ID: 121285
Advertentie ID: #121285 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Callcenter medewerker Duitse taal
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een organisatie die sinds 1997 vanuit Nederland actief is. De corebusiness is tweeledig. Van oorsprong zijn zij een postorderbedrijf dat zich primair richt op verkoop en distributie van voedingsupplementen.
Functieomschrijving
Als callcenter medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten die bellen en vragen hebben over de producten. Daarnaast ga je de bestellingen aannemen en deze bestellingen in het systeem verwerken. Je targets behaal je door cross selling en up selling toe te passen tijdens de telefoongesprekken.
Functie-eisen
Het bedrijf vraagt iemand die de Duitse taal zeer goed beheerst in zowel woord als geschrift. Daarnaast moet je beschikken over goede communicatieve vaardigheden en ervaring in de verkoop is bij deze functie ook een vereiste.
Arbeidsvoorwaarden
Ben jij DE topper die op zoek is naar een zeer leuke Duitstalige baan bij een opdrachtgever in Parkstad, waarbij er zowel fulltime als parttime mogelijkheden zijn? Dan is dit DE baan voor jou!Na een intensieve training ga je zelfstandig aan de slag in een enthousiast, gezellig team. Je krijgt allereerst een contract via Timing, daarnaast bestaat er de mogelijkheid om na een bepaalde tijd een contract via de opdrachtgever te krijgen. De werktijden bij dit bedrijf zijn als volgt: Maandag tot en met vrijdag: 08.00 - 20.00 uur Zaterdag en zondag: 09.00 - 18.00 uur Ben je geïnteresseerd? Solliciteer dan snel! Als flexkracht van Timing maak je gratis gebruik van de Timing app. Deze app biedt je heel wat voordelen!Zonder stress wakker worden, je salarisgegevens overzichtelijk op één plek, vacatures die op basis van jouw Facebook profiel naar je toe komen, games om jezelf te blijven ontwikkelen. Het kan allemaal met de Timing app, Werkassistent. Door het downloaden van de app loopt je werkdag op rolletjes. En bovendien kun je extra geld verdienen door bonustijd te sparen in de app! Ga aan de slag via Timing en download 'm snel!
Onze opdrachtgever is een organisatie die sinds 1997 vanuit Nederland actief is. De corebusiness is tweeledig. Van oorsprong zijn zij een postorderbedrijf dat zich primair richt op verkoop en distributie van voedingsupplementen.
Functieomschrijving
Als callcenter medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten die bellen en vragen hebben over de producten. Daarnaast ga je de bestellingen aannemen en deze bestellingen in het systeem verwerken. Je targets behaal je door cross selling en up selling toe te passen tijdens de telefoongesprekken.
Functie-eisen
Het bedrijf vraagt iemand die de Duitse taal zeer goed beheerst in zowel woord als geschrift. Daarnaast moet je beschikken over goede communicatieve vaardigheden en ervaring in de verkoop is bij deze functie ook een vereiste.
Arbeidsvoorwaarden
Ben jij DE topper die op zoek is naar een zeer leuke Duitstalige baan bij een opdrachtgever in Parkstad, waarbij er zowel fulltime als parttime mogelijkheden zijn? Dan is dit DE baan voor jou!Na een intensieve training ga je zelfstandig aan de slag in een enthousiast, gezellig team. Je krijgt allereerst een contract via Timing, daarnaast bestaat er de mogelijkheid om na een bepaalde tijd een contract via de opdrachtgever te krijgen. De werktijden bij dit bedrijf zijn als volgt: Maandag tot en met vrijdag: 08.00 - 20.00 uur Zaterdag en zondag: 09.00 - 18.00 uur Ben je geïnteresseerd? Solliciteer dan snel! Als flexkracht van Timing maak je gratis gebruik van de Timing app. Deze app biedt je heel wat voordelen!Zonder stress wakker worden, je salarisgegevens overzichtelijk op één plek, vacatures die op basis van jouw Facebook profiel naar je toe komen, games om jezelf te blijven ontwikkelen. Het kan allemaal met de Timing app, Werkassistent. Door het downloaden van de app loopt je werkdag op rolletjes. En bovendien kun je extra geld verdienen door bonustijd te sparen in de app! Ga aan de slag via Timing en download 'm snel!