ID: 98936
Advertentie ID: #98936 is verwijderd van uw verlanglijst.
Klantenservice medewerker voor helpdesk Ziggo Nijmegen
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Wat mag jij verwachten als helpdeskmedewerker bij Ziggo?
Functieomschrijving
Ben jij op zoek naar een uitdagende baan waarin je jouw technische kennis combineert met uitstekende communicatieve vaardigheden, met als doel de klanten van Ziggo weer op weg te helpen? Lees verder! Wij zijn op zoek naar helpdeskmedewerkers voor Ziggo in Nijmegen. In deze functie word jij gebeld door klanten met problemen op het gebied van internet, televisie en telefonie deze klanten vertrouwen volledig op jouw deskundigheid en behulpzaamheid! De reputatie van Ziggo ligt in jouw handendurf je het aan? De startdatum is 5 september! Een aantal voorkomende problemen zijn: - Ik wil mijn wifi-modem installeren maar kom er niet uit - Ik heb geen internetverbinding. Wat is er aan de hand? - Ik zie een E52-melding op mijn tv. Wat betekent dit? - Ik kan bellen, maar niet gebeld worden - Mijn factuur is hoger dan verwacht Elk gesprek is anders. Je kunt hetzelfde probleem twee keer voorgeschoteld krijgen maar waar de ene klant aan één woord genoeg heeft, zal de andere klant behoefte hebben aan een stap-voor-stap uitleg. Jouw doel is telkens hetzelfde: het probleem oplossen en de klant tevreden laten ophangen. Om succesvol te zijn in dit werk ben jij:
Functie-eisen
Wat wordt er van je verwacht als helpdeskmedewerker bij Ziggo?
Arbeidsvoorwaarden
Werken voor Ziggo betekent werken in een leuk team met een informele sfeer. Naast hard werken is er ruimte voor ontspanning en gezelligheid. Zo wordt er regelmatig rondgegaan met wat lekkers zoals fruit of andere kleine versnaperingen. Ter ontspanning zijn er loungehoekjes ingericht. Je kunt je collegas uitdagen voor een potje tafelvoetbal of samen ontspannen in de televisieruimte! Ook worden er door Ziggo regelmatig uitjes georganiseerd voor medewerkers. De werkplekken zijn ruim en ergonomisch verantwoord. De vestiging is goed bereikbaar vanaf station Nijmegen Dukenburg.WhatsApp Heb je een vraag over de vacature? Stuur dan even een WhatsApp berichtje naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Contactgegevens vestiging Eindhoven: Breitnerstraat 12 5611 TV Eindhoven T: 088-998 88 88 (lokaal tarief) E: info@cirrus.nl
Wat mag jij verwachten als helpdeskmedewerker bij Ziggo?
- Salaris €10,55 bruto per uur;
- Loonsverhogingen via CAO én bij goed functioneren;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: reiskostenvergoeding (€0,19 netto per kilometer), 8% vakantiegeld, verlofuren en pensioenopbouw;
- Een gedegen training en structureel goede coaching en begeleiding;
- De kans om een Ziggo-contract te verdienen;
- De mogelijkheid om door te groeien naar medior senior agent of expert.
Functieomschrijving
Ben jij op zoek naar een uitdagende baan waarin je jouw technische kennis combineert met uitstekende communicatieve vaardigheden, met als doel de klanten van Ziggo weer op weg te helpen? Lees verder! Wij zijn op zoek naar helpdeskmedewerkers voor Ziggo in Nijmegen. In deze functie word jij gebeld door klanten met problemen op het gebied van internet, televisie en telefonie deze klanten vertrouwen volledig op jouw deskundigheid en behulpzaamheid! De reputatie van Ziggo ligt in jouw handendurf je het aan? De startdatum is 5 september! Een aantal voorkomende problemen zijn: - Ik wil mijn wifi-modem installeren maar kom er niet uit - Ik heb geen internetverbinding. Wat is er aan de hand? - Ik zie een E52-melding op mijn tv. Wat betekent dit? - Ik kan bellen, maar niet gebeld worden - Mijn factuur is hoger dan verwacht Elk gesprek is anders. Je kunt hetzelfde probleem twee keer voorgeschoteld krijgen maar waar de ene klant aan één woord genoeg heeft, zal de andere klant behoefte hebben aan een stap-voor-stap uitleg. Jouw doel is telkens hetzelfde: het probleem oplossen en de klant tevreden laten ophangen. Om succesvol te zijn in dit werk ben jij:
- Empatisch: je luistert goed, begrijpt de klant en verdient het vertrouwen van de klant;
- Overtuigend: Je stelt de klant gerust en neemt de leiding in het gesprek;
- Scherp: je dringt snel door tot de kern van het probleem;
- Oplossingsgericht: je stelt de juiste vragen en werkt doelgericht naar een oplossing toe.
Functie-eisen
Wat wordt er van je verwacht als helpdeskmedewerker bij Ziggo?
- Je beschikt over MBO+ werk-en denkniveau;
- Je hebt ruime affiniteit met internet, televisie en telefonie;
- Je hebt ruime ervaring op het gebied van klantcontact;
- Je bent tussen 24 en 40 uur per week flexibel inzetbaar (24u, 28u, 32u, 36u of 40u);
- Je bent beschikbaar voor de fulltime training van 4 á 5 weken vanaf 5 september! Openingstijden Maandag t/m zondag: 08:00 22:00 uur
Arbeidsvoorwaarden
Werken voor Ziggo betekent werken in een leuk team met een informele sfeer. Naast hard werken is er ruimte voor ontspanning en gezelligheid. Zo wordt er regelmatig rondgegaan met wat lekkers zoals fruit of andere kleine versnaperingen. Ter ontspanning zijn er loungehoekjes ingericht. Je kunt je collegas uitdagen voor een potje tafelvoetbal of samen ontspannen in de televisieruimte! Ook worden er door Ziggo regelmatig uitjes georganiseerd voor medewerkers. De werkplekken zijn ruim en ergonomisch verantwoord. De vestiging is goed bereikbaar vanaf station Nijmegen Dukenburg.WhatsApp Heb je een vraag over de vacature? Stuur dan even een WhatsApp berichtje naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Contactgegevens vestiging Eindhoven: Breitnerstraat 12 5611 TV Eindhoven T: 088-998 88 88 (lokaal tarief) E: info@cirrus.nl