ID: 92219
Advertentie ID: #65011 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Medewerker klantcontactcentrum
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
De organisatie waar bovenstaande functie openstaat is een internationale leidende dienstverlener op het gebied van gezondheidszorg. Standplaats voor betreffende functie is de snel groeiende farmaceutische groothandel in regio Utrecht. Kernwaarden binnen deze organisatie zijn betrokkenheid, betrouwbaarheid en pro-activiteit.
Functieomschrijving
Kan jij snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden, ben jij sterk in het houden van overzicht en het hebben van klantcontact, dan zijn wij op zoek naar jou!Voor één van onze opdrachtgevers in de regio Maarssen zijn wij per direct op zoek naar een enthousiaste medewerker klantcontactcentrum. Het betreft een functie voor 40 uur per week met eventueel uitzicht op een vaste baan. Onze opdrachtgever is een farmaceutische groothandel bij wie de klant centraal staat. Binnen deze functie is een klantgerichte instelling dus meer dan essentieel. Op de betreffende afdeling ben jij het aanspreekpunt van de klant, voor veel uiteenlopende zaken. Zo kan een klant de gegevens willen wijzigen maar kunnen er ook vragen zijn over een bestelling, levering of factuur. Je bent proactief, pakt door en hebt een gezonde nieuwsgierigheid waardoor je net wat verder kijkt zodat je de klant het beste antwoord kan geven. Je bent het primaire schakelpunt in de dagelijkse operatie tussen de groothandel en haar klanten. Door de juiste inzet en aanpak weet je bij te dragen aan een hoge klanttevredenheid en een efficiënte en effectieve handelsrelatie. Het betreft een functie waarbij je gedurende de dag telefonisch contact hebt met klanten en zaken administratief zal verwerken in de betreffende systemen. Het is belangrijk dat je snel kan schakelen tussen de werkzaamheden en er geen moeite mee hebt om het overzicht te blijven houden. Een servicegerichte instelling naar de klanten en afnemer is cruciaal. Kerntaken in de functie zijn:Het beheren en monitoren van logistieke en commerciële klantafspraken;Het onderhouden en bijhouden van het CRM systeem;Het afhandelen van verschillende vragen van de klanten en afnemers;Het tijdig opnemen en verwerken van telefonische, elektronische en schriftelijke klantorders;Contact houden met andere interne afdelingen over de dienstverlening betreffende de levertijden, retouren, belafspraken, vervoersopties en dergelijke;Het verzorgen van administratieve taken zoals maandafsluiting, factureren van diensten en aanverwante zaken.
Functie-eisen
De volgende eigenschappen passen goed bij jou:- Je hebt een klant- en servicegerichte instelling;- Je bent enthousiast en ondernemend;- Je neemt snel initiatief, durft verder te kijken en weet door te pakken;- Je kunt goed in een team functioneren;- Je bent communicatief zeer sterk;- Je bent stressbestendig en kan snel schakelen.Om in aanmerking te komen voor deze functie herken je jezelf minimaal in het hierboven omschreven. Daarnaast kom je uit de regio Utrecht en heb je minimaal een afgeronde MBO opleiding niveau 4 met ervaring of een afgeronde HBO opleiding. Je hebt aantoonbare ervaring met klant- en servicegericht werken.
De organisatie waar bovenstaande functie openstaat is een internationale leidende dienstverlener op het gebied van gezondheidszorg. Standplaats voor betreffende functie is de snel groeiende farmaceutische groothandel in regio Utrecht. Kernwaarden binnen deze organisatie zijn betrokkenheid, betrouwbaarheid en pro-activiteit.
Functieomschrijving
Kan jij snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden, ben jij sterk in het houden van overzicht en het hebben van klantcontact, dan zijn wij op zoek naar jou!Voor één van onze opdrachtgevers in de regio Maarssen zijn wij per direct op zoek naar een enthousiaste medewerker klantcontactcentrum. Het betreft een functie voor 40 uur per week met eventueel uitzicht op een vaste baan. Onze opdrachtgever is een farmaceutische groothandel bij wie de klant centraal staat. Binnen deze functie is een klantgerichte instelling dus meer dan essentieel. Op de betreffende afdeling ben jij het aanspreekpunt van de klant, voor veel uiteenlopende zaken. Zo kan een klant de gegevens willen wijzigen maar kunnen er ook vragen zijn over een bestelling, levering of factuur. Je bent proactief, pakt door en hebt een gezonde nieuwsgierigheid waardoor je net wat verder kijkt zodat je de klant het beste antwoord kan geven. Je bent het primaire schakelpunt in de dagelijkse operatie tussen de groothandel en haar klanten. Door de juiste inzet en aanpak weet je bij te dragen aan een hoge klanttevredenheid en een efficiënte en effectieve handelsrelatie. Het betreft een functie waarbij je gedurende de dag telefonisch contact hebt met klanten en zaken administratief zal verwerken in de betreffende systemen. Het is belangrijk dat je snel kan schakelen tussen de werkzaamheden en er geen moeite mee hebt om het overzicht te blijven houden. Een servicegerichte instelling naar de klanten en afnemer is cruciaal. Kerntaken in de functie zijn:Het beheren en monitoren van logistieke en commerciële klantafspraken;Het onderhouden en bijhouden van het CRM systeem;Het afhandelen van verschillende vragen van de klanten en afnemers;Het tijdig opnemen en verwerken van telefonische, elektronische en schriftelijke klantorders;Contact houden met andere interne afdelingen over de dienstverlening betreffende de levertijden, retouren, belafspraken, vervoersopties en dergelijke;Het verzorgen van administratieve taken zoals maandafsluiting, factureren van diensten en aanverwante zaken.
Functie-eisen
De volgende eigenschappen passen goed bij jou:- Je hebt een klant- en servicegerichte instelling;- Je bent enthousiast en ondernemend;- Je neemt snel initiatief, durft verder te kijken en weet door te pakken;- Je kunt goed in een team functioneren;- Je bent communicatief zeer sterk;- Je bent stressbestendig en kan snel schakelen.Om in aanmerking te komen voor deze functie herken je jezelf minimaal in het hierboven omschreven. Daarnaast kom je uit de regio Utrecht en heb je minimaal een afgeronde MBO opleiding niveau 4 met ervaring of een afgeronde HBO opleiding. Je hebt aantoonbare ervaring met klant- en servicegericht werken.