ID: 76509
Technisch helpdesk medewerker Nederlands
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Het contactcenter is een jonge, open en innovatieve organisatie.Ze bieden service aan europese klanten van bekende bedrijven. Het gaat o.a. om technische ondersteuning voor tablets, monitoren, televisies, routers etc.
Functieomschrijving
Een Customer Service Representative (CSR) bij het bedrijf is in deze functie verantwoordelijk voor het behandelen van technische vragen van klanten over internet, telefonie en televisie. De CSRs werken voor een bekende Nederlandse provider van deze diensten. Support wordt geleverd in het Nederlands. De openingstijden zijn van maandag t/m zaterdag van 08.00 tot 21.00 en op zondag van 12.00 tot 19.00.De voornaamste taken van de CSR zijn:- Communicatie met klanten en telecom providers.- Troubleshooten van ADSL en VDSL verbindingen en VoIP.- Troubleshooten van Digitale televisie signaal/modem.- Het monitoren, signaleren en oppakken van tickets.- Het aansturen van monteurs.- Vragen beantwoorden over facturen.- Vragen beantwoorden over bestllingen.
Functie-eisen
- Je wilt tussen de 16 en 40 uur werken (veel mogelijkheden qua max. en min. aantal uren). Beschikbaarheid in de weekenden (minimaal 2x per maand) en minimaal 2 avonden per week is een must.- Je hebt een affiniteit met ICT en bij voorkeur een afgeronde MBO niveau 3 of 4 opleiding in deze richting.- Je hebt ervaring en kennis van TV ontvangers, modems en thuisnetwerken.- Het hebben van callcenterervaring is een plus.- Je bent communicatief sterk en service georiënteerd.- Je bent accuraat en hebt oog voor detail.
Arbeidsvoorwaarden
Een enthousiaste, internatinaal georienteerde werkomgeving. Trainingsprogramma's van een hogekwaliteit. Training in de avonden en op zaterdagen.Werk voor minimaal 6 maanden.
Het contactcenter is een jonge, open en innovatieve organisatie.Ze bieden service aan europese klanten van bekende bedrijven. Het gaat o.a. om technische ondersteuning voor tablets, monitoren, televisies, routers etc.
Functieomschrijving
Een Customer Service Representative (CSR) bij het bedrijf is in deze functie verantwoordelijk voor het behandelen van technische vragen van klanten over internet, telefonie en televisie. De CSRs werken voor een bekende Nederlandse provider van deze diensten. Support wordt geleverd in het Nederlands. De openingstijden zijn van maandag t/m zaterdag van 08.00 tot 21.00 en op zondag van 12.00 tot 19.00.De voornaamste taken van de CSR zijn:- Communicatie met klanten en telecom providers.- Troubleshooten van ADSL en VDSL verbindingen en VoIP.- Troubleshooten van Digitale televisie signaal/modem.- Het monitoren, signaleren en oppakken van tickets.- Het aansturen van monteurs.- Vragen beantwoorden over facturen.- Vragen beantwoorden over bestllingen.
Functie-eisen
- Je wilt tussen de 16 en 40 uur werken (veel mogelijkheden qua max. en min. aantal uren). Beschikbaarheid in de weekenden (minimaal 2x per maand) en minimaal 2 avonden per week is een must.- Je hebt een affiniteit met ICT en bij voorkeur een afgeronde MBO niveau 3 of 4 opleiding in deze richting.- Je hebt ervaring en kennis van TV ontvangers, modems en thuisnetwerken.- Het hebben van callcenterervaring is een plus.- Je bent communicatief sterk en service georiënteerd.- Je bent accuraat en hebt oog voor detail.
Arbeidsvoorwaarden
Een enthousiaste, internatinaal georienteerde werkomgeving. Trainingsprogramma's van een hogekwaliteit. Training in de avonden en op zaterdagen.Werk voor minimaal 6 maanden.