ID: 76411
Advertentie ID: #76411 is verwijderd van uw verlanglijst.
21072 Service Delivery manager
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar neen Service Delivery Manager
Werkniveau: Medior
Locatie: Utrecht
Startdatum: 26-08-2016
Einddatum: 30-12-2016 Verlengbaar
Aantal uren per week: 36 uur
Uiterste aanbiedingsdatum van de klant: 11-08-2016 12:00
VACATURE-INFORMATIE
Spir-it draagt bij aan de ontwikkeling, het beheer, onderhoud en support van alle applicaties, infrastructuur en netwerken van de Rechtspraak. Dit zijn ca. 12.000 werkplekken en meer dan 200 applicaties waarvan een aantal zelf ontwikkeld zijn.
Samen met ruim 500 collegas zorg je dat medewerkers van de Rechtspraak zorgeloos hun dagelijkse werk kunnen doen en burgers, advocaten, notarissen e.d. op een veilige manier toegang hebben tot hun zaak- en Rechtspraakgegevens.
Met een compleet vernieuwd en nog volop vernieuwend technologisch arsenaal geeft spir-it vorm aan de strategische ICT-behoefte van de Rechtspraak in het programma Kwaliteit En Innovatie (KEI). Hiermee neemt spir-it een koppositie in binnen de gehele overheid, waarbij nieuwe ontwikkelingen blijven ontstaan.
Wat ga je doen?
Het team Bedrijfsondersteuning is verantwoordelijk voor het in stand houden, wijzigen en verbeteren van het omvangrijke applicatie- en dienstenportfolio welke de algemene bedrijfsvoering van de rechterlijke organisatie ondersteunt.
Denk hierbij aan correctief en adaptief beheer, onderhoud en implementatie van de applicatiearchitectuur, participeren in vernieuwingsprojecten en advisering en uitvoering geven aan lifecyclemanagement. Uitstekende service, waardevol advies over de juiste keuze en optimaal gebruik van maatwerk- en standaardapplicaties die worden gebruikt binnen de Rechtspraak, zijn hierbij de uitgangspunten.
Het portfolio bestaat uit een grote diversiteit aan applicaties en diensten, waaronder: ICT-werkplek, Digitale zittingszaal, planningstools, kantoorautomatisering (zoals MS-Office), schrijfhulp en vele andere bedrijfsondersteunende toepassingen.
Jouw taken zijn:
Borgen van de levering van de IT-werkplek diensten en VOIP omgeving, conform de hiervoor in de DVO (DienstVerleningsOvereenkomst) vastgelegde afspraken;
Het verder professionaliseren van Service management;
Het inrichten van diensten: opstellen van dienstbeschrijvingen;
het conform de basisprincipes van ITIL borgen en bewaken van het incident-, probleem- en wijzigingsbeheer op deze diensten;
het borgen van de financiering van deze diensten;
bewaken, rapporteren en -waar nodig- bijsturen van de kwaliteit van de geleverde diensten; gevraagd en ongevraagd advies uitbrengen naar belanghebbenden over de inzet van diensten; voeren van leveranciersmanagement.
Een bijdrage leveren aan het oplossen van storingen en het bewaken van de afhandeling van incidenten in applicaties en diensten;
Het conform beleidskaders uitvoeren van versiebeleid op applicaties en diensten;
Het bijdragen aan het onderhoud van standaards en werkprocedures;
Het toezien op de bedrijfszekere werking en het beheren van de kwaliteit van operationele applicaties.
VERPLICHTE VAARDIGHEDEN
Hieronder vindt u een aantal harde eisen en enige overige eisen en wensen waaraan de kandidaat moet voldoen! In de motivatie dient te worden aangetoond dat aan alle harde eisen wordt voldaan. Dat betekent: kort, puntsgewijs per eis motiveren waar deze kennis of ervaring is opgedaan en in welke periode. Daarbij moet het voldoen aan de eisen ook duidelijk en onvoorwaardelijk naar voren komen in het CV. Aanbiedingen die hieraan niet voldoen kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.
