ID: 76340
Advertentie ID: #76340 is verwijderd van uw verlanglijst.
Applicatiebeheerder GWS
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Als applicatiebeheerder lever je input en inspanning binnen het project Basis op orde en/of neem je de reguliere taken van de huidige applicatiebeheerders over inzake de bedrijfszekerheid van de applicaties van het sociale domein.
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook met kandidaten die open staan voor een tijdelijk loondienstverband op basis van gewerkte uren via onze payroll organisatie.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan. Als wij uw CV selecteren vragen wij altijd om meer informatie, vaak ook om referenties. Zorg ervoor dat je altijd 1 of 2 referenties gereed hebt.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat en een korte motivatie. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende, zeer specifieke, motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
U kunt ons ook telefonisch bereiken via 033 - 204 8 204.
Functieomschrijving
Startdatum: 10-09-2016
Einddatum: 31-12-2016
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 8-16
Sluitingsdatum: 16-08-2016 om 09:00 uur
Het team
Team DIA bestaat uit Documentaire Informatievoorziening (DIV), Informatievoorziening en Automatisering (I&A) en Applicatiemanagement (AM). DIA werkt vanuit deze invalshoeken aan het opzetten, adviseren en uitvoeren van digitale en documentaire informatievoorziening, automatisering en applicatiemanagement. Eén van de onderdelen binnen DIA is de Servicedesk. Daar kunnen collegas terecht met vragen en problemen over hun werkplek en de automatisering. De complexere automatiseringsvragen en problemen pakt de backoffice op. De backoffice beheert en verbetert ook onze ICT-infrastructuur. Applicatiemanagement beheert een groot aantal applicaties binnen de organisatie en werkt aan het opzetten van een modern applicatiemanagementbeleid. DIV ondersteunt het digitaal werken en archiveren binnen de organiatie en slaat documenten op in ons Document Managementsysteem. Het informatiebeleid en management binnen de organisatie wordt ontwikkeld en bewaakt door onze informatie-, proces- en DIV-adviseurs, de ICT-architect en de projectportfoliomanager. DIA werkt vanuit het kantoor in Wateringen waarin het Eigentijds Werken, een flexibele en effectieve manier is om onze opdrachten tot een succes te maken.
Opdracht
Per 1 januari 2015 voeren we de door het rijk gedecentraliseerde taken op het gebied van jeugdzorg, AWBZ en de participatiewet uit. Het invoeren van deze nieuwe taken vraagt van ons als organisatie extra inspanning om onze inwoners op een kwalitatief hoog niveau integraal van dienst te kunnen zijn op deze taakgebieden. Goede ondersteuning door onze applicaties en aanpassingen daaraan zijn van groot belang. Wij gebruiken daarbij voornamelijk de applicatie GWS4all/suite4sociale-regie van Centric voor de gedecentraliseerde taken. Inmiddels zijn we een project gestart Basis op orde om het gebruik en de werking van de applicatie te optimaliseren.
Als applicatiebeheerder lever je input en inspanning binnen het project Basis op orde en/of neem je de reguliere taken van de huidige applicatiebeheerders over inzake de bedrijfszekerheid van de applicaties van het sociale domein. Je hebt (aantoonbaar) een ruime ervaring met GWS4all/suite4sociale-regie en bent in staat een applicatie op een professionele manier te ontwikkelen, te beheren en verbetervoorstellen te doen. Je bent daarbij een daadkrachtige, ontwikkelgerichte en communicatief sterke persoon. Je bent enthousiast, flexibel en gestructureerd. Je voelt je thuis in een planmatige en projectmatige manier van werken. Je bent een teamspeler, maar ook in staat om dingen zelfstandig aan te pakken. Je bent ook innovatief en resultaatgericht.
Je beschikt over HBO informatica werk- en denkniveau en hebt ten minste drie jaar ervaring in een soortgelijke functie. Je bent gewend in een dynamische omgeving te werken, waar nog veel ruimte is voor verbeteringen. Je bent goed op de hoogte van relevante trends en ontwikkelingen met betrekking tot applicaties en bezit een goede algemene ICT-kennis. Daarnaast heb je kennis en ervaring van BiSL en Test-methodieken.
