij de klantgerichte medewerker die wij zoeken? Reageer dan direct op onze vacature!
Arbeidsvoorwaarden
Om dit werk goed uit te kunnen voeren krijg jij een uitgebreide product training tijdens werktijd, werken aan je ontwikkeling terwijl je geld verdient! Je kan zelf je werktijden indelen en bepalen hoeveel uur per week je werkt, waardoor je je werk goed kan combineren met je privé leven. We bieden voldoende doorgroeimogelijkheden, bijvoorbeeld door het inwerken van nieuwe collegas. Bij goed functioneren ben jij langere tijd verzekerd van werk en kan je doorstromen naar zwaardere projecten!
Het salaris ligt voor deze functie vast op €9.00 bruto per uur.
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 1980002741