ID: 135127
Medewerker Verhuisdesk Klantenservice Ziggo Rotterdam
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Ziggo wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebied van informatie, communicatie en entertainment in een continu veranderende wereld. Ziggo is een organisatie die staat voor kwaliteit, gemak, oprechtheid en uitstekende service. Vanuit deze speerpunten heeft Ziggo zijn organisatie zo ingericht dat medewerkers op de afdeling Klantenservice écht het gesprek aan kunnen gaan met de klant. Hierin wordt je uiteraard ondersteund door jouw teamleider. Na een uitgebreide, deels on-the-job, training zal jouw teamleider klaar staan wanneer je hem of haar nodig hebt. Ziggo verwacht van zijn medewerkers een pro-actieve houding in de functie die zij uitoefenen. Wanneer je behoefte hebt aan extra coaching of begeleiding is hier alle ruimte voor. Daarnaast is er vooral veel ruimte voor jouw eigen inbreng.
Functieomschrijving
Voor de Klantenservice afdeling van Ziggo in Rotterdam zijn wij per direct op zoek naar Medewerkers Verhuisdesk.
De Medewerker Verhuisdesk houdt zich bezig met de verhuisservice voor klanten die van UPC naar Ziggo gebied verhuizen (en andersom) of mensen die naar een gebied verhuizen buiten het Ziggo bereik.
De Verhuisdesk Medewerker zorgt ervoor dat dit proces soepel verloopt en er een goede service wordt geboden aan de klant. Servicegerichtheid is dus ontzettend belangrijk!
Uiteraard zullen er ook klanten opzeggen die verhuizen en naar een andere provider willen overstappen terwijl Ziggo ook aan het nieuwe woonadres kan leveren. In deze gevallen vindt er uiteraard een retentiegesprek plaats om de klant te behouden.
Functie-eisen
Lijkt het jou leuk om onderdeel te worden met dit team van Verhuisdesk Medewerkers op de Klantenservice van Ziggo en kun jij je vinden in onderstaand profiel?
Beschikbaarheid:
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 21.00 uur. Zaterdag van 09.00 uur tot 18.00 uur. Binnen deze openingstijden dien je minimaal 3 avonden per week tot 21.00 uur beschikbaar te zijn en 1 x per 2 weken op zaterdag beschikbaar te zijn.
Arbeidsvoorwaarden
Geïnteresseerd? Reageer dan direct via onze website www.cirrus.nl of stuur jouw CV naar info@cirrus.nl. Voor vragen kun je natuurlijk altijd contact opnemen met één van onze recruiters op telefoonnummer 088 99 888 88 (lokaal tarief) of stuur een WhatsApp bericht naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur.
Ziggo wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebied van informatie, communicatie en entertainment in een continu veranderende wereld. Ziggo is een organisatie die staat voor kwaliteit, gemak, oprechtheid en uitstekende service. Vanuit deze speerpunten heeft Ziggo zijn organisatie zo ingericht dat medewerkers op de afdeling Klantenservice écht het gesprek aan kunnen gaan met de klant. Hierin wordt je uiteraard ondersteund door jouw teamleider. Na een uitgebreide, deels on-the-job, training zal jouw teamleider klaar staan wanneer je hem of haar nodig hebt. Ziggo verwacht van zijn medewerkers een pro-actieve houding in de functie die zij uitoefenen. Wanneer je behoefte hebt aan extra coaching of begeleiding is hier alle ruimte voor. Daarnaast is er vooral veel ruimte voor jouw eigen inbreng.
Functieomschrijving
Voor de Klantenservice afdeling van Ziggo in Rotterdam zijn wij per direct op zoek naar Medewerkers Verhuisdesk.
De Medewerker Verhuisdesk houdt zich bezig met de verhuisservice voor klanten die van UPC naar Ziggo gebied verhuizen (en andersom) of mensen die naar een gebied verhuizen buiten het Ziggo bereik.
De Verhuisdesk Medewerker zorgt ervoor dat dit proces soepel verloopt en er een goede service wordt geboden aan de klant. Servicegerichtheid is dus ontzettend belangrijk!
Uiteraard zullen er ook klanten opzeggen die verhuizen en naar een andere provider willen overstappen terwijl Ziggo ook aan het nieuwe woonadres kan leveren. In deze gevallen vindt er uiteraard een retentiegesprek plaats om de klant te behouden.
Functie-eisen
Lijkt het jou leuk om onderdeel te worden met dit team van Verhuisdesk Medewerkers op de Klantenservice van Ziggo en kun jij je vinden in onderstaand profiel?
- Minimaal MBO+ werk-/ denkniveau
- Minimaal 1 tot 3 jaar (Commerciële) Telefonische Klantcontact ervaring
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Bezit goede communicatieve vaardigheden, luisterend oor en vermogen om goed te kunnen doorvragen
- Een flinke hoeveelheid empathisch vermogen
- Oprechte interesse in mensen en hun drijfveren
- Een natuurlijke drive om ontevreden klanten weer tevreden te maken
- Een service- en verkoopgerichte instelling
- Affiniteit met dienstverlening van Ziggo (televisie, internet en (mobiele) telefonie).
Beschikbaarheid:
- Je bent minimaal 24 tot maximaal 40 uur per week flexibel beschikbaar
- Je bent beschikbaar voor een training van 4 weken. Gedurende de hele training zijn de trainingstijden van 9.00 uur tot 17.00 uur.
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 21.00 uur. Zaterdag van 09.00 uur tot 18.00 uur. Binnen deze openingstijden dien je minimaal 3 avonden per week tot 21.00 uur beschikbaar te zijn en 1 x per 2 weken op zaterdag beschikbaar te zijn.
Arbeidsvoorwaarden
- Een marktconform salaris
- Mogelijkheid om je zelf verder te ontwikkelen en ruimte om te groeien
- Werken bij de beste internetprovider van Nederland.
Geïnteresseerd? Reageer dan direct via onze website www.cirrus.nl of stuur jouw CV naar info@cirrus.nl. Voor vragen kun je natuurlijk altijd contact opnemen met één van onze recruiters op telefoonnummer 088 99 888 88 (lokaal tarief) of stuur een WhatsApp bericht naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur.