ID: 135148
Advertentie ID: #135148 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Helpdeskmedewerker op een Klantenservice in Zoetermeer
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Functieomschrijving
Voor de Klantenservice afdeling van een grote Telecomprovider in Zoetermeer zijn wij op zoek naar Helpdeskmedewerkers.
Als Helpdeskmedewerker voer je vele inkomende telefoongesprekken (inbound) waarbij je de klant van het juiste antwoord voorziet. In de gesprekken gebruik je jouw communicatieve vaardigheden, kennis en beschikbare productinformatie om de klanten te ondersteunen bij storingen en/of vragen over het gebruik van televisie, internet en (mobile) telefonie. Of een klant nu belt met een vraag over het installeren van Interactieve Televisie, een niet werkende internetverbinding of een storing op het mobiele netwerk, je hebt een ruime verantwoordelijkheid bij het zoeken naar een juiste oplossing. Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen, kun jij als helpdeskmedewerker precies inschatten of je de klant aan de telefoon kunt helpen of dat er een service monteur moet langskomen. Verder kun je jouw kennis gebruiken om de klanten te adviseren over het gebruik van internet, televisie en (mobile) telefonie.
Als Helpdeskmedewerker ben jij het visitekaartje van het bedrijf, elk contact is dus een kans om de relatie met de klant te versterken. Je vindt het belangrijk om kwalitatief hoogwaardige service te verlenen en streeft naar een optimale klanttevredenheid. Met jouw kwaliteiten en een 3 weken fulltime training ontwikkel jij je verder, zodat je de klanten naar volle tevredenheid kan helpen.
Functie-eisen
Lijkt het jou leuk om onderdeel te worden van dit team van Helpdeskmedewerkers en kun jij je vinden in onderstaand profiel?
Een ICT diploma is niet vereist, tijdens de fulltime training van 3 weken maken we van jou een echte specialist op het gebied van internet, televisie en telefonie.
Beschikbaarheid:
Arbeidsvoorwaarden
Cirrus Staffing Services BV is gespecialiseerd in het uitzenden, detacheren en werven & selecteren van Helpdesk & Klantenservice personeel. Dit betekent dat je als professional aan de slag kan bij een van onze gerenommeerde opdrachtgevers.
Trefwoorden: callcenter, contactcenter, contact center, klantenservice, callagent, telemarketeer, telemarketing, ICT, helpdesk, customer service, klantenservice, klanten service, inbound.
Geïnteresseerd? Reageer dan direct! Voor vragen kun je contact opnemen met Martin Spruijt op telefoonnummer 088 99 888 88 (lokaal tarief) of stuur een WhatsApp bericht naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur.
- Een marktconform salaris
- 8% vakantiegeld en 22 vakantiedagen met de mogelijkheid om 4 extra vakantiedagen te verdienen
- Meedoen aan acties en in aanmerking komen voor leuke aanbiedingen
- Deelnamen aan een collectieve zorgverzekering
- Je krijgt reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis. Reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed; Reizen met eigen vervoer wordt vergoed met een maximum van €133,25 per maand
- Je treedt direct in dienst bij de opdrachtgever.
Functieomschrijving
Voor de Klantenservice afdeling van een grote Telecomprovider in Zoetermeer zijn wij op zoek naar Helpdeskmedewerkers.
Als Helpdeskmedewerker voer je vele inkomende telefoongesprekken (inbound) waarbij je de klant van het juiste antwoord voorziet. In de gesprekken gebruik je jouw communicatieve vaardigheden, kennis en beschikbare productinformatie om de klanten te ondersteunen bij storingen en/of vragen over het gebruik van televisie, internet en (mobile) telefonie. Of een klant nu belt met een vraag over het installeren van Interactieve Televisie, een niet werkende internetverbinding of een storing op het mobiele netwerk, je hebt een ruime verantwoordelijkheid bij het zoeken naar een juiste oplossing. Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen, kun jij als helpdeskmedewerker precies inschatten of je de klant aan de telefoon kunt helpen of dat er een service monteur moet langskomen. Verder kun je jouw kennis gebruiken om de klanten te adviseren over het gebruik van internet, televisie en (mobile) telefonie.
Als Helpdeskmedewerker ben jij het visitekaartje van het bedrijf, elk contact is dus een kans om de relatie met de klant te versterken. Je vindt het belangrijk om kwalitatief hoogwaardige service te verlenen en streeft naar een optimale klanttevredenheid. Met jouw kwaliteiten en een 3 weken fulltime training ontwikkel jij je verder, zodat je de klanten naar volle tevredenheid kan helpen.
Functie-eisen
Lijkt het jou leuk om onderdeel te worden van dit team van Helpdeskmedewerkers en kun jij je vinden in onderstaand profiel?
- Minimaal MBO werk en denkniveau
- Minimaal 1 jaar Klantcontact ervaring (bijvoorbeeld: telefonisch, in een winkel of de horeca)
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
- Bezit goede communicatieve vaardigheden; luisterend oor en vermogen om goed te kunnen doorvragen
- Affiniteit met Internet, televisie en telefonie (bijv. door werkervaring, opleiding, stage of hobby's).
Een ICT diploma is niet vereist, tijdens de fulltime training van 3 weken maken we van jou een echte specialist op het gebied van internet, televisie en telefonie.
Beschikbaarheid:
- Per direct beschikbaar
- 20 tot 24 uur, 24 tot 32 uur of 32 tot 40 uur per week flexibel inzetbaar
- Beschikbaar voor een fulltime training van 3 weken (van 09.00 tot 17.30 uur)
- De openingstijden van de Helpdesk afdeling zijn maandag t/m zondag tussen 08.00 en 22.30 uur.
Arbeidsvoorwaarden
Cirrus Staffing Services BV is gespecialiseerd in het uitzenden, detacheren en werven & selecteren van Helpdesk & Klantenservice personeel. Dit betekent dat je als professional aan de slag kan bij een van onze gerenommeerde opdrachtgevers.
Trefwoorden: callcenter, contactcenter, contact center, klantenservice, callagent, telemarketeer, telemarketing, ICT, helpdesk, customer service, klantenservice, klanten service, inbound.
Geïnteresseerd? Reageer dan direct! Voor vragen kun je contact opnemen met Martin Spruijt op telefoonnummer 088 99 888 88 (lokaal tarief) of stuur een WhatsApp bericht naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur.