ID: 76384
Servicedesk Medewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een overheidsinstantie gevestigd in Den Haag. De vestiging waar wij versterking zoeken ontwerpt, realiseert en beheert de infrastructuur en hostingfaciliteiten en voert het applicatie- en technisch beheer uit van processen als financiën, inkoop, projecten, content management, document- en recordmanagement en identity- en accessmanagement. Zij beheren belangrijke keteninformatiesystemen, verzorgen gebruikersopleidingen en werkplek-ondersteuning, adviseren en voeren projecten uit die gericht zijn op nieuwe beheersdiensten. Er wordt voor het beheer gebruik gemaakt van ITIL, ASL en BISL en voor projectmanagement van Prince2. Er is sprake van een sociale werksfeer, die zich richt op resultaat, continue verbetering
Functieomschrijving
De medewerker Servicedesk is verantwoordelijk voor het aannemen, registreren, oplossen of doorzetten van meldingen en (aan)vragen op ICT-gebied.
Functie-eisen
Harde eisen waaraan de kandidaat moet voldoen: Je hebt een afgeronde MBO 4 opleiding op ICT gebied. Je bent ITIL-Foundation gecertificeerd. Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring met Windows XP, Windows 7 en MS office 2010. Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in eerste lijns ondersteuning als servicedeskmedewerker, waarbij de toepassing van luister- en gesprekstechnieken vereist was. Recente ervaring op een telefonische ICT-Servicedesk Overige eisen en wensen: Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en in geschrift en beschikt over communicatieve vaardigheden. Je hebt 2 á 3 jaar ervaring met werkzaamheden betreffende het bepalen van de aard van en de oplossing voor incidenten. Je hebt kennis van de registratie tool Topdesk. Je hebt aantoonbare ervaring met het werken binnen een Overheidsorganisatie
Arbeidsvoorwaarden
Competenties: Klantgerichtheid Resultaatgerichtheid Accuratesse Luisteren Samenwerken Stressbestendigheid Voortgangscontrole Analyserend vermogen
Locatie: De opdrachtgever is gevestigd in Den Haag.
Duur: Het betreft projectmatige inzet op basis van detachering bij onze opdrachtgever voor korte of langdurige opdrachten met mogelijk verlenging(en).
Sollicitatieprocedure
Een veiligheidsonderzoek op niveau (A of B ) maakt onderdeel uit van de wervingsprocedure. (https:www.aivd.nl/onderwerpen/item-2800/veiligheidsonderzoek/). Wanneer je al in het bezit bent van een geldige verklaring van geen bezwaar (VGB) voor niveau A of B is dat een Pre
Bij interesse kunt u uw cv toesturen en verzoeken wij u de functie eisen te motiveren. Meer weten over deze vacature, bel dan het ICT- Recruitment team op . We kijken uit naar uw reactie!
Indien u binnen 5 dagen geen reactie van ons heeft ontvangen dan kunt u er van uitgaan dat u niet geselecteerd bent voor deze rol. Wellicht dat wij in de toekomst u weer benaderen voor een andere passende vacature.
Onze opdrachtgever is een overheidsinstantie gevestigd in Den Haag. De vestiging waar wij versterking zoeken ontwerpt, realiseert en beheert de infrastructuur en hostingfaciliteiten en voert het applicatie- en technisch beheer uit van processen als financiën, inkoop, projecten, content management, document- en recordmanagement en identity- en accessmanagement. Zij beheren belangrijke keteninformatiesystemen, verzorgen gebruikersopleidingen en werkplek-ondersteuning, adviseren en voeren projecten uit die gericht zijn op nieuwe beheersdiensten. Er wordt voor het beheer gebruik gemaakt van ITIL, ASL en BISL en voor projectmanagement van Prince2. Er is sprake van een sociale werksfeer, die zich richt op resultaat, continue verbetering
Functieomschrijving
De medewerker Servicedesk is verantwoordelijk voor het aannemen, registreren, oplossen of doorzetten van meldingen en (aan)vragen op ICT-gebied.
Functie-eisen
Harde eisen waaraan de kandidaat moet voldoen: Je hebt een afgeronde MBO 4 opleiding op ICT gebied. Je bent ITIL-Foundation gecertificeerd. Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring met Windows XP, Windows 7 en MS office 2010. Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in eerste lijns ondersteuning als servicedeskmedewerker, waarbij de toepassing van luister- en gesprekstechnieken vereist was. Recente ervaring op een telefonische ICT-Servicedesk Overige eisen en wensen: Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en in geschrift en beschikt over communicatieve vaardigheden. Je hebt 2 á 3 jaar ervaring met werkzaamheden betreffende het bepalen van de aard van en de oplossing voor incidenten. Je hebt kennis van de registratie tool Topdesk. Je hebt aantoonbare ervaring met het werken binnen een Overheidsorganisatie
Arbeidsvoorwaarden
Competenties: Klantgerichtheid Resultaatgerichtheid Accuratesse Luisteren Samenwerken Stressbestendigheid Voortgangscontrole Analyserend vermogen
Locatie: De opdrachtgever is gevestigd in Den Haag.
Duur: Het betreft projectmatige inzet op basis van detachering bij onze opdrachtgever voor korte of langdurige opdrachten met mogelijk verlenging(en).
Sollicitatieprocedure
Een veiligheidsonderzoek op niveau (A of B ) maakt onderdeel uit van de wervingsprocedure. (https:www.aivd.nl/onderwerpen/item-2800/veiligheidsonderzoek/). Wanneer je al in het bezit bent van een geldige verklaring van geen bezwaar (VGB) voor niveau A of B is dat een Pre
Bij interesse kunt u uw cv toesturen en verzoeken wij u de functie eisen te motiveren. Meer weten over deze vacature, bel dan het ICT- Recruitment team op . We kijken uit naar uw reactie!
Indien u binnen 5 dagen geen reactie van ons heeft ontvangen dan kunt u er van uitgaan dat u niet geselecteerd bent voor deze rol. Wellicht dat wij in de toekomst u weer benaderen voor een andere passende vacature.