ID: 73731
Medewerker administratie assetmanagement
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
De Medewerker administratie assetmanagement verantwoordelijk voor het verrichten van administratieve werkzaamheden, waarbij je door het verzorgen van een actuele en betrouwbare administratie de operationele doelen van de organisatie ondersteunt.
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook met kandidaten die open staan voor een tijdelijk loondienstverband op basis van gewerkte uren via onze payroll organisatie.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan. Als wij uw CV selecteren vragen wij altijd om meer informatie, vaak ook om referenties. Zorg ervoor dat je altijd 1 of 2 referenties gereed hebt.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat en een korte motivatie. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende, zeer specifieke, motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
U kunt ons ook telefonisch bereiken via 033 - 204 8 204.
Functieomschrijving
Startdatum: 20-08-2016
Einddatum: 31-12-2016
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 36
Sluitingsdatum: 05-08-2016 om 17:00 uur
Je bent verantwoordelijk voor het verrichten van administratieve werkzaamheden, waarbij je door het verzorgen van een actuele en betrouwbare administratie de operationele doelen van de organisatie ondersteunt.
Je werkt voor de administratie gericht op het gebied van assetmanagement en verzorgt daarbij het proces van verzamelen, registreren en verwerken van gegevens. Dit doe je voor complexe administratieve werkzaamheden waarbij je optreedt als vraagbaak/front office voor bredere klantvragen, managementinformatie samenstelt of oplossingsrichtingen biedt. Je beheert één of meerdere specifieke administraties en draagt bij aan het functioneel beheer van systemen en de ondersteuning van gebruikers daarbij.
Naast de uitvoering van de administratie weet je ook problemen die daarbij vaker terugkomen zelfstandig op te lossen. Je draagt bij aan periodieke verslagen en verstrekt stuurinformatie over de administratie. Je analyseert de gegevens en onderzoekt trends en draagt bij aan de evaluatie van de resultaten van de administratie en het beheer. Je bewaakt de voortgang van administratieve afhandeling en verwerking, gaat zelf achter ontbrekende stukken aan en verzorgt ook meer specialistische correspondentie richting medewerkers en externe partijen. Je helpt medewerkers met vragen en overlegt met gebruikers van systemen over hun informatiebehoeften.
Je bent dienstverlenend en werkt secuur bij het voeren van de administratie. Je hebt veel contact met klanten en gebruikers van het systeem en weet hen door jouw inbreng tevreden te stellen. Je ontzorgt met jouw werkzaamheden de klant voor wie je werkt en weet klantvriendelijkheid en vasthoudendheid met elkaar te combineren. Je zorgt voor een goede samenwerking met je collegas binnen de administratie en afdeling en neemt deel aan bijeenkomsten. Tot slot begeleidt je jouw collegas in functionele zin.
Je hebt een efficiënte werkwijze en bent flexibel om continue intern af te stemmen met je interne klanten en collegas. Vanuit jouw expertise draag je continu bij het verbeteren en efficiënter uitvoeren van de administratieve werkprocessen en denk je mee over de inrichting van de administratieve organisatie. Ook lever je een bijdrage aan de kennisdeling en -borging op jouw kennisgebied.
Standplaats: Rijswijk, Rotterdam, Dordrecht
Functie-eisen
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook met kandidaten die open staan voor een tijdelijk loondienstverband op basis van gewerkte uren via onze payroll organisatie.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan. Als wij uw CV selecteren vragen wij altijd om meer informatie, vaak ook om referenties. Zorg ervoor dat je altijd 1 of 2 referenties gereed hebt.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat en een korte motivatie. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende, zeer specifieke, motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
U kunt ons ook telefonisch bereiken via 033 - 204 8 204.
Functieomschrijving
Startdatum: 20-08-2016
Einddatum: 31-12-2016
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 36
Sluitingsdatum: 05-08-2016 om 17:00 uur
Je bent verantwoordelijk voor het verrichten van administratieve werkzaamheden, waarbij je door het verzorgen van een actuele en betrouwbare administratie de operationele doelen van de organisatie ondersteunt.
Je werkt voor de administratie gericht op het gebied van assetmanagement en verzorgt daarbij het proces van verzamelen, registreren en verwerken van gegevens. Dit doe je voor complexe administratieve werkzaamheden waarbij je optreedt als vraagbaak/front office voor bredere klantvragen, managementinformatie samenstelt of oplossingsrichtingen biedt. Je beheert één of meerdere specifieke administraties en draagt bij aan het functioneel beheer van systemen en de ondersteuning van gebruikers daarbij.
Naast de uitvoering van de administratie weet je ook problemen die daarbij vaker terugkomen zelfstandig op te lossen. Je draagt bij aan periodieke verslagen en verstrekt stuurinformatie over de administratie. Je analyseert de gegevens en onderzoekt trends en draagt bij aan de evaluatie van de resultaten van de administratie en het beheer. Je bewaakt de voortgang van administratieve afhandeling en verwerking, gaat zelf achter ontbrekende stukken aan en verzorgt ook meer specialistische correspondentie richting medewerkers en externe partijen. Je helpt medewerkers met vragen en overlegt met gebruikers van systemen over hun informatiebehoeften.
Je bent dienstverlenend en werkt secuur bij het voeren van de administratie. Je hebt veel contact met klanten en gebruikers van het systeem en weet hen door jouw inbreng tevreden te stellen. Je ontzorgt met jouw werkzaamheden de klant voor wie je werkt en weet klantvriendelijkheid en vasthoudendheid met elkaar te combineren. Je zorgt voor een goede samenwerking met je collegas binnen de administratie en afdeling en neemt deel aan bijeenkomsten. Tot slot begeleidt je jouw collegas in functionele zin.
Je hebt een efficiënte werkwijze en bent flexibel om continue intern af te stemmen met je interne klanten en collegas. Vanuit jouw expertise draag je continu bij het verbeteren en efficiënter uitvoeren van de administratieve werkprocessen en denk je mee over de inrichting van de administratieve organisatie. Ook lever je een bijdrage aan de kennisdeling en -borging op jouw kennisgebied.
Standplaats: Rijswijk, Rotterdam, Dordrecht
Functie-eisen
- relevante ervaring (indicatief: 1 3 jaar)
- (verdiepte) kennis van administratieve processen en SAP
- aantoonbare kennis en ervaring met convenanten tussen overheden
- (verdiepte) kennis vastgoed en assetmanagement
- dient te beschikken over voor de uitvoering van de opdracht geschikte elektronische hulpmiddelen. De elektronische hulpmiddelen worden niet door de organisatie ter beschikking gesteld. Onder elektronische hulpmiddelen vallen mobiele telefoon, computer, laptop en/of tablet