ID: 121016
Advertentie ID: #121016 is verwijderd van uw verlanglijst.
Wordt ook SLIMME klant (Betaal niet voor dure reclames)
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Verschillende mogelijkheden met je FM lidmaatschap.
1. Je kunt de producten kopen voor eigen gebruik en betaalt slechts de inkoopprijs.
2. Je kunt de producten verkopen aan anderen door je map uit te lenen aan vrienden en bekenden of door een homeparty te organiseren. Je winst is het verschil tussen de inkoopprijs en de verkoopprijs.
3. Je kunt de mensen om je heen ook de korting gunnen i.p.v. directe winst op hen te maken.
Je ontvangt dan commissie over de opgebouwde punten.
1. De 1ste optie spreekt voor zich, je kan samen met je directe familie profiteren van de voordelen. De producten zijn van zeer hoge kwaliteit en je bestellingen worden aan huis bezorgd.
2. Vind je het leuk om te verkopen dan is de 2de optie wat voor jou!
Hier heb je zelf in de hand wat je verdient door de inspanning die jij zelf verricht.
Mensen die jou zijn voorgegaan maken al gauw 100 / 200 euro winst op een avond tijdens een homeparty.
3. Wil je een doorlopend extra inkomen opbouwen dan is de 3de optie de meest krachtige.
Je zult zien dat mensen die jij kent weer andere mensen kennen die ook blij zijn met de korting.
Van alle producten die door de mensen die na jou komen besteld worden bij FM krijg jij groepspunten. Punten die maandelijks omgezet worden in euro's.
Het geld dat normaal naar reclamebureaus, ontwerpers en naar bekende sterren gaat wordt uitgespaard en wordt teruggegeven aan alle mensen die de reclame maken en zorgen voor de omzet.
Vanaf nu ben jij die bekende ster :-)
Is dit een vreemd verhaal?
Nee hoor, wellicht doen jij, je ouders en zelfs je grootouders dit al jaren.
Vergelijk het met de Douwe Egberts punten op een pak koffie of thee in een modern jasje.
Is het moeilijk?
Is het moeilijk om je collega's aan de koffiemachine op kantoor te vertellen dat je gisteren ergens heerlijk hebt gegeten?Of tegen je beste vriend te vertellen dat je een supergave film hebt gezien in die prachtige nieuwe bioscoop?Of dat je bij dat ene tankstation op de hoek 3 cent per liter goedkoper uit bent?Dit doe je al vele jaren lang vrijwel dagelijks, vanzelfsprekend en zonder na te denken. Maar je hebt hier nooit eerder iets voor betaald gekregen, iets waar gelukkig vanaf nu verandering in kan komen.
Wat is netwerkmarketing precies?
Netwerkmarketing is een van de snelst groeiende maar minst begrepen methodes om producten te distribueren, het wordt vaak verward met een bij de wet verboden piramidespel.
Je zult merken dat als je mensen gaat vertellen over FM dat ze vaak al snel een vooroordeel uiten.
Netwerkmarketing (relatiemarketing/Tell-a-friend/mondreclame) is om te beginnen een hele gewone marketing- en handelsmethode en toch zet het veel van onze gewoontes op zijn kop.
De meeste mensen hebben er problemen mee om nieuwe wegen te bewandelen en anders te gaan denken. Vaak denken we dat we een goed product gekocht hebben, alleen al vanwege het feit dat het honderd keer op tv of op paginagrote advertenties te zien was. Reclame werkt met ongelofelijke psychologische invloeden die dermate slim gebruikt worden dat we ons daar niet eens van bewust zijn.
Het geld dat normaal gesproken naar deze dure, slimme methodes gaat en gemiddeld 80% (!) van de verkoopprijs beslaat, wordt bij netwerkmarketing uitgespaard waardoor de prijs van de producten lager zal zijn en er een gedeelte verdeeld kan worden onder de mensen die de meest krachtige manier van reclame (mond-tot-mondreclame) maken.
