ID: 76129
Advertentie ID: #76129 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
2de Lijns Support Analyst
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
Ben jij de ideale 2de Lijns Support Analyst voor een toonaangevende specialist op gebied van ICT in Dordrecht? Lees deze vacature dan snel door en reageer!
Je komt te werken in een groot team. Je collega's van de 1ste lijn-support beantwoorden de eerste lijn en spelen dit vervolgens naar jou door. Gezien het grote aanbod aan producten dat onze klant in het assortiment heeft, zijn de vragen uiteenlopend en is ieder telefoontje een nieuwe uitdaging. Je rapporteert altijd aan de Support Manager.
Het is belangrijk dat je over een groot inlevend vermogen beschikt. Je moet je kunnen verplaatsen in de klanten en in staat zijn snel te schakelen. De ideale kandidaat is in het bezit van een geldig diploma op het gebied van ICT. Daarnaast beschik je over minimaal 3 jaar ervaring bij een technische helpdesk.
Multitasken is erg belangrijk in een functie als 2de Lijns Support Analyst. Onze opdrachtgever biedt de mogelijkheid om via diverse cursussen je kennis te vergroten. Belangrijk is daarom dat je leergierig bent en dit graag aanpakt!
Je verantwoordelijkheden bestaan o.a. uit:
- Je reageert adequaat op de 'support-calls' en zorgt er voor dat de klanten op tijd voorzien worden van updates.
- Je behandelt moeilijke situaties en grijpt in indien nodig.
- Je bent verantwoordelijk dat er wordt voldaan aan de Service Voorwaarden van onze opdrachtgever.
- Je communiceert service-belemmerende zaken direct aan de Support Manager.
- Je kunt werken volgens richtlijnen, maar geeft ook aan indien er zaken verbeterd/vernieuwd kunnen worden.
Functie-eisen
- Ervaring met Electronic Data Interchange (EDI) is een must (Intergratie tussen systemen / applicaties via XML, SOAP, sftp files etc.)
- Je bent bekend met netwerken, systemen die draaien op windows en internet technologie.
- Je bent communicatief sterk (Nederlands en Engels, zowel verbaal als schriftelijk).
- Je bent zelfstandig en kunt prioriteiten stellen i.c.m. de SLA (Service Level Agreements).
- Je bent bereid te reizen indien nodig.
- Je kunt goed luisteren en weet snel in te spelen op de wensen van een klant.
- Je bent probleemoplossend ingesteld.
- Je bent een teamspeler en helpt je collega's waar nodig.
- Je bent flexibel ingesteld en wanneer nodig schuw je niet langer door te werken.
- Je hebt ervaring met het werken op een Technische (IT) Helpdesk en bent bekend met de oproepsystemen (hierin worden alle telefoongesprekken etc. geregistreerd).
- Kennis van SQL & Basis programmeren is een pré.
Arbeidsvoorwaarden
Salaris afhankelijk van ervaring en opleiding
Sollicitatieprocedure
Je komt te werken bij een toonaangevend bedrijf waarin je mening er echt toe doet. Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden behoren tot de functie.
Trefwoorden: ICT, helpdesk, support, IT-analist, EDI, SLA, SQL
Ben jij de ideale 2de Lijns Support Analyst voor een toonaangevende specialist op gebied van ICT in Dordrecht? Lees deze vacature dan snel door en reageer!
Je komt te werken in een groot team. Je collega's van de 1ste lijn-support beantwoorden de eerste lijn en spelen dit vervolgens naar jou door. Gezien het grote aanbod aan producten dat onze klant in het assortiment heeft, zijn de vragen uiteenlopend en is ieder telefoontje een nieuwe uitdaging. Je rapporteert altijd aan de Support Manager.
Het is belangrijk dat je over een groot inlevend vermogen beschikt. Je moet je kunnen verplaatsen in de klanten en in staat zijn snel te schakelen. De ideale kandidaat is in het bezit van een geldig diploma op het gebied van ICT. Daarnaast beschik je over minimaal 3 jaar ervaring bij een technische helpdesk.
Multitasken is erg belangrijk in een functie als 2de Lijns Support Analyst. Onze opdrachtgever biedt de mogelijkheid om via diverse cursussen je kennis te vergroten. Belangrijk is daarom dat je leergierig bent en dit graag aanpakt!
Je verantwoordelijkheden bestaan o.a. uit:
- Je reageert adequaat op de 'support-calls' en zorgt er voor dat de klanten op tijd voorzien worden van updates.
- Je behandelt moeilijke situaties en grijpt in indien nodig.
- Je bent verantwoordelijk dat er wordt voldaan aan de Service Voorwaarden van onze opdrachtgever.
- Je communiceert service-belemmerende zaken direct aan de Support Manager.
- Je kunt werken volgens richtlijnen, maar geeft ook aan indien er zaken verbeterd/vernieuwd kunnen worden.
Functie-eisen
- Ervaring met Electronic Data Interchange (EDI) is een must (Intergratie tussen systemen / applicaties via XML, SOAP, sftp files etc.)
- Je bent bekend met netwerken, systemen die draaien op windows en internet technologie.
- Je bent communicatief sterk (Nederlands en Engels, zowel verbaal als schriftelijk).
- Je bent zelfstandig en kunt prioriteiten stellen i.c.m. de SLA (Service Level Agreements).
- Je bent bereid te reizen indien nodig.
- Je kunt goed luisteren en weet snel in te spelen op de wensen van een klant.
- Je bent probleemoplossend ingesteld.
- Je bent een teamspeler en helpt je collega's waar nodig.
- Je bent flexibel ingesteld en wanneer nodig schuw je niet langer door te werken.
- Je hebt ervaring met het werken op een Technische (IT) Helpdesk en bent bekend met de oproepsystemen (hierin worden alle telefoongesprekken etc. geregistreerd).
- Kennis van SQL & Basis programmeren is een pré.
Arbeidsvoorwaarden
Salaris afhankelijk van ervaring en opleiding
Sollicitatieprocedure
Je komt te werken bij een toonaangevend bedrijf waarin je mening er echt toe doet. Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden behoren tot de functie.
Trefwoorden: ICT, helpdesk, support, IT-analist, EDI, SLA, SQL