ID: 101672
Advertentie ID: #101672 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Medewerker Handhaving Verkeer/APV
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Op locatie controleren van de naleving van wetgeving gericht op het bevorderen van de veiligheid en het leefbaar maken en houden van de woonomgeving.
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook met kandidaten die open staan voor een tijdelijk loondienstverband op basis van gewerkte uren via onze payroll organisatie.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan. Als wij uw CV selecteren vragen wij altijd om meer informatie, vaak ook om referenties. Zorg ervoor dat je altijd 1 of 2 referenties gereed hebt.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat en een korte motivatie. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende, zeer specifieke, motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
U kunt ons ook telefonisch bereiken via 033 - 204 8 204.
Functieomschrijving
Startdatum: 1-9-2016
Einddatum:31-12-2016
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 36
Sluitingsdatum: 5-8-2016 om 18:00 uur
De afdeling Handhaving draagt bij aan het in stand houden en verbeteren van de sociale en fysieke leefbaarheid. De afdeling zorgt voor het uitvoeren van de taken van toezicht, handhaving, veiligheid en crisisbeheersing.
Taken van de medewerker verkeer/apv:
1. Op locatie controleren van de naleving van wetgeving gericht op het bevorderen van de veiligheid en het leefbaar maken en houden van de woonomgeving.
2. Verrichten van overige werkzaamheden.
Functie-eisen
Competenties:
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook met kandidaten die open staan voor een tijdelijk loondienstverband op basis van gewerkte uren via onze payroll organisatie.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan. Als wij uw CV selecteren vragen wij altijd om meer informatie, vaak ook om referenties. Zorg ervoor dat je altijd 1 of 2 referenties gereed hebt.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat en een korte motivatie. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende, zeer specifieke, motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
U kunt ons ook telefonisch bereiken via 033 - 204 8 204.
Functieomschrijving
Startdatum: 1-9-2016
Einddatum:31-12-2016
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 36
Sluitingsdatum: 5-8-2016 om 18:00 uur
De afdeling Handhaving draagt bij aan het in stand houden en verbeteren van de sociale en fysieke leefbaarheid. De afdeling zorgt voor het uitvoeren van de taken van toezicht, handhaving, veiligheid en crisisbeheersing.
Taken van de medewerker verkeer/apv:
1. Op locatie controleren van de naleving van wetgeving gericht op het bevorderen van de veiligheid en het leefbaar maken en houden van de woonomgeving.
- verricht werkzaamheden op het vakgebied parkeren en de minder complexe aangelegenheden van de APV en overige lokale wetgeving
- treed op als toezichthouder
- treed op als BOA
- handelt klachten en meldingen e.d. m.b.t. de vakgebieden af
2. Verrichten van overige werkzaamheden.
- voert signaaltoezicht en ondersteunt procespartners
- verstrekt informatie over regelgeving en procedures op de vakgebieden
- signaleert problemen m.b.t. de uitvoering van het beleid en rapporteert daarover
- assisteert/levert ondersteuning bij integrale handhavingsacties en bij de uitvoering van bestuursdwang
- treedt op als verkeersregelaar
- treedt op als biker (afgeronde training)
Functie-eisen
- Minimaal 3 jaar ervaring als BOA in de afgelopen 5 jaar
- Afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau
- Afgeronde HTV opleiding
- Afgeronde BOA opleiding
- Bereid en in staat RTGB BOA 2 te volgen en succesvol af te ronden met een examen
- Ervaring in het gebruik van het Officepakket van Windows
- Alle dagen van de week inzetbaar ook buiten kantooruren
Competenties:
- zelfstandigheid
- oordeelsvorming
- conflicthantering
- besluitvaardigheid
- overtuigingskracht