ID: 76161
Advertentie ID: #76161 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Junior Beheer & Support Consultant
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Junior Beheer & Support Consultant, met afgeronde HBO IT opleiding, minimaal 1 jaar relevante ervaring binnen service organisatie en kennis van Windows, VMware, networking en standaard applicaties (Microsoft).
Bedrijfsomschrijving
De opdrachtgever is Europas grootste datacenter solution provider en cloudspecialist. Met meer dan zeshonderd medewerkers en 3.500 klanten in vijftien landen levert het bedrijf niet alleen storage- en converged infrastructuur-oplossingen, maar ook de bijbehorende support, consultancy, financiering en beheer. Tevens zijn we Europas grootste managed cloud-serviceprovider met meer dan zeventig petabyte aan beheerde data, verdeeld over eigen datacenters en datacenters van klanten.
Bedrijfscultuur
Functieomschrijving
Jobco Support is voor opdrachtgever in Utrecht op zoek naar een Junior Beheer & Support Consultant voor het 1e lijn team. Binnen deze functie ben je als 1e lijn consultant mede verantwoordelijk voor het beheren van de klantomgevingen en het ondersteunen van klanten bij het oplossen van support en beheer incidenten. De Afdeling Opdrachtgever heeft een eigen Operations Team dat klanten 24x7 Premium Support en Beheer biedt. Ze ondersteunen meer dan 3500 klanten in heel Europa en maken daarvoor gebruik van lokale teams. Voor Nederland en België hebben ze een Nederlands sprekende servicedesk die cases kan escaleren naar lokale engineers in het Operations Team, maar ook naar internationale expertteams. Klanten krijgen een vast lokaal aanspreekpunt met vakkundige, vaardige en gecertificeerde technici die producten van meerdere leveranciers ondersteunen en hebben. Jouw werkzaamheden in deze functie:
Het is een zelfstandige functie met veel klant contact. Je zult betrokken worden in het dagelijkse operations proces en je zult hier veel kennis en ervaring opdoen. Je werkt in een jong en dynamisch team waar de lijnen kort zijn. Doorgroeien naar een Senior (2e lijn) Beheer & Support Consultant behoort tot de mogelijkheden. Je zult betrokken worden in de dagelijkse support en beheer processen waarbij je werkzaamheden primair bestaan uit:
Functie-eisen
Jij bent een ITer met minimaal 1 jaar relevante werkervaring, hebt een dienstverlenende instelling en bent resultaatgericht en leergierig. Daarnaast ben je geïnteresseerd in, of beschik je over kennis van, server&storage infrastructuren, besturingssystemen en networking. Natuurlijk staan we open voor goede initiatieven en eigen inbreng. Je zult dan ook snel genoeg merken dat de opdrachtgever een slagvaardig bedrijf is. Om deze functie succesvol te kunnen uitoefenen is het noodzakelijk dat je voldoet aan onderstaande eisen:
Arbeidsvoorwaarden
Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden - marktconform
Bedrijfsomschrijving
De opdrachtgever is Europas grootste datacenter solution provider en cloudspecialist. Met meer dan zeshonderd medewerkers en 3.500 klanten in vijftien landen levert het bedrijf niet alleen storage- en converged infrastructuur-oplossingen, maar ook de bijbehorende support, consultancy, financiering en beheer. Tevens zijn we Europas grootste managed cloud-serviceprovider met meer dan zeventig petabyte aan beheerde data, verdeeld over eigen datacenters en datacenters van klanten.