Functie-eisen
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook met kandidaten die open staan voor een tijdelijk loondienstverband op basis van gewerkte uren via onze payroll organisatie.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan. Als wij uw CV selecteren vragen wij altijd om meer informatie, vaak ook om referenties. Zorg ervoor dat je altijd 1 of 2 referenties gereed hebt.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat en een korte motivatie. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende, zeer specifieke, motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
U kunt ons ook telefonisch bereiken via 033 - 204 8 204.
Functieomschrijving
Startdatum: 10-09-2016
Einddatum: 31-12-2016
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 8-16
Sluitingsdatum: 16-08-2016 om 09:00 uur
Het team
Team DIA bestaat uit Documentaire Informatievoorziening (DIV), Informatievoorziening en Automatisering (I&A) en Applicatiemanagement (AM). DIA werkt vanuit deze invalshoeken aan het opzetten, adviseren en uitvoeren van digitale en documentaire informatievoorziening, automatisering en applicatiemanagement. Eén van de onderdelen binnen DIA is de Servicedesk. Daar kunnen collegas terecht met vragen en problemen over hun werkplek en de automatisering. De complexere automatiseringsvragen en problemen pakt de backoffice op. De backoffice beheert en verbetert ook onze ICT-infrastructuur. Applicatiemanagement beheert een groot aantal applicaties binnen de organisatie en werkt aan het opzetten van een modern applicatiemanagementbeleid. DIV ondersteunt het digitaal werken en archiveren binnen de organiatie en slaat documenten op in ons Document Managementsysteem. Het informatiebeleid en management binnen de organisatie wordt ontwikkeld en bewaakt door onze informatie-, proces- en DIV-adviseurs, de ICT-architect en de projectportfoliomanager. DIA werkt vanuit het kantoor in Wateringen waarin het Eigentijds Werken, een flexibele en effectieve manier is om onze opdrachten tot een succes te maken.
Opdracht
Per 1 januari 2015 voeren we de door het rijk gedecentraliseerde taken op het gebied van jeugdzorg, AWBZ en de participatiewet uit. Het invoeren van deze nieuwe taken vraagt van ons als organisatie extra inspanning om onze inwoners op een kwalitatief hoog niveau integraal van dienst te kunnen zijn op deze taakgebieden. Goede ondersteuning door onze applicaties en aanpassingen daaraan zijn van groot belang. Wij gebruiken daarbij voornamelijk de applicatie GWS4all/suite4sociale-regie van Centric voor de gedecentraliseerde taken. Inmiddels zijn we een project gestart Basis op orde om het gebruik en de werking van de applicatie te optimaliseren.
Als applicatiebeheerder lever je input en inspanning binnen het project Basis op orde en/of neem je de reguliere taken van de huidige applicatiebeheerders over inzake de bedrijfszekerheid van de applicaties van het sociale domein. Je hebt (aantoonbaar) een ruime ervaring met GWS4all/suite4sociale-regie en bent in staat een applicatie op een professionele manier te ontwikkelen, te beheren en verbetervoorstellen te doen. Je bent daarbij een daadkrachtige, ontwikkelgerichte en communicatief sterke persoon. Je bent enthousiast, flexibel en gestructureerd. Je voelt je thuis in een planmatige en projectmatige manier van werken. Je bent een teamspeler, maar ook in staat om dingen zelfstandig aan te pakken. Je bent ook innovatief en resultaatgericht.
Je beschikt over HBO informatica werk- en denkniveau en hebt ten minste drie jaar ervaring in een soortgelijke functie. Je bent gewend in een dynamische omgeving te werken, waar nog veel ruimte is voor verbeteringen. Je bent goed op de hoogte van relevante trends en ontwikkelingen met betrekking tot applicaties en bezit een goede algemene ICT-kennis. Daarnaast heb je kennis en ervaring van BiSL en Test-methodieken.
Functie-eisen
- Een afgeronde opleiding HBO Informatica
- Minimaal 6 maanden aantoonbare ervaring met suite4sociale-regie in de afgelopen 3 jaar
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als applicatiebeheerder GWS4all in de afgelopen 4 jaar