ID: 98841
Advertentie ID: #98841 is verwijderd van uw verlanglijst.
Commercieel helpdeskmedewerker Ziggo
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Dit ga je doen als commercieel helpdeskmedewerker
Of een klant nu belt met een vraag over het installeren van digitale TV, het maken van een draadloze internetverbinding of een storing op het mobiele netwerk, als helpdeskmedewerker bied jij de klant altijd een passende oplossing. Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen, kun jij als helpdeskmedewerker inschatten of je de klant aan de telefoon kunt helpen of dat er een monteur moet langskomen. Wat de oplossing ook is, je zorgt ervoor dat de klant met een tevreden gevoel het telefoongesprek afrondt. Naast het goed te woord staan van klanten, vind je het ook belangrijk dat de wachttijd zo minimaal mogelijk is. Tevens signaleer je proactief de behoefte bij klanten om aanvullende diensten van Ziggo af te nemen (vb. een extra zenderpakket). Als commercieel helpdeskmedewerker ben jij het visitekaartje voor de klanten van Ziggo en sta je in voor een optimale klantervaring!
Jouw ontwikkeling
Je krijgt een fulltime training aangeboden van 4 weken, hierin ga je alles leren over de producten van Ziggo en de werking ervan. Hoe help je een klant verder bij de verschillende vragen, hoe voer je de gesprekken, hoe bied je succesvol een extra dienst of product aan? Dit leer je allemaal! Tijdens deze training word je een echte expert. Het is een vereiste dat je 4 weken fulltime beschikbaar bent (training is overdag van maandag-vrijdag). Daarnaast neem je als nieuwe medewerker binnen Teleperformance deel aan het onboardingprogramma. Tijdens de onboarding leer je alles over Teleperformance en maak je kennis met je nieuwe collega’s!
Ons aanbod
Als je bij Teleperformance aan de slag gaat als commercieel helpdeskmedewerker dan kun je naast een passend salaris rekenen op:
Wie ben jij?
Ben jij die commerciële topper die onze klanten vanuit een serviceoogpunt warm kan maken voor een nieuw product of nieuwe dienst? Een succesvolle helpdeskmedewerker voor Ziggo wordt er blij van om klanten telefonisch verder te helpen met hun vragen. Aangezien de klantvraag technisch kan zijn, vind je het leuk om je te verdiepen in de techniek achter de diensten van Ziggo en oplossingen te zoeken. Je hoeft nog geen expert te zijn, dit word je in de opleiding! Ervaring met klantcontact (klantenservice, verkoop, administratie in combinatie met telefonische contacten) is een pluspunt maar geen vereiste. Er zijn geen specifieke opleidingsvereisten, belangrijker is dat je vlot en communicatief bent!
Daarnaast:
Interesse?
Solliciteer dan via de 'Solliciteer' button. Als je cv aansluit op het functieprofiel word je gebeld door de recruiter voor een telefonische screening. Indien het telefoongesprek positief is, word je uitgenodigd voor een individueel sollicitatiegesprek of een groepssollicitatie. Verloopt ook dit positief? Dan volgt er aansluitend een klikgesprek met de Supervisor. Een technische basistest en klantvriendelijkheidstest maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.
Heb je vragen over de functie of Teleperformance? Neem dan contact op met Simone Lucchesi, (043-8508129) Recruiter.
Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Trefwoorden: Vacature, Parttime, Fulltime, Maastricht, Medewerker klantenservice, Medewerker Customer Support, Helpdeskmedewerker.
Of een klant nu belt met een vraag over het installeren van digitale TV, het maken van een draadloze internetverbinding of een storing op het mobiele netwerk, als helpdeskmedewerker bied jij de klant altijd een passende oplossing. Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen, kun jij als helpdeskmedewerker inschatten of je de klant aan de telefoon kunt helpen of dat er een monteur moet langskomen. Wat de oplossing ook is, je zorgt ervoor dat de klant met een tevreden gevoel het telefoongesprek afrondt. Naast het goed te woord staan van klanten, vind je het ook belangrijk dat de wachttijd zo minimaal mogelijk is. Tevens signaleer je proactief de behoefte bij klanten om aanvullende diensten van Ziggo af te nemen (vb. een extra zenderpakket). Als commercieel helpdeskmedewerker ben jij het visitekaartje voor de klanten van Ziggo en sta je in voor een optimale klantervaring!
