ID: 76530
Servicedesk Medewerker ICT (1e lijns)
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Dit bedrijf is een professional op het gebied van ICT en Software oplossingen. Ze houden zich bezig met het iinrichten en beheren van ICT-infrastructuren. Ze leveren innovatieve mobiele oplossingen voor grote organisaties, gemeenten,politie en het openbaar vervoer en de buitendienstprocessen van field service, inspectie- en beveiligingsbedrijven. Daarnaast richten ze de ICT infrastructuur van bedrijven in en houdt deze op afstand in orde. Ook ontwikkelen ze software voor zakelijke gebruikers: op handhelds, tablets en smartphones.
Functieomschrijving
Jouw uitdaging!Als Servicedesk Medewerker 1e lijns ben jij hèt aanspreekpunt voor alle technische en gebruikersvragen over onze mobiele oplossingen. Jij bent het 1e aanspreekpunt van alle klanten en organisaties die bellen. Ongeacht of deze vragen over hardware dan wel software gaan: jij voelt je verantwoordelijk voor de goede werking van onze producten en je weet hierbij de tevredenheid van onze klanten te waarborgen. Je stelt gerichte vragen om het probleem van de klant te analyseren. Vervolgens zorg je voor een adequate en snelle afwikkeling van incidenten. Je informeert de klant consequent over de status en managed de verwachtingen. Je organiseert en bewaakt wijzigingen op het gebied van hard- en/of software en rapporteert aan zowel de klant als het management. Je hebt de mogelijkheid om eventueel door te schakelen naar je 2e lijns collega's voor specifieke vragen en gespecialiseerde oplossingen.Je bent bereid om alle werkzaamheden op de servicedesk op te pakken. Je inzet en energie zijn aanstekelijk en zetten een standaard voor je collegas. Je bent commercieel ingesteld, ziet nieuwe kansen liggen en draagt deze actief over aan je collegas van sales. Je ziet scherp toe op het maken en bewaken van de afspraken met onze toeleveranciers. Naarmate je groeit in je rol zul je steeds meer verantwoordelijkheid naar je toetrekken, meer coördineren en het team aansturen.
Functie-eisen
Ben jij die topper die onze organisatie komt versterken?Dan vragen wij dit als bagage: Een afgeronde technische MBO+/HBO opleiding (informatica/elektronica); Je opleiding heb je bij voorkeur aangevuld met een bedrijfskundige studie; Gedegen kennis op het gebied van SQL, XML en ICT infrastructuren; Je bent resultaatgericht, communicatief- en onderhandelingsvaardig; Je bent organisatorisch ingesteld, stressbestendig en hebt commercieel inzicht; Uitstekende beheersing van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden je een geweldige functie in een team van gedreven professionals, met de mogelijkheid om mee te groeien met een ambitieuze organisatie. Een prettige werksfeer en de kans om voortdurend aan de grenzen van nieuwe, aansprekende technologieën te werken. Wij bieden je een goed salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Na 3 maanden zal je bij goed bevallen in dienst komen bij het bedrijf en een jaarcontract ontvangen.
Dit bedrijf is een professional op het gebied van ICT en Software oplossingen. Ze houden zich bezig met het iinrichten en beheren van ICT-infrastructuren. Ze leveren innovatieve mobiele oplossingen voor grote organisaties, gemeenten,politie en het openbaar vervoer en de buitendienstprocessen van field service, inspectie- en beveiligingsbedrijven. Daarnaast richten ze de ICT infrastructuur van bedrijven in en houdt deze op afstand in orde. Ook ontwikkelen ze software voor zakelijke gebruikers: op handhelds, tablets en smartphones.
Functieomschrijving
Jouw uitdaging!Als Servicedesk Medewerker 1e lijns ben jij hèt aanspreekpunt voor alle technische en gebruikersvragen over onze mobiele oplossingen. Jij bent het 1e aanspreekpunt van alle klanten en organisaties die bellen. Ongeacht of deze vragen over hardware dan wel software gaan: jij voelt je verantwoordelijk voor de goede werking van onze producten en je weet hierbij de tevredenheid van onze klanten te waarborgen. Je stelt gerichte vragen om het probleem van de klant te analyseren. Vervolgens zorg je voor een adequate en snelle afwikkeling van incidenten. Je informeert de klant consequent over de status en managed de verwachtingen. Je organiseert en bewaakt wijzigingen op het gebied van hard- en/of software en rapporteert aan zowel de klant als het management. Je hebt de mogelijkheid om eventueel door te schakelen naar je 2e lijns collega's voor specifieke vragen en gespecialiseerde oplossingen.Je bent bereid om alle werkzaamheden op de servicedesk op te pakken. Je inzet en energie zijn aanstekelijk en zetten een standaard voor je collegas. Je bent commercieel ingesteld, ziet nieuwe kansen liggen en draagt deze actief over aan je collegas van sales. Je ziet scherp toe op het maken en bewaken van de afspraken met onze toeleveranciers. Naarmate je groeit in je rol zul je steeds meer verantwoordelijkheid naar je toetrekken, meer coördineren en het team aansturen.
Functie-eisen
Ben jij die topper die onze organisatie komt versterken?Dan vragen wij dit als bagage: Een afgeronde technische MBO+/HBO opleiding (informatica/elektronica); Je opleiding heb je bij voorkeur aangevuld met een bedrijfskundige studie; Gedegen kennis op het gebied van SQL, XML en ICT infrastructuren; Je bent resultaatgericht, communicatief- en onderhandelingsvaardig; Je bent organisatorisch ingesteld, stressbestendig en hebt commercieel inzicht; Uitstekende beheersing van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden je een geweldige functie in een team van gedreven professionals, met de mogelijkheid om mee te groeien met een ambitieuze organisatie. Een prettige werksfeer en de kans om voortdurend aan de grenzen van nieuwe, aansprekende technologieën te werken. Wij bieden je een goed salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Na 3 maanden zal je bij goed bevallen in dienst komen bij het bedrijf en een jaarcontract ontvangen.