HARDE EISEN WAARAAN KANDIDAAT MOET VOLDOEN:
Je beschikt over een afgeronde HBO- of WO-opleiding ICT en hebt ruime ervaring met en kennis van Service Delivery Management/dienstbeheer. Je hebt ruime kennis van en ervaring met de Microsoft Windows Operating Systems (W7, W8, W2008 server), de Microsoft Office applicaties (2003, 2010 en 2013), VOIP omgevingen en het ICT Netwerk structuur. Kennis van en ervaring met werken met ITIL is vereist, kennis van Prince II is gewenst.
Klantgericht communiceren op alle lagen van de organisatie en werken onder druk volgens vastgestelde procedures zijn vaardigheden die je uitstekend beheerst. Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift en je kunt problemen duidelijk omschrijven en verklaren aan teamleden en andere collegas.
Verder ben je bereid om bij calamiteiten of uitlopende werkzaamheden in de avonduren en/of bij hoge uitzondering in het weekend te werken.
EXTRA INFORMATIE
Intakegesprekken staan gepland voor vrijdag 19 augustus 2016.
Kandidaat dient aanwezig te kunnen zijn op de aangegeven datum van intake. Indien dit niet het geval is, kan de kandidaat helaas niet meegenomen worden in de selectieprocedure.
De standplaats voor deze functie is Utrecht;
Eindkandidaten moeten in het bezit zijn van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag (VOG), welke niet ouder mag zijn dan 12 maanden.
Alleen als uw werkervaring overeenkomt met de aanvraag, ontvangen wij graag uw:
- CV (word-document), maximaal 5 pagina's en geen logo;
- Motivatie;
- 2 referenties van een van de laatste relevante opdrachten (referenties worden pas na toestemming gebeld);
- Uurtarief (indicatie);
- Beschikbaarheid en geboekte vakanties;
- Onder vermelding van vacaturenummer: 21072
(goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift).
U kunt uw gegevens sturen naar john@hercor.nl of bellen: 0174-235150.
HerCor BV, Hoek van Holland.
Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar neen Service Delivery Manager
Werkniveau: Medior
Locatie: Utrecht
Startdatum: 26-08-2016
Einddatum: 30-12-2016 Verlengbaar
Aantal uren per week: 36 uur
Uiterste aanbiedingsdatum van de klant: 11-08-2016 12:00
VACATURE-INFORMATIE
Spir-it draagt bij aan de ontwikkeling, het beheer, onderhoud en support van alle applicaties, infrastructuur en netwerken van de Rechtspraak. Dit zijn ca. 12.000 werkplekken en meer dan 200 applicaties waarvan een aantal zelf ontwikkeld zijn.
Samen met ruim 500 collegas zorg je dat medewerkers van de Rechtspraak zorgeloos hun dagelijkse werk kunnen doen en burgers, advocaten, notarissen e.d. op een veilige manier toegang hebben tot hun zaak- en Rechtspraakgegevens.
Met een compleet vernieuwd en nog volop vernieuwend technologisch arsenaal geeft spir-it vorm aan de strategische ICT-behoefte van de Rechtspraak in het programma Kwaliteit En Innovatie (KEI). Hiermee neemt spir-it een koppositie in binnen de gehele overheid, waarbij nieuwe ontwikkelingen blijven ontstaan.
Wat ga je doen?
Het team Bedrijfsondersteuning is verantwoordelijk voor het in stand houden, wijzigen en verbeteren van het omvangrijke applicatie- en dienstenportfolio welke de algemene bedrijfsvoering van de rechterlijke organisatie ondersteunt.
Denk hierbij aan correctief en adaptief beheer, onderhoud en implementatie van de applicatiearchitectuur, participeren in vernieuwingsprojecten en advisering en uitvoering geven aan lifecyclemanagement. Uitstekende service, waardevol advies over de juiste keuze en optimaal gebruik van maatwerk- en standaardapplicaties die worden gebruikt binnen de Rechtspraak, zijn hierbij de uitgangspunten.