Jouw ontwikkeling
Je krijgt een fulltime training aangeboden van 4 weken, hierin ga je alles leren over de producten van Ziggo en de werking ervan. Hoe help je een klant verder bij de verschillende vragen, hoe voer je de gesprekken, hoe bied je succesvol een extra dienst of product aan? Dit leer je allemaal! Tijdens deze training word je een echte expert. Het is een vereiste dat je 4 weken fulltime beschikbaar bent (training is overdag van maandag-vrijdag). Daarnaast neem je als nieuwe medewerker binnen Teleperformance deel aan het onboardingprogramma. Tijdens de onboarding leer je alles over Teleperformance en maak je kennis met je nieuwe collega’s!
Ons aanbod
Als je bij Teleperformance aan de slag gaat als commercieel helpdeskmedewerker dan kun je naast een passend salaris rekenen op:
- aantrekkelijke bonus (provisie op basis van verkochte producten)
- betaalde training;
- acties en aanbiedingen bij de mooie merken waar we voor werken;
- de mogelijkheid om deel te nemen aan ons fitnessplan en de collectieve zorgverzekering;
- 8% vakantiegeld;
- een reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis op basis van de CAO Facilitaire Contactcenters. Reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed;
- een aantrekkelijke bonus wanneer je een vriend, familielid of kennis introduceert die gaat starten bij Teleperformance;
- 22 vakantiedagen met de mogelijkheid om per kwartaal één extra vakantiedag te verdienen (op basis van een 40-urige werkweek).
Wie ben jij?
Ben jij die commerciële topper die onze klanten vanuit een serviceoogpunt warm kan maken voor een nieuw product of nieuwe dienst? Een succesvolle helpdeskmedewerker voor Ziggo wordt er blij van om klanten telefonisch verder te helpen met hun vragen. Aangezien de klantvraag technisch kan zijn, vind je het leuk om je te verdiepen in de techniek achter de diensten van Ziggo en oplossingen te zoeken. Je hoeft nog geen expert te zijn, dit word je in de opleiding! Ervaring met klantcontact (klantenservice, verkoop, administratie in combinatie met telefonische contacten) is een pluspunt maar geen vereiste. Er zijn geen specifieke opleidingsvereisten, belangrijker is dat je vlot en communicatief bent!
Daarnaast:
- ben je vanaf 4 juli 4 weken fulltime beschikbaar voor de training (overdag maandag-vrijdag);
- ben je volledig flexibel inzetbaar van maandag t/m zondag (incl. feestdagen) tussen 08.00 uur tot 22.00 uur. Onze druktste momenten liggen voornamelijk in de avonden en weekenden, je zal dus regelmatig op deze momenten ingepland worden;
- ben je tussen de 16 en de 40 uur per week beschikbaar. Je kan kiezen tussen een contract van 7 maanden van 16-20 uur, 20-24 uur, 24-32 uur of 24-40 uur per week. De werkuren worden verdeeld over 5 werkdagen. We zijn bij voorkeur op zoek naar medewerkers die op lange termijn beschikbaar zijn;
- ben je student? We houden uiteraard rekening met je schoolrooster en je wordt vooral in de avonden en weekenden ingepland.
Interesse?
Solliciteer dan via de 'Solliciteer' button. Als je cv aansluit op het functieprofiel word je gebeld door de recruiter voor een telefonische screening. Indien het telefoongesprek positief is, word je uitgenodigd voor een individueel sollicitatiegesprek of een groepssollicitatie. Verloopt ook dit positief? Dan volgt er aansluitend een klikgesprek met de Supervisor. Een technische basistest en klantvriendelijkheidstest maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.
Heb je vragen over de functie of Teleperformance? Neem dan contact op met Simone Lucchesi, (043-8508129) Recruiter.
Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Trefwoorden: Vacature, Parttime, Fulltime, Maastricht, Medewerker klantenservice, Medewerker Customer Support, Helpdeskmedewerker.