Bedrijfscultuur
Functieomschrijving
Jobco Support is voor opdrachtgever in Utrecht op zoek naar een Junior Beheer & Support Consultant voor het 1e lijn team. Binnen deze functie ben je als 1e lijn consultant mede verantwoordelijk voor het beheren van de klantomgevingen en het ondersteunen van klanten bij het oplossen van support en beheer incidenten. De Afdeling Opdrachtgever heeft een eigen Operations Team dat klanten 24x7 Premium Support en Beheer biedt. Ze ondersteunen meer dan 3500 klanten in heel Europa en maken daarvoor gebruik van lokale teams. Voor Nederland en België hebben ze een Nederlands sprekende servicedesk die cases kan escaleren naar lokale engineers in het Operations Team, maar ook naar internationale expertteams. Klanten krijgen een vast lokaal aanspreekpunt met vakkundige, vaardige en gecertificeerde technici die producten van meerdere leveranciers ondersteunen en hebben. Jouw werkzaamheden in deze functie:
- Je voert zelfstandig gestandaardiseerde beheerwerkzaamheden uit en bent daarnaast het 1e aanspreekpunt voor klanten bij het aannemen, registreren, coördineren en monitoren van de incidenten.
- Bij incidenten zorg jij voor de 1e probleem analyse en probeert deze zelfstandig op te lossen, of je escaleert deze naar het 2e lijns team.
Het is een zelfstandige functie met veel klant contact. Je zult betrokken worden in het dagelijkse operations proces en je zult hier veel kennis en ervaring opdoen. Je werkt in een jong en dynamisch team waar de lijnen kort zijn. Doorgroeien naar een Senior (2e lijn) Beheer & Support Consultant behoort tot de mogelijkheden. Je zult betrokken worden in de dagelijkse support en beheer processen waarbij je werkzaamheden primair bestaan uit:
- Uitvoeren van gestandaardiseerde beheerwerkzaamheden (operationele activiteiten).
- Bewaken en opvolgen van meldingen uit onze monitoring systemen.
- Uitvoeren van standaard changes.
- Aannemen, registreren, monitoren, coördineren en afsluiten van incidenten & changes.
- Oplossen van 1e lijn incidenten of escaleren naar 2e/3e lijn Beheer & Support Consultants.
- Tijdig signaleren van stagnatie van openstaande incidenten & change aanvragen.
- Frequent informeren van onze klanten over de status van openstaande incidenten of changes.
- Onderhouden van een accurate administratie van incidenten, changes en operationele activiteiten.
- Ondersteuning bij interne logistieke en administratieve werkzaamheden.
- Primair verantwoordelijk voor klanttevredenheid van onze dienstverlening.
Functie-eisen
Jij bent een ITer met minimaal 1 jaar relevante werkervaring, hebt een dienstverlenende instelling en bent resultaatgericht en leergierig. Daarnaast ben je geïnteresseerd in, of beschik je over kennis van, server&storage infrastructuren, besturingssystemen en networking. Natuurlijk staan we open voor goede initiatieven en eigen inbreng. Je zult dan ook snel genoeg merken dat de opdrachtgever een slagvaardig bedrijf is. Om deze functie succesvol te kunnen uitoefenen is het noodzakelijk dat je voldoet aan onderstaande eisen:
- Je hebt een afgeronde HBO ICT opleiding.
- Je hebt (gedegen) kennis van besturingssystemen (Windows, VMware), networking en standaard applicaties (Microsoft).
- Je hebt minimaal 1 jaar relevante ervaring binnen een services organisatie.
- Je beschikt over een sterk analytisch en probleemoplossend vermogen.
- Je bent klantgericht, stressbestendig en hebt gevoel voor kwaliteit en detail.
- Je bent leergierig en altijd op zoek naar ontwikkelingen en mogelijke verbeteringen.
- Je functioneert goed binnen een team.
- Je bent accuraat, creatief en oplossingsgericht.
- Je hebt goede communicatieve en sociale vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk in Nederlandse en Engelse taal.
- Kennis en ervaring met support en beheer processen is een pre.
- Je bent bereid tot het vervullen van standby diensten.
- Een verklaring van goed gedrag (VOG) is een vereiste.
- Rijbewijs B.
Arbeidsvoorwaarden
Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden - marktconform