Het portfolio bestaat uit een grote diversiteit aan applicaties en diensten, waaronder: ICT-werkplek, Digitale zittingszaal, planningstools, kantoorautomatisering (zoals MS-Office), schrijfhulp en vele andere bedrijfsondersteunende toepassingen.
Jouw taken zijn:
Borgen van de levering van de IT-werkplek diensten en VOIP omgeving, conform de hiervoor in de DVO (DienstVerleningsOvereenkomst) vastgelegde afspraken;
Het verder professionaliseren van Service management;
Het inrichten van diensten: opstellen van dienstbeschrijvingen;
het conform de basisprincipes van ITIL borgen en bewaken van het incident-, probleem- en wijzigingsbeheer op deze diensten;
het borgen van de financiering van deze diensten;
bewaken, rapporteren en -waar nodig- bijsturen van de kwaliteit van de geleverde diensten; gevraagd en ongevraagd advies uitbrengen naar belanghebbenden over de inzet van diensten; voeren van leveranciersmanagement.
Een bijdrage leveren aan het oplossen van storingen en het bewaken van de afhandeling van incidenten in applicaties en diensten;
Het conform beleidskaders uitvoeren van versiebeleid op applicaties en diensten;
Het bijdragen aan het onderhoud van standaards en werkprocedures;
Het toezien op de bedrijfszekere werking en het beheren van de kwaliteit van operationele applicaties.
VERPLICHTE VAARDIGHEDEN
Hieronder vindt u een aantal harde eisen en enige overige eisen en wensen waaraan de kandidaat moet voldoen! In de motivatie dient te worden aangetoond dat aan alle harde eisen wordt voldaan. Dat betekent: kort, puntsgewijs per eis motiveren waar deze kennis of ervaring is opgedaan en in welke periode. Daarbij moet het voldoen aan de eisen ook duidelijk en onvoorwaardelijk naar voren komen in het CV. Aanbiedingen die hieraan niet voldoen kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.
HARDE EISEN WAARAAN KANDIDAAT MOET VOLDOEN:
Je beschikt over een afgeronde HBO- of WO-opleiding ICT en hebt ruime ervaring met en kennis van Service Delivery Management/dienstbeheer. Je hebt ruime kennis van en ervaring met de Microsoft Windows Operating Systems (W7, W8, W2008 server), de Microsoft Office applicaties (2003, 2010 en 2013), VOIP omgevingen en het ICT Netwerk structuur. Kennis van en ervaring met werken met ITIL is vereist, kennis van Prince II is gewenst.
Klantgericht communiceren op alle lagen van de organisatie en werken onder druk volgens vastgestelde procedures zijn vaardigheden die je uitstekend beheerst. Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift en je kunt problemen duidelijk omschrijven en verklaren aan teamleden en andere collegas.
Verder ben je bereid om bij calamiteiten of uitlopende werkzaamheden in de avonduren en/of bij hoge uitzondering in het weekend te werken.
EXTRA INFORMATIE
Intakegesprekken staan gepland voor vrijdag 19 augustus 2016.
Kandidaat dient aanwezig te kunnen zijn op de aangegeven datum van intake. Indien dit niet het geval is, kan de kandidaat helaas niet meegenomen worden in de selectieprocedure.
De standplaats voor deze functie is Utrecht;
Eindkandidaten moeten in het bezit zijn van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag (VOG), welke niet ouder mag zijn dan 12 maanden.
Alleen als uw werkervaring overeenkomt met de aanvraag, ontvangen wij graag uw:
- CV (word-document), maximaal 5 pagina's en geen logo;
- Motivatie;
- 2 referenties van een van de laatste relevante opdrachten (referenties worden pas na toestemming gebeld);
- Uurtarief (indicatie);
- Beschikbaarheid en geboekte vakanties;
- Onder vermelding van vacaturenummer: 21072
(goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift).
U kunt uw gegevens sturen naar john@hercor.nl of bellen: 0174-235150.
HerCor BV, Hoek van Holland.