ID: 135108
Klantexpert Sales Telfort
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Telfort is de puur Nederlandse voordeelaanbieder in de telecom- en internetmarkt. Onze producten zijn eenvoudig, duidelijk en voordelig. Om dat als bedrijf elke dag opnieuw te kunnen waarmaken, hebben we nieuwe colega's met lef en passie nodig. Die ondernemend en slaggevend zijn en niet bang zijn om van de gebaande paden af te wijken.
De afdeling customer service voorziet in het leveren van een kwalitatief zo hoog mogelijke technische en administratieve ondersteuning aan eindgebruikers van Telfort Internet. De medewerkers die binnen de afdeling CS werken zijn dé collega's die uitleg geven en vragen beantwoorden over de producten en diensten van Telfort internet. Ze fungeren daarnaast als de ogen en oren voor onder andere de afdelingen Marketing en IT om producten en processen continu te verbeteren.
Als je werkt bij KPN is het belangrijk dat je past bij de cultuur van de organisatie.
KPN staat voor: Klant, Samen, Eenvoud. Deze kerngedragingen zie je niet alleen terug in de dienstverlening naar de klanten. Als teamlid binnen de organisatie heeft iedereen een belangrijke rol om deze kerngedragingen uit te dragen.
Tijdens je sollicitatie zal Timing samen met jou beoordelen of jij als persoon past bij de organisatiecultuur.
We denken en doen vanuit de klant
We werken samen en leren van elkaar
We houden het eenvoudig
Functieomschrijving
Telfort Glasvezel in Breda zoekt inbound commerciële klantenservice medewerkers. In deze functie help je de klanten op commerciële wijze. Je beantwoordt vragen met betrekking tot de levering van onze diensten. Daarnaast dien je hen te informeren over het productaanbod van Telfort om hen vervolgens te motiveren om onze producten en/of diensten te gaan afnemen. Als de klant wil opzeggen dan ga jij op zoek naar de echte reden(en) en kijkt of je deze kunt wegnemen. Met je uitstekende gesprekstechnieken en overtuigingskracht behoudt je de klant bij Telfort en laat je hem/ haar tevreden ophangen.
Functie-eisen
Iedere klant is voor jou belangrijk en je weet je gesprek op waarde in te schatten. Je durft buiten de reguliere kaders te denken om het klantprobleem op te lossen en de klant te behouden. Voor jou is het een sport om dit met een goed gesprek te doen. Je signaleert problemen in het proces, de keten en kunt deze goed verwoorden binnen de organisatie. .
- Minimaal MBO werk- en denkniveau
- Een sterk commercieel inzicht
- Ervaring met klantcontact (bij voorkeur telefonisch)
- Je stelt vragen en bent nieuwsgierig
- Je bent analytisch sterk
- Een keer Nee is voor jou geen Nee
- Je bent een teamspeler
- Een hoge mate van doorzettingsvermogen is je tweede natuur
- Je kan zelfstandig werken
- Goed administratief inzicht
- Multitasken zit je in het bloed
- Flexibiliteit met betrekking tot het werken in avonden en weekenden .
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden een uitdagende functie binnen een prettige en dynamische werkomgeving, doorgroeimogelijkheden en een bruto uurloon van €11,57. Beschikbaarheid van donderdag t/m zaterdag is gewenst.
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 0210000682
Telfort is de puur Nederlandse voordeelaanbieder in de telecom- en internetmarkt. Onze producten zijn eenvoudig, duidelijk en voordelig. Om dat als bedrijf elke dag opnieuw te kunnen waarmaken, hebben we nieuwe colega's met lef en passie nodig. Die ondernemend en slaggevend zijn en niet bang zijn om van de gebaande paden af te wijken.
De afdeling customer service voorziet in het leveren van een kwalitatief zo hoog mogelijke technische en administratieve ondersteuning aan eindgebruikers van Telfort Internet. De medewerkers die binnen de afdeling CS werken zijn dé collega's die uitleg geven en vragen beantwoorden over de producten en diensten van Telfort internet. Ze fungeren daarnaast als de ogen en oren voor onder andere de afdelingen Marketing en IT om producten en processen continu te verbeteren.
Als je werkt bij KPN is het belangrijk dat je past bij de cultuur van de organisatie.
KPN staat voor: Klant, Samen, Eenvoud. Deze kerngedragingen zie je niet alleen terug in de dienstverlening naar de klanten. Als teamlid binnen de organisatie heeft iedereen een belangrijke rol om deze kerngedragingen uit te dragen.
Tijdens je sollicitatie zal Timing samen met jou beoordelen of jij als persoon past bij de organisatiecultuur.
We denken en doen vanuit de klant
We werken samen en leren van elkaar
We houden het eenvoudig
Functieomschrijving
Telfort Glasvezel in Breda zoekt inbound commerciële klantenservice medewerkers. In deze functie help je de klanten op commerciële wijze. Je beantwoordt vragen met betrekking tot de levering van onze diensten. Daarnaast dien je hen te informeren over het productaanbod van Telfort om hen vervolgens te motiveren om onze producten en/of diensten te gaan afnemen. Als de klant wil opzeggen dan ga jij op zoek naar de echte reden(en) en kijkt of je deze kunt wegnemen. Met je uitstekende gesprekstechnieken en overtuigingskracht behoudt je de klant bij Telfort en laat je hem/ haar tevreden ophangen.
Functie-eisen
Iedere klant is voor jou belangrijk en je weet je gesprek op waarde in te schatten. Je durft buiten de reguliere kaders te denken om het klantprobleem op te lossen en de klant te behouden. Voor jou is het een sport om dit met een goed gesprek te doen. Je signaleert problemen in het proces, de keten en kunt deze goed verwoorden binnen de organisatie. .
- Minimaal MBO werk- en denkniveau
- Een sterk commercieel inzicht
- Ervaring met klantcontact (bij voorkeur telefonisch)
- Je stelt vragen en bent nieuwsgierig
- Je bent analytisch sterk
- Een keer Nee is voor jou geen Nee
- Je bent een teamspeler
- Een hoge mate van doorzettingsvermogen is je tweede natuur
- Je kan zelfstandig werken
- Goed administratief inzicht
- Multitasken zit je in het bloed
- Flexibiliteit met betrekking tot het werken in avonden en weekenden .
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden een uitdagende functie binnen een prettige en dynamische werkomgeving, doorgroeimogelijkheden en een bruto uurloon van €11,57. Beschikbaarheid van donderdag t/m zaterdag is gewenst.
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 0210000682