ID: 73651
Medewerker Customer Service
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een medewerker customer service voor de periode: per direct t/m november 2016.
Elk jaar ontwikkelen zij innoverende (food) producten. Deze producten zijn leuk, lekker en hebben een gemakkelijke bereidingswijze.
Binnen de functie op customer service ben je verantwoordelijk voor het verwerken van diverse informatie van onze klanten en van onze leveranciers.
Je helpt mee met bewaken van het overzicht in de diverse (complexe) processen op het gebied van verkoop, inkoop en logistiek.
Je ondersteunt de collega's van de diverse afdelingen waar nodig en je denkt mee, signaleert en neemt initiatieven om de diverse processen te verbeteren.
Werkzaamheden:
- Telefonisch contact met externe partijen (reactief en proactief)
- Ondersteuning van de verkoop buitendienst
- Opmaken van offertes
- Verwerken van orders
- Begeleiden van het logistieke proces rondom orders en leveringen
- Telefonische afhandeling van vragen
Functie-eisen
- MBO
- Brede kennis van / ervaring MS Office
- Bij voorkeur kennis van MS Navision (enige ERP ervaring is fijn)
- Hands on mentaliteit
- Stress bestendig
- Meedere ballen tegelijk in de lucht kunnen houden
- Secuur / nauwkeurig
- Klantgericht en dienstverlenend
- Teamplayer met zekere mate van zelfstandigheid
- Commerciële instelling
- Communicatief vaardig
- Probleemoplossend vermogen
Arbeidsvoorwaarden
Salaris afhankelijk van ervaring en opleiding
Sollicitatieprocedure
Een tijdelijke functie bij een innovatief en creatief bedrijf.
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een medewerker customer service voor de periode: per direct t/m november 2016.
Elk jaar ontwikkelen zij innoverende (food) producten. Deze producten zijn leuk, lekker en hebben een gemakkelijke bereidingswijze.
Binnen de functie op customer service ben je verantwoordelijk voor het verwerken van diverse informatie van onze klanten en van onze leveranciers.
Je helpt mee met bewaken van het overzicht in de diverse (complexe) processen op het gebied van verkoop, inkoop en logistiek.
Je ondersteunt de collega's van de diverse afdelingen waar nodig en je denkt mee, signaleert en neemt initiatieven om de diverse processen te verbeteren.
Werkzaamheden:
- Telefonisch contact met externe partijen (reactief en proactief)
- Ondersteuning van de verkoop buitendienst
- Opmaken van offertes
- Verwerken van orders
- Begeleiden van het logistieke proces rondom orders en leveringen
- Telefonische afhandeling van vragen
Functie-eisen
- MBO
- Brede kennis van / ervaring MS Office
- Bij voorkeur kennis van MS Navision (enige ERP ervaring is fijn)
- Hands on mentaliteit
- Stress bestendig
- Meedere ballen tegelijk in de lucht kunnen houden
- Secuur / nauwkeurig
- Klantgericht en dienstverlenend
- Teamplayer met zekere mate van zelfstandigheid
- Commerciële instelling
- Communicatief vaardig
- Probleemoplossend vermogen
Arbeidsvoorwaarden
Salaris afhankelijk van ervaring en opleiding
Sollicitatieprocedure
Een tijdelijke functie bij een innovatief en creatief bedrijf.