ID: 73767
Advertentie ID: #73767 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Klantenservice Medewerker voor een callcenter in Venlo
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Wat mag jij verwachten?
Functieomschrijving
Lijkt het je wat om: - In een internationale omgeving te werken? - Je communicatie skills in te zetten én te verbeteren? - Een diversiteit van mensen te woord te staan en te adviseren? Lees dan verder!Voor een bekende energieleverancier zijn wij op zoek naar Inbound Klantenservice Medewerkers voor op het klantcontactcenter in Venlo. Je mag alle inkomende klantvragen (zowel telefonisch als per e-mail) beantwoorden met betrekking tot facturen, energieverbruik, opzeggingen, wijzigingen etc. Ook kunnen er potentiële klanten bellen die graag meer informatie willen over de diensten van deze leverancier. Kortom, een brede afwisselende functie. Elk gesprek is anders. Je kunt hetzelfde probleem twee keer voorgeschoteld krijgen maar waar de ene klant aan één woord genoeg heeft, zal de andere klant behoefte hebben aan een stap-voor-stap uitleg. Jouw doel is telkens hetzelfde: het probleem oplossen en de klant tevreden krijgen.Om succesvol te zijn in dit werk ben jij: Empathisch: Je luistert goed, begrijpt de klant en verdient het vertrouwen van de klant; Overtuigend: Je stelt de klant gerust en neemt de leiding in het gesprek; Scherp: Je dringt snel door tot de kern van het probleem; Oplossingsgericht: Je stelt de juiste vragen en werkt doelgericht naar een oplossing toe Startdatum onbekendHet dienstverband begint met een training van 2 á 3 weken: hierin leer je het bedrijf en je collega's beter kennen, krijg je communicatietraining en wordt je klaargestoomd voor het echte werk!
Functie-eisen
Wat wordt er van je verwacht?
Beschikbaarheid
Arbeidsvoorwaarden
In het bedrijf heerst een familiare sfeer. Alles draait om communicatie. Wanneer jij jezelf inzet en serieus bezig bent met je werk, is er veel mogelijk. Er is een gezamenlijke lunchruimte met o.a. een koelkast, diepvries, magnetron, tostimachine et cetera. Tevens een gezellige lounge ruimte, met o.a. een Xbox, ter ontspanning. Teamspirit is heel belangrijk binnen dit bedrijf. Er worden borrels, bak-weken en bedrijfsfeesten georganiseerd. Uiteraard wordt je tijdens feestdagen voorzien van wat lekkers! Ook gebruik maken van de benefits website is een voordeel van werken bij dit bedrijf. Een website gevuld met kortingsmogelijkheden bij veel grote bedrijven uit de omgeving. WhatsApp Heb je een vraag over de vacature? Stuur dan even een WhatsApp berichtje naar 06 - 273 149 30Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Contactgegevens vestiging Eindhoven: Breitnerstraat 12 5611 TV Eindhoven T: 088-998 88 88 (lokaal tarief) E: info@cirrus.nl
Wat mag jij verwachten?
- Een uitdagende baan binnen een jong, gezellig en dynamisch team
- Direct een contract van 11 maanden
- Een MBO-3 opleiding tot medewerker Customer Contact Center, die je bijna geheel onder werktijd kunt behalen!
- Intensieve coaching en begeleiding op de werkvloer
- Een bruto startsalaris van €8,87 p/u
- Reiskostenvergoeding met een max. van € 7,38 netto per gewerkte dag.
Functieomschrijving
Lijkt het je wat om: - In een internationale omgeving te werken? - Je communicatie skills in te zetten én te verbeteren? - Een diversiteit van mensen te woord te staan en te adviseren? Lees dan verder!Voor een bekende energieleverancier zijn wij op zoek naar Inbound Klantenservice Medewerkers voor op het klantcontactcenter in Venlo. Je mag alle inkomende klantvragen (zowel telefonisch als per e-mail) beantwoorden met betrekking tot facturen, energieverbruik, opzeggingen, wijzigingen etc. Ook kunnen er potentiële klanten bellen die graag meer informatie willen over de diensten van deze leverancier. Kortom, een brede afwisselende functie. Elk gesprek is anders. Je kunt hetzelfde probleem twee keer voorgeschoteld krijgen maar waar de ene klant aan één woord genoeg heeft, zal de andere klant behoefte hebben aan een stap-voor-stap uitleg. Jouw doel is telkens hetzelfde: het probleem oplossen en de klant tevreden krijgen.Om succesvol te zijn in dit werk ben jij: Empathisch: Je luistert goed, begrijpt de klant en verdient het vertrouwen van de klant; Overtuigend: Je stelt de klant gerust en neemt de leiding in het gesprek; Scherp: Je dringt snel door tot de kern van het probleem; Oplossingsgericht: Je stelt de juiste vragen en werkt doelgericht naar een oplossing toe Startdatum onbekendHet dienstverband begint met een training van 2 á 3 weken: hierin leer je het bedrijf en je collega's beter kennen, krijg je communicatietraining en wordt je klaargestoomd voor het echte werk!
Functie-eisen
Wat wordt er van je verwacht?
- Je vindt klantcontact leuk en streeft (met je team) een hoge klanttevredenheid na
- Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift
- Je beschikt over goede computervaardigheden en je bent in staat om met meerdere systemen tegelijkertijd te werken.
Beschikbaarheid
- Je bent beschikbaar om 20-36 uur per week te werken (20-26 of 24-30 of 30-36)
- Je bent flexibel inzetbaar tussen ma t/m vr van 08:00 uur en 19:00
- Je bent 3 weken fulltime beschikbaar voor training (betaald)
- Je bent minimaal 1 jaar beschikbaar
Arbeidsvoorwaarden
In het bedrijf heerst een familiare sfeer. Alles draait om communicatie. Wanneer jij jezelf inzet en serieus bezig bent met je werk, is er veel mogelijk. Er is een gezamenlijke lunchruimte met o.a. een koelkast, diepvries, magnetron, tostimachine et cetera. Tevens een gezellige lounge ruimte, met o.a. een Xbox, ter ontspanning. Teamspirit is heel belangrijk binnen dit bedrijf. Er worden borrels, bak-weken en bedrijfsfeesten georganiseerd. Uiteraard wordt je tijdens feestdagen voorzien van wat lekkers! Ook gebruik maken van de benefits website is een voordeel van werken bij dit bedrijf. Een website gevuld met kortingsmogelijkheden bij veel grote bedrijven uit de omgeving. WhatsApp Heb je een vraag over de vacature? Stuur dan even een WhatsApp berichtje naar 06 - 273 149 30Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Contactgegevens vestiging Eindhoven: Breitnerstraat 12 5611 TV Eindhoven T: 088-998 88 88 (lokaal tarief) E: info@cirrus.nl