ID: 73728
Klantenservice TELECOM Maastricht
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Wat mag jij verwachten als klantenservice medewerker?
Functieomschrijving
We zijn op zoek naar klantenservice medewerkers in Maastricht!Lijkt het je wat om: - In een internationale omgeving te werken? - Je technische skills in te zetten én te verbeteren? - Je communicatie skills in te zetten én te verbeteren? - Je verkoop skills in te zetten én te verbeteren?- Een diversiteit van mensen te woord te staan en te adviseren? Lees dan verder...! Je werkt voor een grote aanbieder van digitale televisie, internet en mobiele telefonie. Als Technisch Helpdeskmedewerker krijg je vragen over installatie van digitale televisie, het opzetten van een draadloos netwerk of een storing - jij hebt telkens de passende oplossing voor de klant. Je werkt efficiënt toe naar de oplossing door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen. Elk gesprek is anders. Je kunt hetzelfde probleem twee keer voorgeschoteld krijgen maar waar de ene klant aan één woord genoeg heeft, zal de andere klant behoefte hebben aan een stap-voor-stap uitleg. Jouw doel is telkens hetzelfde: het probleem oplossen en de klant tevreden krijgen.Om succesvol te zijn in dit werk ben jij: Empathisch: Je luistert goed, begrijpt de klant en verdient het vertrouwen van de klant; Overtuigend: Je stelt de klant gerust en neemt de leiding in het gesprek; Scherp: Je dringt snel door tot de kern van het probleem; Oplossingsgericht: Je stelt de juiste vragen en werkt doelgericht naar een oplossing toe. Startdata training 8 augustus, 15 augustus, 22 augustusJe krijgt een (betaalde) training om de nodige kennis op te doen. Deze kennis gecombineerd met jouw talent om problemen op te lossen, te denken in mogelijkheden en een verkoop te realiseren wanneer daar de kans voor is - maken dat jouw klanten steeds weer tevreden worden, zijn en blijven!
Functie-eisen
Wat wordt er van je verwacht als klantenservice medewerker?
Beschikbaarheid
Arbeidsvoorwaarden
Werken voor dit bedrijf betekent werken in een leuk team met een informele sfeer. Je komt terecht in een internationale omgeving, er werken mensen met 31(!) verschillende nationaliteiten! Naast hard werken is er ruimte voor ontspanning en gezelligheid. Zo zijn er twee grote kantines waar zowel gezond als ongezond voedsel te verkrijgen is. Je kunt je collegas uitdagen voor een potje tafelvoetbal of met de voetjes omhoog in een van de gezellige loungeruimtes. Met feestdagen wordt rondgegaan met wat lekkers. Het bedrijf organiseert regelmatig leuke uitjes voor werknemers. De werkplekken zijn ruim en ergonomisch verantwoord. De vestiging is goed bereikbaar vanaf station Maastricht Randwyck. Heb je een vraag over de vacature? Stuur dan even een WhatsApp berichtje naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Contactgegevens vestiging Eindhoven: Breitnerstraat 12 5611 TV Eindhoven T: 088-998 88 88 (lokaal tarief) E: info@cirrus.nl
Wat mag jij verwachten als klantenservice medewerker?
- Salaris €8,87 bruto per uur met de mogelijkheid om via een salesbonus je salaris op te krikken;
- 8% vakantiegeld en 22 vakantiedagen met de mogelijkheid om 4 extra vakantiedagen te verdienen;
- Meedoen aan acties en in aanmerking komen voor aanbiedingen van het bedrijf;
- Deelnamen aan de collectieve zorgverzekering;
- Je krijgt reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis. Reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed;
- Je treedt direct in dienst bij de opdrachtgever.
Functieomschrijving
We zijn op zoek naar klantenservice medewerkers in Maastricht!Lijkt het je wat om: - In een internationale omgeving te werken? - Je technische skills in te zetten én te verbeteren? - Je communicatie skills in te zetten én te verbeteren? - Je verkoop skills in te zetten én te verbeteren?- Een diversiteit van mensen te woord te staan en te adviseren? Lees dan verder...! Je werkt voor een grote aanbieder van digitale televisie, internet en mobiele telefonie. Als Technisch Helpdeskmedewerker krijg je vragen over installatie van digitale televisie, het opzetten van een draadloos netwerk of een storing - jij hebt telkens de passende oplossing voor de klant. Je werkt efficiënt toe naar de oplossing door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen. Elk gesprek is anders. Je kunt hetzelfde probleem twee keer voorgeschoteld krijgen maar waar de ene klant aan één woord genoeg heeft, zal de andere klant behoefte hebben aan een stap-voor-stap uitleg. Jouw doel is telkens hetzelfde: het probleem oplossen en de klant tevreden krijgen.Om succesvol te zijn in dit werk ben jij: Empathisch: Je luistert goed, begrijpt de klant en verdient het vertrouwen van de klant; Overtuigend: Je stelt de klant gerust en neemt de leiding in het gesprek; Scherp: Je dringt snel door tot de kern van het probleem; Oplossingsgericht: Je stelt de juiste vragen en werkt doelgericht naar een oplossing toe. Startdata training 8 augustus, 15 augustus, 22 augustusJe krijgt een (betaalde) training om de nodige kennis op te doen. Deze kennis gecombineerd met jouw talent om problemen op te lossen, te denken in mogelijkheden en een verkoop te realiseren wanneer daar de kans voor is - maken dat jouw klanten steeds weer tevreden worden, zijn en blijven!
Functie-eisen
Wat wordt er van je verwacht als klantenservice medewerker?
- MBO werk en denkniveau
- Je Nederlands is uitstekend in woord en geschrift
- Affiniteit met Internet, Televisie en Telefonie (bijv. door werkervaring, opleiding, stage of hobby).
- Ervaring op het gebied van telefonisch klantcontact is een pre
- Sterke communicatieve vaardigheden
Beschikbaarheid
- Beschikbaar voor 4 weken fulltime training (ma t/m vr van 09u - 17u)
- Minimaal 20 en maximaal 40 uur per week flexibel inzetbaar (20-24u of 24-32u of 32-40u)
- Flexibel inzetbaar; werktijden zijn van maandag t/m zondag (incl. feestdagen) van 08.00 tot 22.00 uur
Arbeidsvoorwaarden
Werken voor dit bedrijf betekent werken in een leuk team met een informele sfeer. Je komt terecht in een internationale omgeving, er werken mensen met 31(!) verschillende nationaliteiten! Naast hard werken is er ruimte voor ontspanning en gezelligheid. Zo zijn er twee grote kantines waar zowel gezond als ongezond voedsel te verkrijgen is. Je kunt je collegas uitdagen voor een potje tafelvoetbal of met de voetjes omhoog in een van de gezellige loungeruimtes. Met feestdagen wordt rondgegaan met wat lekkers. Het bedrijf organiseert regelmatig leuke uitjes voor werknemers. De werkplekken zijn ruim en ergonomisch verantwoord. De vestiging is goed bereikbaar vanaf station Maastricht Randwyck. Heb je een vraag over de vacature? Stuur dan even een WhatsApp berichtje naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Contactgegevens vestiging Eindhoven: Breitnerstraat 12 5611 TV Eindhoven T: 088-998 88 88 (lokaal tarief) E: info@cirrus.nl