ID: 110929
Advertentie ID: #110929 is verwijderd van uw verlanglijst.
Unieke Cafe bobber xv1000 brat
€6.000,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Omgebouwde yamaha XV1000 oldtimer.
De motor is volledig verbouwd naar een cafe bobber styling. Met deze verbouwing is rekening gehouden de oorspronkelijke gedachte van een bobber: een minimalistische motor, verlicht zodat hij sneller werd. Bij de verbouwing is er veel aandacht besteedt aan uiterlijk, wegligging, vermogen en karakter van de motor.
Op de laatste foto zie je de motor met een harley fatboy tank. Deze tank kan er zo opgezet worden en krijg je bij de motorfiets erbij.
Aanpassingen zijn onderanderen:
- Frame ingekort achter, en versterkt.
- Hagon schokbrekers achter.
- Progressive Hagon binnen veren voor.
- Voorvork verkort inclusief andere balhoofd voor cleaner look en scherper stuur gedrag.
- Dynojet kit.
- Oversized KN filter.
- Dunnere koppakking (geeft hoger compressie en meer koppel)
- Custom build uitlaat met uitlaat wrap, en crossover pipe berekend met de juiste lengte en diameter voor extra vermogen.
- Conische uitlaat dempers van binnen bewerkt voor betere flow (uitlaat is luid, maar ik heb als je wenst extra uitlaat demping materiaal).
- Gespoten motorblok delen.
- Zwart gepoudercoate velgen, voorvork en cardan delen.
- CB tank, grove look met Roest middenstuk (met lak eroverheen zodat het niet door roest) bevestigd met een leren riem, snel te verwijderen.
- Harley fat boy tank (zie laatste foto) met ingwerkte tankdoppen krijg je erbij
- Geveerde bobber seat.
- Classieke avon voorband, zacht rubber dus goede grip.
- Rubber hoesen voorvork.
- Cnc gevreesde risers met 1 inch dikke drag stuur.
- Mini analoge toeren en kilometer tellers.
- Weggewerkte controls.
- Alle verlichting rondom zijn vervangen in de style die past bij de motor.
- Zij plaat met oldtimer kenteken plaat en klassieke stop achterlicht.
- Compacte alluminium achterspatboord, met alluminium bevestigingsdelen.
- Vele delen vervangen voor aluminium en verlichte delen die de constructie sterker maakt.
- Metalen remolie leidingen.
- Nieuwe motor olie, oliefilter, luchtfilter, voorvork olie, cardan olie, koppelingsplaten en remolie. En alles is perfect afgesteld.
- Druppellader aansluiting zodat de motor direct onder de lader kan zonder gesluitel.
De motor is 15kg lichter gemaakt, licht opgevoerd en heeft een verbeterde wegligging. Hij weegt 210kg en heeft 70pk. Doordat de v-twin opstelling met de 75 graden tussen een harley en ducatie inzit, is het gedrag van vermogen daar ook naar. Hij heeft relatief laag (rond de 2500 toeren) al vermogen door zijn koppel maar trekt sterk door tot de 7500 toeren. 0-100 km/h gaat in 4 seconden.
Ik heb de motorfiets tijdens mijn studie met veel liefde en veel kosten verbouwd. Ik wil deze volledig gerestaureerde en verbeterde motor verkopen aan een zerieuze liefhebber. Als ik de motor verkoop voor 6000,- ga ik er alsnog op kosten verliezen dus graag zerieuze biedingen.
De motor is volledig verbouwd naar een cafe bobber styling. Met deze verbouwing is rekening gehouden de oorspronkelijke gedachte van een bobber: een minimalistische motor, verlicht zodat hij sneller werd. Bij de verbouwing is er veel aandacht besteedt aan uiterlijk, wegligging, vermogen en karakter van de motor.
Op de laatste foto zie je de motor met een harley fatboy tank. Deze tank kan er zo opgezet worden en krijg je bij de motorfiets erbij.
Aanpassingen zijn onderanderen:
- Frame ingekort achter, en versterkt.
- Hagon schokbrekers achter.
- Progressive Hagon binnen veren voor.
- Voorvork verkort inclusief andere balhoofd voor cleaner look en scherper stuur gedrag.
- Dynojet kit.
- Oversized KN filter.
- Dunnere koppakking (geeft hoger compressie en meer koppel)
- Custom build uitlaat met uitlaat wrap, en crossover pipe berekend met de juiste lengte en diameter voor extra vermogen.
- Conische uitlaat dempers van binnen bewerkt voor betere flow (uitlaat is luid, maar ik heb als je wenst extra uitlaat demping materiaal).
- Gespoten motorblok delen.
- Zwart gepoudercoate velgen, voorvork en cardan delen.
- CB tank, grove look met Roest middenstuk (met lak eroverheen zodat het niet door roest) bevestigd met een leren riem, snel te verwijderen.
- Harley fat boy tank (zie laatste foto) met ingwerkte tankdoppen krijg je erbij
- Geveerde bobber seat.
- Classieke avon voorband, zacht rubber dus goede grip.
- Rubber hoesen voorvork.
- Cnc gevreesde risers met 1 inch dikke drag stuur.
- Mini analoge toeren en kilometer tellers.
- Weggewerkte controls.
- Alle verlichting rondom zijn vervangen in de style die past bij de motor.
- Zij plaat met oldtimer kenteken plaat en klassieke stop achterlicht.
- Compacte alluminium achterspatboord, met alluminium bevestigingsdelen.
- Vele delen vervangen voor aluminium en verlichte delen die de constructie sterker maakt.
- Metalen remolie leidingen.
- Nieuwe motor olie, oliefilter, luchtfilter, voorvork olie, cardan olie, koppelingsplaten en remolie. En alles is perfect afgesteld.
- Druppellader aansluiting zodat de motor direct onder de lader kan zonder gesluitel.
De motor is 15kg lichter gemaakt, licht opgevoerd en heeft een verbeterde wegligging. Hij weegt 210kg en heeft 70pk. Doordat de v-twin opstelling met de 75 graden tussen een harley en ducatie inzit, is het gedrag van vermogen daar ook naar. Hij heeft relatief laag (rond de 2500 toeren) al vermogen door zijn koppel maar trekt sterk door tot de 7500 toeren. 0-100 km/h gaat in 4 seconden.
Ik heb de motorfiets tijdens mijn studie met veel liefde en veel kosten verbouwd. Ik wil deze volledig gerestaureerde en verbeterde motor verkopen aan een zerieuze liefhebber. Als ik de motor verkoop voor 6000,- ga ik er alsnog op kosten verliezen dus graag zerieuze biedingen.