Een win-win-win-situatie voor alle partijen.
1. Je kunt de producten kopen voor eigen gebruik en betaalt slechts de inkoopprijs.
2. Je kunt de producten verkopen aan anderen door je map uit te lenen aan vrienden en bekenden of door een homeparty te organiseren. Je winst is het verschil tussen de inkoopprijs en de verkoopprijs.
3. Je kunt de mensen om je heen ook de korting gunnen i.p.v. directe winst op hen te maken.
Je ontvangt dan commissie over de opgebouwde punten.
1. De 1ste optie spreekt voor zich, je kan samen met je directe familie profiteren van de voordelen. De producten zijn van zeer hoge kwaliteit en je bestellingen worden aan huis bezorgd.
2. Vind je het leuk om te verkopen dan is de 2de optie wat voor jou!
Hier heb je zelf in de hand wat je verdient door de inspanning die jij zelf verricht.
Mensen die jou zijn voorgegaan maken al gauw 100 / 200 euro winst op een avond tijdens een homeparty.
3. Wil je een doorlopend extra inkomen opbouwen dan is de 3de optie de meest krachtige.
Je zult zien dat mensen die jij kent weer andere mensen kennen die ook blij zijn met de korting.
Van alle producten die door de mensen die na jou komen besteld worden bij FM krijg jij groepspunten. Punten die maandelijks omgezet worden in euro's.
Het geld dat normaal naar reclamebureaus, ontwerpers en naar bekende sterren gaat wordt uitgespaard en wordt teruggegeven aan alle mensen die de reclame maken en zorgen voor de omzet.
Vanaf nu ben jij die bekende ster :-)
Is dit een vreemd verhaal?
Nee hoor, wellicht doen jij, je ouders en zelfs je grootouders dit al jaren.
Vergelijk het met de Douwe Egberts punten op een pak koffie of thee in een modern jasje.
Is het moeilijk?
Is het moeilijk om je collega's aan de koffiemachine op kantoor te vertellen dat je gisteren ergens heerlijk hebt gegeten?Of tegen je beste vriend te vertellen dat je een supergave film hebt gezien in die prachtige nieuwe bioscoop?Of dat je bij dat ene tankstation op de hoek 3 cent per liter goedkoper uit bent?Dit doe je al vele jaren lang vrijwel dagelijks, vanzelfsprekend en zonder na te denken. Maar je hebt hier nooit eerder iets voor betaald gekregen, iets waar gelukkig vanaf nu verandering in kan komen.
Wat is netwerkmarketing precies?
Netwerkmarketing is een van de snelst groeiende maar minst begrepen methodes om producten te distribueren, het wordt vaak verward met een bij de wet verboden piramidespel.
Je zult merken dat als je mensen gaat vertellen over FM dat ze vaak al snel een vooroordeel uiten.
Netwerkmarketing (relatiemarketing/Tell-a-friend/mondreclame) is om te beginnen een hele gewone marketing- en handelsmethode en toch zet het veel van onze gewoontes op zijn kop.
De meeste mensen hebben er problemen mee om nieuwe wegen te bewandelen en anders te gaan denken. Vaak denken we dat we een goed product gekocht hebben, alleen al vanwege het feit dat het honderd keer op tv of op paginagrote advertenties te zien was. Reclame werkt met ongelofelijke psychologische invloeden die dermate slim gebruikt worden dat we ons daar niet eens van bewust zijn.
Het geld dat normaal gesproken naar deze dure, slimme methodes gaat en gemiddeld 80% (!) van de verkoopprijs beslaat, wordt bij netwerkmarketing uitgespaard waardoor de prijs van de producten lager zal zijn en er een gedeelte verdeeld kan worden onder de mensen die de meest krachtige manier van reclame (mond-tot-mondreclame) maken.
Een win-win-win-situatie voor alle partijen.