ID: 121307
Advertentie ID: #121307 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Verhuurmakelaar/office manager/PA/Secretaresse werk gezocht
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Professional zoekt werk als verhuurmakelaar/office manager/secretaresse/PA
Ik ben een representatieve, proactieve en enthousiaste werknemer.
Flexibel, loyaal, betrouwbaar, commercieel- en communicatief vaardig met gevoel voor humor. Ik ben accuraat, service- en klantgericht en werk graag zelfstandig maar ook in teamverband.
Een persoon met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en organisatorisch vermogen op HBO werk- en denkniveau. Mijn ruime ervaring wil ik graag inzetten in een professionele werkomgeving waarin we gezamenlijk de organisatiedoelen bereiken op een prettige manier.
Een opsomming van mijn ervaring als duizendpoot:
Werkzaam voor de CEO, 9 medewerkers en 1 financial group controller. Voertaal is Engels.
- eerste aanspreekpunt en ontvangst van binnenkomende gasten;
- diverse receptie taken, klanten doorverwijzen en/of begeleiden door het pand;
- aannemen van binnenkomende telefoontjes;
- zelfstandig afhandelen van Engelse in- en uitgaande correspondentie;
- afhandeling van Engelse e-mails; inkooporders maken; complex agenda beheer;
- organiseren/deelname aan congressen en tevens ter plekke aanwezig zijn op de stand in binnen- en buitenland, organisatie van interne bijeenkomsten/borrels (o.a. Kerstdiner, Sinterklaas feest, verjaardagen, kerstpakket etc.);
- verzorgen van vliegtickets, hotels, restaurants, visa, kantoorartikelen bestellen,
- verantwoordelijk voor beheer van het pand, storingen alarm melden, up to date houden van calamiteiten handboek, 1e aanspreekpunt t.b.v. facilitaire zaken en telefonie/internet;
- bijhouden van alle apparatuur service contracten;
- verzorgen van drukwerk, visitekaartjes, flyers, marketing materialen voor beurzen etc.
- bestellen en verzorgen van de lunch, export gerelateerde zaken regelen;
- financiële overzichten bijhouden, facturen inboeken;
- post afhandelen, 1e aanspreekpunt IT, (digitale) archivering;
- personeelszaken, bijwonen van meetings en actielijst bijhouden;
- onderhoud website, marketing en diverse dienstverlenende taken.
ARMT Makelaar, verhuur / verkoop
- afhandeling van mailverkeer met huurders en verhuurders;
- afhandeling in- en uitgaande post;
- telefoon beantwoorden, zelfstandig mailingen verzorgen;
- afhandeling van administratie t.b.v. aan-/ en verhuur;
- selecteren en beoordelen van kandidaat huurders aan de hand van aangeleverde gegevens;
- check ins- en outs verzorgen met huurders;
- opstellen van huurcontracten en beoordelen;
- opnemen- en fotograferen van panden en leegstand voorkomen;
- zelfstandig taxeren van (luxe) herenhuizen, villas en appartementen;
- beursteksten in Nederlands en Engels opstellen;
- aanmelden van panden op Pararius, Funda en andere verhuurwebsites
- invoeren van zoekers;
- voorbereiden routes en bezichtigen van huizen met expats;
- contact onderhouden en advies geven aan verhuurders en huurders;
- informeren van huurders over de te bezichtigen woning(en), verhuurprocedures en toewijzingseisen;
- aanbrengen van Te Huur biljetten/borden op leegstaande woningen;
- mailingen sturen van objecten aan internationale bedrijven, acquisitie plegen;
- bemiddeling tussen verhuurders/huurders;
- agenda, fotopresentaties, e-mail, website onderhouden;
- opstellen advertenties, debiteurenbeheer, archivering.
Per direct beschikbaar.
Het liefst 3 of 4 dagen
Alleen serieuze reacties a.u.b.
Op verzoek stuur ik u mijn CV toe.
Ik ben een representatieve, proactieve en enthousiaste werknemer.
Flexibel, loyaal, betrouwbaar, commercieel- en communicatief vaardig met gevoel voor humor. Ik ben accuraat, service- en klantgericht en werk graag zelfstandig maar ook in teamverband.
Een persoon met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en organisatorisch vermogen op HBO werk- en denkniveau. Mijn ruime ervaring wil ik graag inzetten in een professionele werkomgeving waarin we gezamenlijk de organisatiedoelen bereiken op een prettige manier.
Een opsomming van mijn ervaring als duizendpoot:
Werkzaam voor de CEO, 9 medewerkers en 1 financial group controller. Voertaal is Engels.
- eerste aanspreekpunt en ontvangst van binnenkomende gasten;
- diverse receptie taken, klanten doorverwijzen en/of begeleiden door het pand;
- aannemen van binnenkomende telefoontjes;
- zelfstandig afhandelen van Engelse in- en uitgaande correspondentie;
- afhandeling van Engelse e-mails; inkooporders maken; complex agenda beheer;
- organiseren/deelname aan congressen en tevens ter plekke aanwezig zijn op de stand in binnen- en buitenland, organisatie van interne bijeenkomsten/borrels (o.a. Kerstdiner, Sinterklaas feest, verjaardagen, kerstpakket etc.);
- verzorgen van vliegtickets, hotels, restaurants, visa, kantoorartikelen bestellen,
- verantwoordelijk voor beheer van het pand, storingen alarm melden, up to date houden van calamiteiten handboek, 1e aanspreekpunt t.b.v. facilitaire zaken en telefonie/internet;
- bijhouden van alle apparatuur service contracten;
- verzorgen van drukwerk, visitekaartjes, flyers, marketing materialen voor beurzen etc.
- bestellen en verzorgen van de lunch, export gerelateerde zaken regelen;
- financiële overzichten bijhouden, facturen inboeken;
- post afhandelen, 1e aanspreekpunt IT, (digitale) archivering;
- personeelszaken, bijwonen van meetings en actielijst bijhouden;
- onderhoud website, marketing en diverse dienstverlenende taken.
ARMT Makelaar, verhuur / verkoop
- afhandeling van mailverkeer met huurders en verhuurders;
- afhandeling in- en uitgaande post;
- telefoon beantwoorden, zelfstandig mailingen verzorgen;
- afhandeling van administratie t.b.v. aan-/ en verhuur;
- selecteren en beoordelen van kandidaat huurders aan de hand van aangeleverde gegevens;
- check ins- en outs verzorgen met huurders;
- opstellen van huurcontracten en beoordelen;
- opnemen- en fotograferen van panden en leegstand voorkomen;
- zelfstandig taxeren van (luxe) herenhuizen, villas en appartementen;
- beursteksten in Nederlands en Engels opstellen;
- aanmelden van panden op Pararius, Funda en andere verhuurwebsites
- invoeren van zoekers;
- voorbereiden routes en bezichtigen van huizen met expats;
- contact onderhouden en advies geven aan verhuurders en huurders;
- informeren van huurders over de te bezichtigen woning(en), verhuurprocedures en toewijzingseisen;
- aanbrengen van Te Huur biljetten/borden op leegstaande woningen;
- mailingen sturen van objecten aan internationale bedrijven, acquisitie plegen;
- bemiddeling tussen verhuurders/huurders;
- agenda, fotopresentaties, e-mail, website onderhouden;
- opstellen advertenties, debiteurenbeheer, archivering.
Per direct beschikbaar.
Het liefst 3 of 4 dagen
Alleen serieuze reacties a.u.b.
Op verzoek stuur ik u mijn CV toe.