ID: 105695
Werken als mystery shopper
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Een mysteryshopper (M/V) moet:
-minimaal MBO denk/werkniveau hebben en foutloos Nederlands kunnen schrijven;
-18 jaar of ouder zijn (geen leeftijdslimiet);
-binnen een deadline kunnen werken;
-betrouwbaar zijn, een scherp waarnemer en zelfstandig kunnen werken;
-in het bezit zijn van een computer en internet;
-het leuk vinden om te winkelen!
Wat doet een mysteryshopper?
Als mysteryshopper bezoekt u anoniem winkels, soms een horecagelegenheid of belt u naar bedrijven.
Bij een winkelbezoek voert u een verkoopgesprek, zoals u dat normaal gesproken ook zou doen. U past bijvoorbeeld kleding en observeert de klantvriendelijkheid van de medewerker(s). Soms moet er ook een aankoop worden gedaan bij de winkel, u ontvangt dan een voorschot van ons. Na afloop van het bezoek rapporteert u uw bevindingen door middel van het invullen van een vooraf samengesteld score formulier (multiple choice). In veel gevallen dient u ook nog een verslag te schrijven over uw bezoek aan de winkel.
Vervolgens bundelen wij alle bevindingen en rapporteren deze aan onze opdrachtgever. Naar aanleiding van deze gegevens kan de opdrachtgever de kwaliteit en service in de winkel aanpassen en de verkoopcijfers positief beïnvloeden.
Interesse?
Reageer via de button
-minimaal MBO denk/werkniveau hebben en foutloos Nederlands kunnen schrijven;
-18 jaar of ouder zijn (geen leeftijdslimiet);
-binnen een deadline kunnen werken;
-betrouwbaar zijn, een scherp waarnemer en zelfstandig kunnen werken;
-in het bezit zijn van een computer en internet;
-het leuk vinden om te winkelen!
Wat doet een mysteryshopper?
Als mysteryshopper bezoekt u anoniem winkels, soms een horecagelegenheid of belt u naar bedrijven.
Bij een winkelbezoek voert u een verkoopgesprek, zoals u dat normaal gesproken ook zou doen. U past bijvoorbeeld kleding en observeert de klantvriendelijkheid van de medewerker(s). Soms moet er ook een aankoop worden gedaan bij de winkel, u ontvangt dan een voorschot van ons. Na afloop van het bezoek rapporteert u uw bevindingen door middel van het invullen van een vooraf samengesteld score formulier (multiple choice). In veel gevallen dient u ook nog een verslag te schrijven over uw bezoek aan de winkel.
Vervolgens bundelen wij alle bevindingen en rapporteren deze aan onze opdrachtgever. Naar aanleiding van deze gegevens kan de opdrachtgever de kwaliteit en service in de winkel aanpassen en de verkoopcijfers positief beïnvloeden.
Interesse?
Reageer via de button