Klantenservice medewerker Maastricht Vodafone Channel
Omschrijving
Wil jij aan de slag voor een van de grootste contactcenters van Maastricht? Kan jij met enthousiasme alle klantvragen beantwoorden? En ben jij een kei in het verlenen van goede service? Dan is Manpower op zoek naar jou!
Voor Vodafone in Maastricht is Manpower op zoek naar klantenservice medewerkers voor de afdeling Channel Services
Werkzaamheden:
De afdeling Channel Services is gericht op de sales kanalen van Vodafone (zoals bijvoorbeeld de Vodafone shops). Als klantenservice medewerker op deze afdeling speel jij proactief en reactief in op de wensen vanuit de verkooppunten van Vodafone. Hiernaast beantwoord jij ook hun vragen.
Als klantenservice medewerker kom je te werken in het callcenter van Vodafone in Maastricht. Wereldwijd worden bijna 400 miljoen klanten bediend door Vodafone met het hoogwaardige en kwalitatieve netwerk. Hierin speel jij een grote rol als klantenservicemedewerker: de klanten krijgen een zo best mogelijke dienstverlening van jou om het best mogelijke uit hun producten te halen, zowel zakelijk als privé. De beste dienstverlening komt natuurlijk niet vanzelf. Hier wordt met alle collegas keihard aan gewerkt. De dynamiek van Vodafone sluit hier helemaal op aan: geen dag is hetzelfde. De ontwikkelingen volgen zich in razendsnel tempo op en met zijn allen wordt hier vol enthousiasme aan gewerkt.
Bij Vodafone is de combinatie tussen werk en privé erg belangrijk. Daarom krijg jij je rooster 5 weken van te voren al, zodat je op tijd weet wat je werktijden zijn.
De werktijden zijn verschillend per afdeling. Op de afdeling Channel Services wordt er gewerkt van maandag tot en met woensdag tussen 09.00 en 18.00 uur, donderdag en vrijdag tussen 09.00 en 21.00 uur, zaterdag van 09.00 tot 17.00 en zondag van 12.00 tot 17.00 (deze dienst is vrijwillig).
Wij bieden jou
- Salaris tussen de 8,80 en 9,08 euro bruto per uur
- Toeslag voor werken op avonden en zaterdag van 50% en op zondag en feestdagen van 100%
- Reiskostenvergoeding van 19 cent per kilometer, met een maximum van 22,80 euro per dag
- Een zeer modern en relaxt ingericht kantoor dat van alle gemakken is voorzien
- Een uitgebreide, vakinhoudelijke training en voldoende ontwikkelingsmogelijkheden
- Na 6 maanden uitzenden kans op een contract
Bij dit contract horen uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een smartphone, collectieve zorgverzekering, pensioenverzekering, vakantiedagen en interessante bonusregeling, die kan oplopen tot 8% van je brutoloon. De bonusregeling is gebaseerd op klanttevredenheid en niet op commerciele resultaten. Ook zijn er leuke incentives te verdienen, zoals reizen en uitjes.
De betaalde training die je gaat volgen om volwaardig klantadviseur te worden duurt 6 weken. De eerste twee weken zul je vooral bezig zijn met Vodafone te leren kennen. Je leert met de Vodafone systemen werken en ook komen gesprekstechnieken en communicatietraining aan de orde. Vanaf de derde week ga je werken onder begeleiding, in eerste instantie samen met een ervaren adviseur. Later zul je steeds zelfstandiger aan de slag gaan.
Om steeds verder te groeien in je adviseursrol kun je extra trainingen volgen om nieuwe skills te leren.
Als klantenservice medewerker is het belangrijk dat jij voldoet aan de onderstaande functie-eisen.
Jij:
- hebt minimaal MBO 3 werk- en denkniveau
- bent minimaal 20 uur per week beschikbaar, tijdens de eerder genoemde werktijden
- bent voor langere tijd beschikbaar
- haalt energie uit het contact met klanten en hebt hier bij voorkeur ervaring mee
- beschikt over uitstekende computervaardigheden
- hebt uitstekende communicatieve vaardigheden
- beheerst de Engelse taal (je zult soms Engelse klanten te woord staan)
- woont in de omgeving van Maastricht, bijvoorbeeld in Kerkrade, Heerlen of Sittard
Startdatum
In deze functie kun je zo snel mogelijk beginnen.
Hoe kom jij het snelst in aanmerking voor deze functie?
- Online solliciteren via de button "solliciteer direct"
- Maken van online vragenlijst (deze ontvang jij binnen enkele minuten)
- Maak deze zo snel mogelijk na het solliciteren, zonder de antwoorden op de vragen kunnen wij jouw sollicitatie niet verder in behandeling nemen
- Beoordeling van jouw sollicitatie op basis van jouw CV en aanvullende informatie
- Mogelijk een telefonisch of live interview (op Manpower vestiging)
- Sollicitatiegesprek opdrachtgever
Vind jouw volgende baan met Manpower! Solliciteer op deze vacature, of bekijk onze andere vacatures. Klik nu door naar onze website: