ID: 98905
Vodafone zoekt callcenter medewerkers met inlevingsvermogen
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Maak jij onze klantenservice nóg beter?
Vodafone zoekt callcenter medewerkers met inlevingsvermogen
Elke klant helpen om in één keer het juiste antwoord te vinden. Dat is ons doel bij de klantenservice van Vodafone. Met ruim 5 miljoen klanten in Nederland is dit een mooie uitdaging.
Als de stem en oren van ons bedrijf heb jij een belangrijke rol in ons succesverhaal. Je reageert op vragen, verzoeken en klachten via telefoon, chat, social media of ons eigen Vodafone forum. Hoe je het ook doet; het belangrijkste is dat onze klanten een goed gevoel overhouden aan hun contact met Vodafone. Daarom start je met een uitgebreide introductietraining, waarin je kennismaakt met ons bedrijf en onze missie om klanten de beste ervaring te bieden.
Dit ben jij
Dit zijn wij
Uit onafhankelijk onderzoek is gebleken dat Vodafone het beste mobiele netwerk van Nederland heeft. Maar behalve met mobiele telefonie willen we de wereld ook veroveren met onze internet-, vaste telefonie- en tv-diensten. Daar zijn geweldige mensen voor nodig, plus een inspirerende werkomgeving waarin zij het beste uit zichzelf en elkaar kunnen halen. Onze medewerkers zijn gepassioneerd over hun werk, gedreven om voortdurend te verbeteren en om elk van onze 446 miljoen klanten wereldwijd de beste ervaring te bieden.
En dit bieden we je
Interesse? Doe de talent pitch!
Via de talent pitch kun jij bewijzen dat je het in je hebt om bij onze klantenservice te werken. In deze online sollicitatiegame meten we je competenties en persoonlijke vaardigheden. Zo krijgen wij een goed beeld van jou en krijg jij een realistisch beeld van werken bij onze klantenservice. Nieuwsgierig? Ontdek onze klantenservice (https://werkenbij.vodafone.nl/vakgebieden/klantenservice.html?cmpid=MAXIMUM00001_jobboard_VONQminisite_callcenter)
Solliciteer via de 'Website'.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Trefwoorden: Vacature, Parttime, Fulltime, Servicemedewerker, Customer service.
Vodafone zoekt callcenter medewerkers met inlevingsvermogen
Elke klant helpen om in één keer het juiste antwoord te vinden. Dat is ons doel bij de klantenservice van Vodafone. Met ruim 5 miljoen klanten in Nederland is dit een mooie uitdaging.
Als de stem en oren van ons bedrijf heb jij een belangrijke rol in ons succesverhaal. Je reageert op vragen, verzoeken en klachten via telefoon, chat, social media of ons eigen Vodafone forum. Hoe je het ook doet; het belangrijkste is dat onze klanten een goed gevoel overhouden aan hun contact met Vodafone. Daarom start je met een uitgebreide introductietraining, waarin je kennismaakt met ons bedrijf en onze missie om klanten de beste ervaring te bieden.
Dit ben jij
- Een servicegericht persoon met minimaal een mbo werk- en denkniveau.
- Beschikbaar voor onze opleiding van 2 weken.
- Gedreven om 20 tot 40 uur per week te werken en flexibel beschikbaar van maandag t/m zondag.
- Taalvaardig in Nederlands, Engels is een pre.
- Iemand die zichzelf goed kan presenteren en met allerlei verschillende mensen kan communiceren.
- Een stressbestendige, nieuwsgierige en analytische aanpakker.
Dit zijn wij
Uit onafhankelijk onderzoek is gebleken dat Vodafone het beste mobiele netwerk van Nederland heeft. Maar behalve met mobiele telefonie willen we de wereld ook veroveren met onze internet-, vaste telefonie- en tv-diensten. Daar zijn geweldige mensen voor nodig, plus een inspirerende werkomgeving waarin zij het beste uit zichzelf en elkaar kunnen halen. Onze medewerkers zijn gepassioneerd over hun werk, gedreven om voortdurend te verbeteren en om elk van onze 446 miljoen klanten wereldwijd de beste ervaring te bieden.
En dit bieden we je
- Een open en informele bedrijfscultuur en een team van enthousiaste collega's.
- Volop doorgroeimogelijkheden en kans om jezelf verder te ontwikkelen.
- Een flexibel rooster, waarin we zoveel mogelijk rekening houden met jouw voorkeuren zodat je werk en privé goed kunt combineren.
- Kans op een vast contract bij Vodafone (na de eerste 6 maanden als uitzendkracht), met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een telefoon met Vodafone-abonnement, bonus- en pensioenregeling en collectieve zorgverzekering.
Interesse? Doe de talent pitch!
Via de talent pitch kun jij bewijzen dat je het in je hebt om bij onze klantenservice te werken. In deze online sollicitatiegame meten we je competenties en persoonlijke vaardigheden. Zo krijgen wij een goed beeld van jou en krijg jij een realistisch beeld van werken bij onze klantenservice. Nieuwsgierig? Ontdek onze klantenservice (https://werkenbij.vodafone.nl/vakgebieden/klantenservice.html?cmpid=MAXIMUM00001_jobboard_VONQminisite_callcenter)
Solliciteer via de 'Website'.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Trefwoorden: Vacature, Parttime, Fulltime, Servicemedewerker, Customer service.